18 juli 2025, 14:18:50

een baby opvoeden vanaf dag 1

Gestart door vanta, 27 mei 2004, 12:54:42

« vorige - volgende »

Tara

Hoi Tineke,

wat ziet ie er goed uit zeg, ik ben gelijk jaloers ::).

Heel veel succes verder!

Groetjes, Tara

vanta

nou eigenlijk niets bijzonders te melden met de baby die inmiddels al lekker groot is gaat het uitstekend nogeven en dan gaat hij naar zijn nieuwe baasjes

en kunnen zij er van genieten

en wie weet mag ik het binnenkort nog wel een keer doen

dadelijk heb ik alleen nog 2 babys binnen  maar die zijn al een stuk groter dus dat valt weer mee

ik hoop dat iedereen er wat van opgestoken heeft

en heb je hulp nodig dan weten de meeste me wel te vinden

en tara het gaat nu uitstekend met je babys dus je hoeft niet jaloers te zijn want die van jou zijn ook prachtig en in goed gezondheid en das het belangrijkste

groetjes tineke

zodra de nieuwe eigenaars een update geven horen jullie dat
hij blijft dicht in de buurt dus kan ik af en toe nog eens gaan kijken ;)

Tara

Hoi Tineke,

ik vind het echt super hoor, dat het zo goed is gegaan met de babyvalk. Ik vind het echt top! Gefeliciteerd!

Hier gaat het idd goed tot nu toe :-). Hopelijk blijft het :-).

Groetjes, Tara

vanta

27 juni 2004, 20:22:32 #63 Last Edit: 27 juni 2004, 20:23:16 by vanta
nou ik heb beloofd om verder te gaan met een baby pennant gisteren heb ik hem gekregen hij nog geen 3 weken oud en het is een mannetje

ik noem hem koko

hij had het wat koud en ligt nu lekker oner de warmte lamp waar het nu 27 graden is..

hij eet niet echt veel maar het belangrijkste is hij eet ik heb nog nooit een baby pennant gehad dus ik hoop dat dit goed gaat

ik probeer een foto te plaatsen als het niet lukt vraag ik het paul even

groetjes tineke

Tara

Hoi Tineke,

het is je mooi gelukt die foto te plaatsen, wat lief zeg, echt schattig, hopelijk lukt het he!

Groetjes, Tara

vanta

nog een foto volgens mij lukt dat nu wel met die foto,s uploaden dankzij paul

Bianca

AAAAAAH wat een lekker ding zeg!!!!
Moest ik gewoon ff kwijt...................
Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Tara

Hoi Tineke,

het is echt een schatje hoor, leuk zeg, echt koddie koddie :D.

Groetjes, Tara

vanta

nou vooruit nog een paar dan ;)

vanta

o ja even er bij vertellen hij leeft hoor ligt gewoon heeeeeeeeeeerlijk te slapen :D

groetjes tineke

Tara

Hoi Tineke,

lief hoor, de mijne slapen ook vaak zo, mijn ma dacht al dat ze ziek waren ::). Is echt heel lief!! Veel plezier er mee, word hier jaloers ::)

giovanni

Yo Tineke

Tof zeg, dat je die baby kon opvoeden:) en wat
leuk dat je die nog gaat bezoeken:P
Hopelijk lukt het deze keer ook weer ;)

grtjs

vanta

hoi ja ik ben gister nog bij het babyvalkje op bezoek geweest nou hij doet het prima en word behoorlijk verwend

met het baby pennantje gaat het ook uitstekend hij eet al beter dan gister maar het is nog niet om te roepen wauwwwwwwww
maar dat zal snel genoeg gebeuren hij is ook nog maar vanaf zaterdagmiddag in huis en toen krijste hij verschrikkelijk maar nu al niet meer dus dat eten komt ook goed hij krijgt nu gewoon wat meerdere keren per dag zo,n keer of 8 en dan heeft hij ook voldoende binnen

groetjes tineke

Annouschka

Hoi,

even zeggen dat ik ook jaloers ben op dat mooie pennantje dus let maar op als ik er nog een keertje ben, dat ik hem niet ontvoer!! :D :D :D
Neen, echt een heeeeelll mmmoooiii beestje en zo lief dat ie eruitziet zeg!
Ja, binnenkort komt ze mijn kinders ook eens bezoeken, die komen ook bijna allemaal van bij haar!!!  Als het weer wat beter wordt want anders kunnen we niet BBQ-en. ;D

Groetjes
Annouschka

vanta

29 juni 2004, 18:10:00 #74 Last Edit: 29 juni 2004, 18:13:05 by vanta
nou koko het pennantje doet het uitstekend hier volgen de foto,s

groetjes tineke

img]http://www.valkparkiet.org/forumupload/koko6.JPG[/img]