wie zoekt een valkje van 2 jaar oud.een wildkleur?

Gestart door Anita1, 19 juni 2004, 18:31:58

« vorige - volgende »

Anita1

 :o hallo allemaal.ik zie hier nu al 6 weken een man valkje zitten, van ongeveer 2 jaar in de dierenwinkel bij mij,waarvan de vleugels verknipt zijn.hij fluit heeel mooi.zit helemaal alleen al 6 weken.
hij kost 30 euro in de winkel,want iemand had m gebracht wegens allergie.....
ik bood er 15 euro voor en ik zou hem mogen ophalen.hij is in goede conditie,maar kan wel wat lekkers en extras gebruiken.is niet ziek,want ik hou hem al 6 weken in de gaten.
ik kan het eigenlijk niet langer aanzien.ik zou hem het liefst vandaag kopen,maar ik heb er echt geen plaats voor.dan zouden ze met zijn 5ven in 1 grote kooi zitten.dat vind ik te veel.ik heb nog wel een andere kooi waar hij in kan.mijn vraag is,wie heeft er voor 15 euro interesse in? dan haal ik m op en bevrijdt ik hem uit zijn benarde positie!!! wie o wie helpt dit valkje.gr anita uit arnhem.tel 06-50691085.of mail hier.gr anita

tommy

hoi
ik wil hem wel een plekkie bieden hoor
heb allemaal van die lieverds.
koop hem nog niet.
ik moet eerst even vervoer regelen.
ik woon in alphen aan den rijn.
als ik vervoer heb laat ik het je weten
ik heb een vogel opvang voor vogels die niemand meer wil of waar mensen niet meer voor kunnen zorgen
heeft die man van die winkel hem zomaar gratis gekregen van die mensen
want dan vind ik 15 euro nog te veel hoor
maar ik betaal het wel hoor
grt annemieke

Anita1

helaas krijg ik er geen cent meer af. :-[ weet je wat ik leg er ook 5 euro bij.dan heb je m voor 10.ja ik denk wel dat ze hem gratis hebben gebracht.maar het is best een mooie valk.2 jaar en fel geel koppie.ik kan hem deze week halen.want vrijdag 25 juni ga ik op vakantie.maar als ik hem een paar dagen in huis moet houden is geen probleem.kan ik hem alvast verwennen.zou hardstikke fijn zijn joh! knuffie anita

Stijn dc

hoi

ik hoop dat je een goede koop doet. Zo te horen is ie gezond, aan jouw beschrijving te horen. Was ie niet gezond geweest hadik je afgeraden om hem te kopen, om de praktijd van zieke vogels te verkopen niet aan te houden.

SDC:D

Anita1

ben ik helemaal met je eens stijn.maar dit lieverdje zit daar maar..zo alleen zinder speeltje.kan het niet langer aanzien.ik koop hem morgen.en hopelijk wilt iemand hem snel overnemen van mij.dan verwen ik m nog ff.knuffie anita ;)

tommy

hoi anita,
ga er maar van uit dat ik hem wil moet alleen me vervoer rond zien te krijgen, maar denk dat dat wel gaat lukken.
grt Annemieke

Stijn dc

hoi

ja, als het valkje in een uitstekende conditie is, en niets mankeert, dan heb ik er niets op tegen. Maar als een vogel ziek als een hond de aandacht trekt als zijnde zielig, dan vind ik niet dat je hem mag kopen.

SDC:D

Anita1

 :Dhahaha neee hij fluit heel leuk hoor stijn.doet zich niet zielig voor.ik vind het meer zielig hoe ze m behandelen.zonder speeltje en helemaal alleen al 6 weken.gr anita

Anita1

geweldig annemiek.laat me even weten of het je tot uiterlijk a.s donderdag gaat lukken om hem op te halen, dan haal ik hem vast in huis.gr anita

Anita1

  :) annemiek .ik heb boyke gekocht.ik noem m ff boyke.
hij zit hier nu bij de andere valken.maar wel in een apparte grote kooi.hij kan echt mooi fluiten zeg!! wauwww ben verbaasd.hij ziet er goed uit! heb m nu lekker trostgierst gegeven en lekker speeltjes in zijn kooi gedaan.hij komt al weer helemaal bij hiero.ik hoor het wel van je.gr anita

Lique


Anita1

 ;) ja dat is dus de foto van boyke .zo noem ik m ff.zie je die vleugels? hoe dat verknipt is! maar op een kromme kuif na is ie best mooi.en fluit prima.en volgens mij kan ie nog aardig tam worden.maar heeft denk ik een en ander meegemaakt.knuff anita

Stijn dc

hoi

volgens mij is boyke geen wildkleur maar een gepareld mannetje. Dat is oo kweer leuk zeg. Het is wel een mooi valkje, hij ziet er echt heel fors uit.

SDC:D

Anita1

 :D dank je stijn.klopt idd.hahahaha hij zit bij de andere.en een lol dat ze hebben hiero!! hahahahaha knuff anita

tommy

Wat een toppertje
ben nu al verliefd hahahahahah
ik laat het je zo snel mogelijk weten
wanneer ga je op vakantie
grt annemieke