11 mei 2025, 14:34:16

Hahaha! Heb ik dit nou weer!

Gestart door Tara, 22 juni 2004, 19:47:30

« vorige - volgende »

Tara

Hoi,

nu, een lange, echt wel lange tijd geleden zag ik Princess paren met Naira ... Wat nu? Vandaag zit Princess op de bodem van de volière met ja, een ei, maar wat voor een ei :o.

Is een erg langwerpig eitje, ik ga effe kijken of ik er een foto van kan nemen zo meteen.

Maar wat moet ik er mee????

Groetjes, Tara

Tara

Hoi,

ik heb een foto wezen maken, ik hoop dat het wat duidelijk is, er ligt een onbevrucht eitje bij, zodat je wat inzicht hebt.

Groetjes, Tara

Paul

Hoi Tara,

Je hebt toevallig niet dat ei met een ei van een van je duiven verwisseld  :D
Wat een rare vorm weer ik ben benieuwd of dat wat zal worden.

Groetjes, Paul

Cwazi

*proest* inderdaad Paul... :)

Maar duiven eitjes zijn vrij rond. Misschien heb je een dubbeldooier Tara.  :D

Tara

Hahahah, ja misschien, waarom denk je dat ik die tweelingvraag stelde :D.

Maareh ... Vandaag lag er een tweede eitje, het is iets kleiner dan dat eerste gelukkig, maar toch, het is nog niet helemaal op vorm, we gaan voor een derde (beter) ei ;)

Lique

24 juni 2004, 15:16:36 #5 Last Edit: 24 juni 2004, 15:17:03 by Angelique
Hoi Tara,

Ik heb allerlei rare eitjes gehad:

Deze, met een aanhangsel:

Deze 2, die veel te klein zijn.

Ook heb ik eitjes gehad die waren:
rond, langwerpig, groot, klein.

Jouw eitje is echt niet vreemd, daar kan best een mooi kleintje uitkomen.
Ik heb ook regelmatig eitjes die zo langwerpig zijn, maar dit kan geen kwaad hoor.

groetjes Lique

Tara

Hoi Lique,

nou, dan ben ik toch benieuwd :-). Maar Princess heeft echt afgezien, ze is echt kalm, maar ik begrijp het wel ::).

Cwazi

CitaatHahahah, ja misschien, waarom denk je dat ik die tweelingvraag stelde :D.

Nou, ik ben wel blond maar niet achterlijk, om dat ei dus, dat had ik allang bedacht. *grijns* Waarom denk je dat ik er over begon ;)

Stijn dc

hoi

ik heb ook z'on eitjes gehad. Allemaal van een popje, en ze legde ook alleen zulke eitjes. Ik heb besloten om haar weg te doen, omdat ze niet geschikt is voor de kweek jammer genoeg.

SDC:D

Lique

Citaatik heb ook z'on eitjes gehad. Allemaal van een popje, en ze legde ook alleen zulke eitjes. Ik heb besloten om haar weg te doen, omdat ze niet geschikt is voor de kweek jammer genoeg.

Hoi Stijn,

Heb je haar weg gedaan, omdat ze ovale eitjes legde?

Tara

Hoi,

jammer dat je haar weg deed hoor, is zielig hoor ... Waarschijnlijk was het gwn haar eerste keer, het is hier ook Princess' eerste keer ... Jammer hoor dat je haar daarvoor weg deed, de kans op bevruchting was er toch ..

Lique

CitaatJammer hoor dat je haar daarvoor weg deed, de kans op bevruchting was er toch ..
Bij mij zijn er zelfs jongen uit ovale eitjes gekomen hoor ;D

Stijn dc

hoi

ze is nog niet weg hoor, maar ik kan niet anders. Ze heeft al drie rondjes achtereen gedaan. De eerste twee allemaal lange eitjes, alles onbevrucht. De tweede ronde hetzelfde en de derde rond 1 bevrucht eitje, en dat is dan nog in de steek gelaten. Er scheelt wss iets met de eileider.

SDC:D

Tara

Hoi Lique,

ja, weet ik, hahaha!

Hoi Stijn,

moeten jouw valkjes eigelijk allemaal geschikt zijn voor de kweek? Ik heb hier ook een valkje die ik voor geen 1000 euro weg zou doen, met een misvormde poot, ik heb 'm gratis van een dierenzaak gekregen en ik zou 'm niet wegdoen vanwege dat pootje ...

Groetjes, Tara

Stijn dc

hoi

ja, eigenlijk wel. Ik kan ze onmogelijk houden omwille van plaatsgebrek, anders is de ruimte veel kleiner en is de kans op ziektes ed. veel groter.