7 mei 2025, 19:40:50

Dagboek Tyco

Gestart door robentru, 8 juli 2004, 20:56:03

« vorige - volgende »

robentru

hoi

ff 1  vraagje:  hebben jullie wel eens een mooier valkje gezien  :o :o :o

tis echt wel een beauty onze Tyco  :D :D

Ria

15 juli 2004, 22:34:22 #31 Last Edit: 15 juli 2004, 22:34:39 by Ria
Hoi,

Nee hoor robentru, er is geen enkel valkje zo mooi als die van jullie.  ;D Nog effe geduld en Tyco vliegt in jullie huis.

Groetjes,
Ria

robentru

Hoi Ria,
Rob is nog gekker dan ik gezien zijn vorige berichtje. Tuurlijk: iedereen vindt zijn of haar valkje het mooiste..., maarre  pfpf Tyco is echt wel een mooike? En leuk dat je dat beaamt.....
We houden je en jullie op de hoogte.
Groetjes.

Irene

Tsja, of hij de mooiste is......, wat zal ik daar eens op zeggen ;D ;D ;D :P. Net als iedere ouder vind je je eigen kindjes toch het mooiste nietwaar? AHahah , nee hoor, het is echt en scheet om te zien! ;)
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

robentru

Hoi Irene,
eigenlijk mag ik dit niet zeggen, maar ja: Tyco is de moooiste. We zijn zo verschrikkelijk opgewonden.
Maar dat mag vandaag ook wel (we hebben vandaag een heftige dag, maar dit is niet de juiste plaats hiervoor).
Knuffel en hoe gaat het met dat drietal van jou?

robentru

16 juli 2004, 00:34:23 #35 Last Edit: 16 juli 2004, 00:35:10 by robentru
Hoi Ria,
ik zie net dat je een nieuwe foto van je valkjes als handtekening hebt gezet: wat een juweel.
Super valkjes hoor!

robentru

16 juli 2004, 00:50:57 #36 Last Edit: 17 juli 2004, 22:24:34 by robentru
Hoi allemaal
terwijl wij vol spanning in afwachting zijn van Tyco heeft Mieppie, die trouwens te gek lief is de afgelopen dagen, het heel erg bij mij naar zijn zin. De onderstaande foto geeft dat denk ik goed weer. Hij mag dan niet handtam zijn maar knuffelen kan ie als de beste.
We hebben vandaag van Lique bericht gekregen dat Tyco is uitgevlogen en dat the final count down kan beginnen.
Tot lees maar weer.

Irene

Ach wat lief!!!!!!!! Door alle spanning voor de komst van Tyco lijkt Mieppie ff een stap terug te moeten doen in de aandacht hier, maar dat maakt hij ruimschoots goed zo; wat een droppie! geef hem maar een lekkere knuf!
groetjes, irene
ps; mewt mijn span gat het goed hoor ;D

robentru

hoi allemaal ff een plaatje van onze knuffels

Dit is een gemonteerd plaatje, want Tyco is er jammer genoeg nog niet  :-/

Groeten

Guinevere

Hoi Rob & Trudy,

Ik vind ze allebei prachtig hoor zowel Tyco als Mieppie !!
Wanneer mogen jullie Tyco nu eigenlijk gaan ophalen ?

Groetjes !
Guinevere

Irene

whahahaah ;D ;D ik dacht al!
heb nog niets gehoord dat jullie tyco gingen halen en dan opeens een foto van ze samen? Nee dat geloof ik niet, want ik heb het idee dat de vlag behoorlijk uit zal gaan hier als tyco met jullie mee mag ;) ;D
nog ff geduld!
groetjes,irene

robentru

Hoi Guinevere,
we hebben vandaag bericht van Lique gehad dat het indedaad nog (minstens) twee weken gaat duren, maar dat overleven we vast wel... :-[

Hoi Irene,
gefopt! :D  :D
Rob kon het niet laten om een fotomontage te maken, en dat doe ie best aardig al zeg ik het zelf.
Zodra het stel samen is zullen er vast en zeker echte foto's komen.

Groetjes maar weer.

robentru

17 juli 2004, 20:15:11 #42 Last Edit: 17 juli 2004, 20:26:20 by robentru
Hoi,
overigens komt Mieppie ruimschoots aan zijn trekken. Hij is erg veel uit z'n kooi en zit, als ik thuis ben, dan het liefst op mijn schouder om eens lekker geknuffeld te worden...zolang het maar met mijn mond of kin is.
Ik laat wel regelmatig een foto van Tyco zien en noem zijn/haar naam. Kopje scheef, maar snappen????
Komt nog wel.  :P :P
Hij is trouwens weer als een plaatje uit de rui gekomen. Hoe doen ze dat toch, zou ik ook wel eens willen: er mooier uitkomen dan ik erin ben gegaan...........................! :-/
Dus maar ff een fotootje van onze Mieppie vandaag die de was aan het ophangen is, hmhm.

Groetjes.

Tara

17 juli 2004, 21:27:44 #43 Last Edit: 17 juli 2004, 21:28:01 by tara_dewulf
Hoi Trudy en Rob,

mooie foto :-). Maareh, ik kan het geloven, dat hij het niet snapt dat je die foto toont, want hij kan dat niet zien hoor ;-). Zij zien veel scherper dan wij ... Dus zij zien helaas niet wat wij zien op bijvoorbeeld de computer... Vind ik jammer :D.

Groetjes, Tara

Ria

Hoi Trudy,

Als Mieppie het zo leuk vind om de was op te hangen, stuur hem dan maar eens mijn kant op. Ik heb ook nog wel wat liggen. Coole foto weer. Die nepfoto is wel goed gelukt. Als je had gezegt dat je hem al thuis had was ik er ingetrapt.  :D

Groetjes,
Ria