27 april 2024, 23:01:18

Valkparkieten op BCC

Gestart door Peter, 7 mei 2004, 02:33:09

« vorige - volgende »

Peter

Hoi Allemaal,

We kregen via de mailing lijst van Karin een berichtje binnen over een valkparkiet van een kleermaker, deze valkparkiet doet mee aan een wedstrijd "Het leukste huisdier" op de BCC wat ik heb kunnen vinden is het volgende:
"Test Your Pet
Fri 7 May, 4:35 pm - 5:00 pm  25mins

CBBC: Parrots take over the studio while chef James Martin drops in with his dog Fudge to cook some top nosh for pets. The results of Pet TV are announced so make sure your pets stay tuned!"


http://news.bbc.co.uk/1/hi/england/bristol/3680301.stm
http://news.bbc.co.uk/1/hi/england/wear/3088923.stm

Groeten,
Peter

Carla Vdb.

Hier ga ik straks zeker en vast naar kijken, mijn Engels is niet van het beste maar ik kan er uit opmaken dat die vogel kan naaien, het zal de moeite zijn om naar te kijken, ookal zal ik er de helft niet van begrijpen  :D

Lique

Hoi allemaal,

Houd wel rekening met dat wij het pas om half 6 kunnen kijken, ivm een uur tijdsverschil.

groetjes Lique

giovanni

yo

dedju toch, dit ondrwerp weer veel te laat gezien  ::)
Iemand die verslag wil uitbrengen van wat ze juist uitgezonden hebben?

grtjs

Carla Vdb.

Ik heb het niet gemist maar ik heb geen valkjes gezien, alleen papegaaien en een paar andere parkietjes maar die zaten daar maar gewoon, misschien hebben ze er iets interesant over verteld, maar dat heb ik dus niet verstaan.  :)

Lique

helaas, ik heb ook geen valkjes gezien...

Stijn dc

hoi

jammer dat er gee nvalkjes te zien waren. Hopelijkk omt er ooit nog eens een programma waar ze wel in zitten.

SDC:D

Lique

Hoi allemaal,

De valkparkiet is nu op de BBC het is nu 19.00 uur :)
Nou ja binnen nu en 30 minuten!

Groetjes,
Peter

giovanni

ow, Binnen 10minuten dus
snel ff kijken dan, bijna weer te laat ::)
:P

grtjs

Tara

De zender staat al klaar hier hoor :D

Ben erg benieuwd :-).

Groetjes, Tara

Lique

Hoi allemaal,

Toen de intro begon kwam er in voor dat Bogie zou mee doen de valkparkiet maar nu is het al weer bijna ten einde maar nog geen valkje gezien wel en zeer slimme roodstaart en veel leuke andere dieren. Nou ff wachtten maar ik denk het niet dat de valk nog komt :(

Of ik heb geen geduld

Angelique wel

Peter


Tara

IK zie het!!! Hij lijkt op mijn Tako ;D

Wat een lieverdje!!

giovanni

jah, heb het ook gezien :)
Was een mooie lutino, jammer dat mijn valkjes
niet zo handig zijn:D

grtjs

Tara

Hoi Gio,

maarjah, daar was zijn eigenaar ook handig he :D