16 augustus 2025, 05:26:48

Pikachu, Breezer en Kirlia

Gestart door Suzanne, 8 juni 2004, 21:57:09

« vorige - volgende »

Suzanne

Hoi,

Ik geloof het ook. Ben alleen benieuwd wanneer  ::).

Ik twijfel er over of ik door moet gaan met iedere dag pap geven, aangezien ik de diertjes het echt moet gaan dwingen te eten. Dat lijkt me ook niet al te bevordelijk voor hun vertrouwen in mij  :-/.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Paul

Hoi Suzanne,

Fijn dat dat met dat voeren zo lukt ik heb dat ook wel eens zo gedaan maar toen waren de jongen al wel wat ouder en werden ook verschrikkelijk geplukt.
Dat voeren hebben de jongen snel door hoor na een paar keer en als ze wat ouder worden hoef je niet meer te dwingen dan vallen ze je spuit gewoon aan :-)
Hier heb ik die twee bij mij ook bijgevoerd en de oudste gaat echt prima met voeren alleen de kleinste moest ik dwingen.
Succes met de kleintjes en zoals het nu gaat zullen ze het zeker redden.

Groetjes, Paul

Suzanne

Hoi allemaal,

Ik heb eindelijk foto's kunnen maken van mijn nieuwe manier van "handopfok"  :D ;D :P ;).

Dit is het achterblijvertje. Wat me heel erg opvalt is dat deze veel minder vraagt en dat de voeder bewegingen veel rustiger en trager zijn dan bij het andere jong:

En dit is het andere jong. Je ziet gelijk dat het beeld minder goed is, omdat de camera de voederbewegingen niet meer bij kan houden. Het gaat veel sneller en heftiger. Dit valkje is trouwens voor Henry  :) (En ik ben geen boon, want het is een bonte cinnamon). Volgens de tabellen is het een popje.

Zo meteen nieuwe foto's van de bonte witmaskers.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Henry

he suzanne

bedoel je dat de laatste 2 foto die je hebt geplaatst dat dat de mijn is ik bedoel de bonte cinamon of bedoel je de kleine die gevoert wordt?maar mooie foto he en de actie is ook goed :D

henry

Suzanne

Hoi Henry,

De laatste 3 foto's zijn jouw valkje (ik heb ze ook naar je gemailed).

Groetjes

Suzanne

Suzanne

Zazoe voor Esther:

Azarro voor Esther:

En het valkje voor Henry:

Ze zijn alle 3 hartstikke lief, maar dat zijn ze allemaal  :). Het gaat in ieder geval heel goed met ze.

Groetjes

Suzanne

boezempje

29 september 2004, 17:39:25 #216 Last Edit: 29 september 2004, 18:16:07 by boezempje
hai suzannen

de foto zijn prachtig echtwaar super en vooral die foto met dat voeden oohhh leuk is dat om te zien zeg.
en met zazoe en azarro gaat het ook super zo te zien maar wat wil je met zo'n goed baasje en verzorger 10 punten hoor suzannen en fijn dat je zoo veel foto stuurt en plaatst

en het valkje van henry ziet er ook erg lieff uit hoor mooi.

gr essie

Suzanne

Ik ga zo wat naast mijn schoenen lopen door al die complimentjes  :D. Dank je wel Essie  :-*.

Groetjes

Suzanne

Marianne

Hoi Suzanne,

Wat een prachtige foto's.

Als ik het nu goed begrijp heeft zowel Esther als Henry twee valkjes bij je gereserveerd?!
Dan hoef je alleen nog iemand te vinden voor het achterblijvertje... wel een lekker gevoel dat je de andere bij "bekende" kwijt kan.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Suzanne

Hoi Marianne,

Dat heb je goed begrepen  :). Voorlopig ga ik me eerst maar zorgen maken of het achterblijvertje op zal groeien. Daarna ga ik me pas richten op het vinden van een goed tehuis, zoals bij mijn andere 4 jongen  :).

Groetjes

Suzanne

Marianne

Hoi Suzanne,

En.... hoe is het met de kleintjes?
Gaat het nu ook voorspoedig met het achterblijvertje?
Ik ben heel benieuwd.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

boezempje

hai suzannen

ja ik ben ook benieuwd naar het achterblijvertjes en de kleintjes.ik hoop dat alles goed gaat.

gr essie

Suzanne

Hoi,

Het gaat goed met de achterblijvertjes. Vooral de ergste achterblijver heeft nu veel meer verenpennetjes er bij gekregen.

Verder zag ik net Henry's cinnamon bonte witmasker in het vlieggat van de nestkast steken. Dus die begint de buitenwereld te verkennen. Alleen wat ik ook zag: Lucky zat op de nestkast en zat op haar gemakje het jong te plukken  >:(. Gelukkig heb ik het op tijd opgemerkt, maar er is wel al een klein kaal plekje ontstaan. Ik heb Lucky gelijk gevangen en apart gezet. Ze zit nu bij Jacco. Ik krijg wat van die plukkers  >:(. Plukkie (de moeder van de achterblijvertjes) doet het ook al, maar niet zo erg als Jacco. Tot nu toe her en der een pennetje.

Ik vraag me af of valkjes ook gaan plukken als de voliere te vol zit. Heb Lucky nog steeds te koop staan. Maar als men komt met een bod van 10 euro kunnen ze dus de pot op  :-/

Groetjes

Suzanne

Henry

he suzanne

nou wel een foto maken he als hij ze kop in het vlieggat steekt he ahahahah.nou ik zie je dus snel he.

henry

Suzanne

Hoi,

Vanochtend zat de bonte cinnamon witmasker van Henry op de grond van de voliere. Ik heb hem echter terug gezet in de nestkast, omdat ik het gevoel had dat het nog wat te vroeg was (buikje is nog een beetje kaal). Het neusdopje was een klein beetje beschadigd, blijkbaar ergens tegen aan gestoten. Ik heb gelijk maar weer eens wat foto's geschoten.

Hier het achterblijvertje die nu al aardig in de pennen zit. Het kuifje verdwijnt helaas telkens, aangezien moeder Plukkie er ook niet af kan blijven met haar snavel  >:(. Ik moest zelf wel lachen om deze foto. Hij staat er zo verbaasd op. Waar ik zelf ook altijd om moet lachen is dat hij helemaal wild wordt op het moment dat ik met hem naar zijn vader loop om bijgevoerd te worden. Dat weet hij al pcies  :D. Dan heb ik dus moeite om hem vast te blijven houden. Het is echt een schatje. Als ik tegen hem praat, houdt hij z'n koppie een beetje schuin om me aan te kijken  :-*

En dit is Henry's valkje. Die is een stuk groter dan het achterblijvertje, maar weer klein vergeleken bij de bonte witmaskers.
.

Zo terug met foto's van de bonte witmaskers.

Groetjes

Suzanne