7 mei 2025, 14:55:39

een baby opvoeden vanaf dag 1

Gestart door vanta, 27 mei 2004, 12:54:42

« vorige - volgende »

vanta

nee dat is het niet ik krijg gewoon pagina verlopen

maar paul heeft al eerder geholpen dus zal hij dat nu ook wel willen zodat ik de baby kan laten zien en de pennants

greetz tineke

Paul

Hoi Tineke,

Wat fijn dat alles zo goed met de kleine gaat :-)
DIe zal het zeker wel gaan redden en heel erg lief en aanhankelijk worden als ik dat zo hoor :-)
Een penant lijkt me ook heel erg leuk om groot te brengen :-)
Een Penant is toch een grote rosella als ik het goed heb toch?
Ik heb zelf een rode rosella met 3,5 week ongeveer verder met de hand grootgebracht.
Helaas is ie ondanks de handvoeding niet echt supertam geworden ze hebben toch een heel ander karakter dan een valkparkiet wat dat betreft :-(

Wat raar dat het niet lukt met het uploaden.
Je had toch al gekeken bij mijn uitleg van het uploaden neem ik aan?
http://www.valkparkiet.com/cgi-bin/forum/yabb/YaBB.pl?board=news;action=display;num=1085923123
Als het zo niet lukt is er wat anders aan de hand.
Zijn de foto's niet groter dan 60kb ?
Of zit je achter een firewall zoals norton of zone alarm?
Dan kan het ook wel eens fout gaan helaas :-(
Als je me de foto in mijn email stuurt wil ik hem altijd voor je neerzetten hier in elk geval als het niet lukt.
paul@valkparkiet.com

Groetjes, Paul

vanta

ja paul daar heb ik al gekeken maar krijg steeds pagina verlopen

zal het straks nog eens proberen anders stuur ik ze door hahaha dan mag jij ze plaatsen

groetjes tineke

Karin

Hoi Tineke,

Heb jij norton met firewall ? Dan ligt het waarschijnlijk daar aan. Mij lukt het ook niet, maar ik ga toch echt mijn firewall niet uitzetten  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

vanta

nee ik heb geen norton maar zal ze doorsturen naar paul misschien lukt hem het wel

groetjes tineke

Paul

Hoi Tineke,

Hier komen de foto's :-)

De volliere:

Een foto van een penant:

En dan de langverwachte foto van de kleine :-)

Het jong heeft een lekker gevulde krop Tineke dat ziet er goed uit :-)
De volliere is zo ook heel erg gezellig in de tuin echt heel erg mooi zo.

Groetjes, Paul

Anita1

:D wauwwwww mooi tineke echt gaaf die fotos,wat een prachtvogel die grote.en daar heb je eitjes van? pff spannend allemaal.of had je al een jonkie.en die kleine op de foto is die valk he? welke mutatie wordt het? gr anita :o

vanta

hoi paul dankjewel je bent een schat

wat ik niet kan kun jij gelukkig wel

de baby doet het perfect zijn totaal geen problemen

de pennants heb ik eieren van en zijn bevrucht

nogmaals dankjewel paul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)

mutatie is denkelijk een geparelde maar is niet 100% zeker

groetjes tineke

vanta

en paul wat was nu de reden dat het bij mij niet lukte?????????
of ben ik zo erg blond hahahah

tineke

Annouschka

Hoi,

ik begin al terug te smelten als ik dat kleintje zie!!  Maar ik mag niet, er kan geen meer bij, anders wordt die kooi te klein en ik denk dat Greg mij buitengooit dan. :D

De kleine ziet er echt goed uit, ga je ze wegdoen naar iemand of ga je ze zelf houden??  Ze heeft wel lange poten vindt ik, net als Yabba, die heeft echte overzetboten buiten Solo, die z'n pootjes kunnen er 2 keers in. ;D

Groetjes
Annouchka

Paul

Hoi Tineke,

Graag gedaan hoor de foto's staan er zo op voor mij :-)
Het kan zijn dat je een firewall hebt dan heb je dat soort problemen. er zijn er nog meer die niet kunnen uploaden helaas.
Maar er zijn altijd mensen zat die je willen helpen met een foto erop zetten je kan ze ook altijd aan mij sturen.
Misschien als je het later probeerd dat het ineens wel werkt het kan ook wel eens een probleem bij de provider zijn in sommige gevallen.

Groetjes, Paul

vanta

hoi paul ik heb geen firewall maar zal het van de week nog eens proberen kijken of het wel lukt dan

groetjes tineke

vanta

nou een update gisteravond wilde de kleine niet eten en ik dacht ojee het gaat misschien toch nog mis...
maar vanmorgen was hij weer volop aan het zeuren en had goede honger het word denk ik tijd om er wat meer tijd tussen te laten.....

ik ga hem niet zelf houden hij is inmiddels ook al verkocht en gaat naar iemand met veel ervaring en ik weet zeker dat het gaat lukken maar het duurt nog even want dan moet hij toch op minimaal 3 voedingen staan anders doe ik hem niet weg...

nou binnenkort weer een verslag

groetjes tineke

vanta

het gaat hartstikke goed met de kleine hij eet de oren van mijn hoofd en schreeuwen als hij honger heeft kan ie ook goed ...

das een heel goed teken

volgens mij gaat dit prima lukken het lijkt me sterk als het nu mis gaat daar zijn geen aanwijzingen voor

nu nog pennantjes en ik ben heeeeeeeeel blij

groetjes en fijn weekend alle lezers en tot volgende week met een nieuwe update en hopelijk is mijn eigen camera dan terug

groetjes tineke

Tara

Hoi Tineke,

wat leuk dat het zo goed gaat met de kleine, echt fijn hoor! Gefeliciteerd ;-).

Hopelijk heb je dan idd je camera terug, ben er wel benieuwd naar :-).

Groetjes, Tara