27 juni 2025, 10:52:58

Pikachu, Breezer en Kirlia

Gestart door Suzanne, 8 juni 2004, 21:57:09

« vorige - volgende »

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

boezempje

Suzanne

Hoi allemaal,

Vandaag is het valkje van Henry weer uitgevlogen. Dit keer laat ik hem begaan. Het is erg leuk om te zien. Hij kijkt nl. heel tevreden uit z'n oogjes alsof hij er van geniet dat hij uit de nestkast is  :D. Ik ben benieuwd of Henry hem zaterdag mee kan nemen (die komt dan naar zijn valkje kijken). Ik betwijfel zelf of hij dan al zelfstandig eet, maar je weet maar nooit. Morgen zal ik hem naar binnen halen, kijken wat hij doet.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

boezempje

hai suzannen

wat leuk is dat als ze uitvliegen,ben benieuwd waneer de mijn het doen  :-/het wachten is niet fijn hoor hihihihihi maar moet ik weet het  :-/
hoe gaat het met de scheetjes??

gr essie

Suzanne

Hoi Esther,

Vanochtend was Zazoe uit het nest blok gekomen. Maar ik heb hem nog ff terug gezet omdat zijn buikje nog niet helemaal bedekt was met veertjes en de staartveren nog ingepakt zaten. Waarschijnlijk komt hij er binnen kort weer uit en dan laat ik hem begaan  :). Hij was trouwens wat onhandig geweest; zijn neusdopje was een beetje beschadigd.

Groetjes

Suzanne

boezempje

hai suzannen

kan gebeuren he,
ben benieuwd hoor hihihihihih,

gr essie

Suzanne

Hoi,

Ik heb net nog een paar foto's gemaakt van Henry's valkje. Ik heb besloten hem vandaag nog niet naar binnen te halen, maar nog ff te wachten. Ik wil nl. niet het risico lopen dat ik hem weer terug moet zetten bij zijn ouders (omdat hij nog niet zelfstandig kan eten) en hij dan kou vat door het temperatuursverschil.

Esther komt morgen naar haar valkjes kijken, dus vandaar geen foto's. Die maak ik weer als ze uitgevlogen zijn  ;).

Groetjes

Suzanne

Marianne

Hoi Suzanne,

Wat een beauty is het geworden zeg!
Ik vind het een verstandige keuze van je om hem nog niet naar binnen te halen ivm de temperatuursverschillen.
Esther komt wel naar haar valkjes kijken maar ik ben ook heel benieuwd hoor  ;)

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Suzanne

Hoi,

Nog ff geduld hebben Marianne. Ik vind het het leukste als ze uitgevlogen zijn, dan kun je het mooi zien hoe ze zijn geworden. Ik vind dit valkje ook erg mooi ondanks dat hij haast geen wit heeft. Hij heeft ook zo'n lief koppie. Het is ook een lieverd. Dat zijn ze allemaal  ;D

Groetjes

Suzanne

boezempje

hai suzanne

jammer geen foto hihihihihih\
we wachten wel af hahahahah

Suzanne

9 oktober 2004, 16:40:20 #250 Last Edit: 9 oktober 2004, 16:40:56 by blozend_appeltje
Hoi allemaal,

Vandaag zijn Zazoe en Azarro van Esther ook uitgevlogen. Zazoe is druk bezig met vliegoefening, wat hem dus een beetje beschadigd neusdopje heeft opgeleverd. Voor de foto had ik ze ff met z'n 3-en bij elkaar gezet. Henry's valkje heb ik zien eten van eivoer en trosgierst, dus die ga ik vandaag eens naar binnen halen. Zo meteen eerst eens ff zijn kooi in orde maken. Die begint trouwens al een echte kroelkont te worden  :D.

Vlnr: Henry's valkje, Zazoe, Azarro:

Zazoe:

Azarro:

Groetjes

Suzanne

ps: binnenkort ga ik weer nieuwe foto's maken van het nestje van Jacco en Plukkie.

robentru

Hoi Suzanne

Prachtige valkjes en foto's hoor  :o

groetjes

Rob & Trudy

Marianne

Hoi Suzanne,

Ik blijf het zeggen, wat een schatjes.
Een enige foto zo met zijn 3e op dat schommelklimrekje.
Ik had de foto al in je handtekening gezien bij het lezen van diverse berichtjes en ben snel naar je dagboek gekomen om naar de andere te kijken.
Geniet er maar lekker van want voor je het weet zijn ze naar Henry en Esther.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Suzanne

Hoi allemaal,

Esther is net samen met een vriend naar haar valkjes komen kijken. Dat had ze wel ff nodig nadat ze Zora weg heeft moeten brengen  :(. Die vriend vond mijn bonte achterblijvertje leuk en heeft hem gereserveerd. En hij heeft Lucky gekocht! Dus daar ben ik wel blij mee dat die naar een goed tehuis is gegaan (dat voel ik gewoon dat dat wel goed zit).

Groetjes

Suzanne

Marianne

Hoi Suzanne,

Wat een mazzel zeg, al je valkjes een leuk nieuw baasje.
En voor Lucky ook, dat vind ik echt heel leuk want ze verdient het. Het is een plaatje.
Ik hoop dat ik mijn kleintjes straks ook een leuk baasje zullen krijgen.

Groetjes Marianne