Papegaaieneigenaren gezocht!

Gestart door Inger m, 17 juni 2004, 22:10:13

« vorige - volgende »

Inger m

Hoi,
Ondanks dat dit een valkparkietenforum is, zullen er ook wel wat papegaaieneigenaren tussen zitten.

Op dit moment ben ik bezig met een onderzoek naar papegaaiengedrag vanuit mijn opleiding dierwetenschappen. Hiervoor ga ik een enquete opzetten, maar ik heb een aantal papegaaieneigenaren nodig (die een 'huiskamervogel' hebben) die de enquete voor me willen proefdraaien. Dus de enquete een keer invullen en kijken hoeveel tijd erin gaat zitten en of alle vragen duidelijk zijn...

Heb je een papegaai of ken je iemand met een papegaai en zou je dit willen doen, reageer dan via dit topic of stuur mij een IM. Dan zorg ik voor uitgebreidere informatie!

Alvast heel erg bedankt!

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

Stijn dc

hoi

ik weet niet of ik kan helpen, maar wij hebben een tijdje geleden een grijze roodstaart gehad, maar die hebben e weg moeten doen. Mss wet ik er nog gonoeg over om te helpen.

SDC:D

Inger m

Hoi Stijn,
Waarom hebben jullie hem weg moeten doen?

Het gaat om de huidige situatie met de vogel, maar goed als je er nog genoeg van weet, wil ik je wel erbij zetten, omdat dit om een oefensituatie gaat en het gaat ook vooral om de vraagstelling...

Alvast bedankt!

gr Inger
problem.

Stijn dc

hoi

we konden hem niet houden omdat mijn moeder allergisch op de vogel reageerde, dus moest ie jammer geneog weg. Hij was tam en kon enkele woorden praten.

Cwazi

3 grijze roodstaarten, geen kweekvogels, ik wil wel mee doen hoor  :)

Inger m

Hoi,
Das prima! Alvast bedankt!

Zou je mij je mailadres kunnen sturen (stuur maar een IM)?
Degene die mee doen krijgen in de loop van volgende week meer info hierover.

(nu even een weekendje naar Texel...)

gr Inger
problem.

Stijn dc

hoi

leuk, weekendje texel. Daar zal je jamme genoeg geen papegaaien zien denk ik  ;). Geniet er maar van. Miet je daarna nog veel studeren?

Inger m

Hoi Stijn,
Heb ik wel zin in idd!

Het is een afstudeeropdracht van 4 maanden, dus ik zal september/ oktober ongeveer klaar zijn. Ik ben nu nog in de voorbereidende fase en vooral veel literatuur aan het lezen.

gr Inger
problem.

Mandy

Ik had me ook al opgegeven, maar je zou het ook eens op parrotfriends kunnen proberen, daar zitten er genoeg. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Cwazi

hoe zit het eigenlijk met deze oproep?

Coco en Chantal

Hoi Inger

Ik wil ook wel meedoen met je enquete.
Heb zelf een grijsje van nu 10 weekjes oud.

groetjes chantal doeiii
Groetjes Chantal en de valkjes

Inger m

Hoi Chantal,
Ik heb je stukjes gevolgd over Lorretje!
Kun je mij je emailadres sturen per IM, dan krijg je binnenkort meer info hierover!

Alvast bedankt!

gr Inger
problem.

Inger m

Hoi iedereen,

Ik zal het even updaten hoe het zit. Ik ben op dit moment nog bezig met de opzet van de enquete, maar zodra de opzet zo goed als klaar is krijgen jullie deze opgestuurd om in te vullen. Ik wil de achtergronden van het onderzoek jullie per mail wat uitgebreider toelichten, maar dat gaat einde van de week worden.

In iedergeval vast bedankt!

gr Inger
problem.

Coco en Chantal

Hoi Inger
ik heb je net mijn mailadres gestuurd.

Lijkt mij heel leuk zo'n  enquete.

groetjes chantal
Groetjes Chantal en de valkjes

Paul

Hoi Inger,

Wel heel leuk zo'n enquete.
Vallen Rosella's ook onder de papagaaien bij jou  :)
Die van mij vind ik meer papagaaientrekjes hebben dan een valkje wat dat betreft maar hij hoort toch tot de parkietensoorten.

Groetjes, Paul