14 augustus 2025, 09:13:58

Pikachu, Breezer en Kirlia

Gestart door Suzanne, 8 juni 2004, 21:57:09

« vorige - volgende »

boezempje

hai suzannen

mooi weer hoor die foto en vooral die van henry ben ik wel een beetje jaloers op hihihihihih

essie

Suzanne

Hoi, biw.

Dit is Henry's valkje. Ik vind het een prachtig valkje (eigenlijk vind ik ze allemaal mooi) om te zien. Is erg lief en rustig.

Dit is Azarro van Esther.

En dit is Zazoe van Esther.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Suzanne

Citaathai suzannen

mooi weer hoor die foto en vooral die van henry ben ik wel een beetje jaloers op hihihihihih

essie

Ja, zo eentje had je ook nog wel gewild he, hihihi  ;).

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

boezempje

hai suzannen

jaaaaaaaaaaaa bij wijzen van heeeee  ;D

essie

Suzanne

Marianne

Hoi Suzanne,

Nou je leverd goed werk hoor ;)
Mooie jonge en zelfs het achterblijfertje zie je opknappen.
Daar krijg je straks wel een hele speciale band mee hoor, want in feite is hij afhankelijk van jou, jij brengt hem naar zijn vader om te eten....

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Suzanne

Hoi Marianne,

Ik moet ook eerlijk zijn dat ik nog niet weet of ik hem weg doe, ook al heb ik eigenlijk te weinig ruimte. Dan probeer ik wel iets te verzinnen  ;D.

Groetjes

Suzanne

Suzanne

Hoi allemaal,

Henry heeft besloten het bonte cinnamon valkje toch niet te nemen. Dus daar ga ik een ander tehuis voor zoeken  :).

Groetjes

Suzanne

Joyce28

ojeeeee,ESSIE HOU JE IN!!! :D :D :D :D

het is wel een schatje om te zien hoor :-* :-* ,dus Henry zal wel een goeie reden hebben om zo'n moppie te laten schieten

boezempje

hai

jajjaja ik wil die hahahahahahah joyce erg he,
nou suzannen zet maar vast voor mijn meis.

essie

Marianne

Hoi Esther,

Toch 10.........  
Volgens mij komt er geen einde aan hoor ;)

Ach, plaats je toch gewoon nog zo'n voliere in je kamer ;D

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Suzanne

Hoi Essie,

Wat mij betreft is het goed hoor. Leuk als je die met 1 van de andere 3 valkjes (Diessel, Zazoe of Azarro) zou koppelen. Heb je kans op bonte witmaskers!

Groetjes

Suzanne

boezempje

6 oktober 2004, 02:19:56 #237 Last Edit: 6 oktober 2004, 10:52:58 by boezempje
hai suzannen

ja ik wil dat valkje heel graag hoor.
en mariannen erg he nr 10 hahahahahahha ik kon me niet inhouden,

gr essie

Suzanne

Hoi allemaal,

Het bonte cinnamon valkje gaat naar Esther. Ik ben er erg blij mee dat ze naar een "bekende" gaat.

Groetjes

Suzanne

Joyce28

en als Esther hem niet nam,had ik even overlegt hiero ;D