wie zoekt een valkje van 2 jaar oud.een wildkleur?

Gestart door Anita1, 19 juni 2004, 18:31:58

« vorige - volgende »

Anita1

annemiek ik ben vrijdag weg.dus hopelijk kan je hem voor die tyd ophalen.zit nu beetje veel in 1 kooi hiero hahahaa.ik moest wel lachen hoor.zet ik die witte kooi tegen die grote dubbele papagaaienkooi aan,zodat boyke over kan wippen..wat denk je??
hahahaha gaan ze alle 5 in die witte kooi zitten ahhaahah.was echt GEEN gezicht!!.dat was lol.oke ik hoor van je annemiek.ik woon in arnhem he?knuffie anita

Anita1

 :D hoi hoi annemiek komt morgen boyke bij mij ophalen.we hebben nog ff overleg gepleegd.raak.nl al erg gehecht aan hem.ahahahaa.hij was niet tam..nu wel!.ondanks alle blazen en pikken,komt ie nu op mijn schouder en komt op mijn vinger.hij is zooo lief.en kan zo mooi fluiten.echt hele liedjes.en ook klakken met zijn tongetje.en kusgeluidjes.daar moet je wel van houden.maar ik geef hem met alle liefde aan annemiek mee.want zij had een vrouwtje over en wie weet met boyke..dan hou ik het mooi op 4 stuks.wat een virus zeg..valkjes.. lol knuffie anita ;D

tommy

hoi anita
weet je zeker dat je hem kwijt wilt
je klinkt echt heel verliefd hoor hahahahhahaahahha
laat het even weten of je er zeker van bent
ik ga morgen om 9:00 weg
dus graag nog even voor die tijd bellen als je toch te verliefd bent hahahahahahahahha
ik hoor van je
grt annemieke
hij krijgt een pracht leven hier hoor weet ik zeker
zal je foto's sturen als hij hier gewend is

Anita1

 :D is goed annemiek.wel leuk ja als je even fotos stuurt met de tijd ja.
goh wat kan je snel hechten he?nee maar ik weet dat jij er goed voor bent hoor annemiek.en ten slotte had ik hem voor jou gehaald.gaat helemaal goed komen.tot vanmiddag.gr anita

Joyce28

Fijn dat Boyke een fijn thuis krijgt
en dat de veren snel weer aangroeien,tjonge wat "vermink" je er een vogel mee zeg :-/
Ik vind hem heel mooi,en inderdaad lijkt wel of ie wat parels heeft
Ben ook benieuwd naar de foto's Annemiek

en Anita,geweldig dat je dit voor Boyke hebt gedaan  :)

tommy

ik vertrek
tot vanmiddag
verheug me er erg op
op naar de jonkies
hahahahhahahahahahahahahahahahahhahaah
grt annemieke

Anita1

 :D jajaja joyce.hahahaah zou er bijna 5 hebben gehad.hihi.erggg die virus..hopelijk is dana nu een mannetje.dan heb ik 2 vrouwtjes(dat is zeker) en 2 mannetjes.rolo is naar suus nu.ik heb beaker nu hier.omdat ik 4 vrouwtjes had.hahahaa.dus zelfde mutatie gehouden.maar nu echt een man erbij.als dana nu ook een man is heb ik 2 koppels.en nu maar wippen..hahahahaaa.knuffie anita

tommy

he anita,
als je hem terug wilt moeten we op de vuist
hahahahhahahahahahhahahahahahahha
hij is al helemaal ingeburgerd in de groep
ik zette hem op de touwen en ze moesten allemaal even aan hem ruiken
hahahahahhaha
hij zit nu op me schouder terwijl ik type
heb je ook msn en een webcam dan kan je hem af en toe op de film zien
grt annemieke
ik hou je op de hoogte hoor meid
hij is echt super

Anita1

 ;) wauww annemiek.ik ben heeel erg blij voor je.ik mis hem wel hahahaaa.maar dat komt allemaal goed.als boyke maar naar zijn zin heeft is prima!! thnx lieffie dat je hem opvangt.knuffie voor boyk en van mij.doeitjes anita