7 mei 2025, 13:26:09

Valkjes zoenen elkaar!

Gestart door Tim_en_Sarah, 22 mei 2004, 16:37:26

« vorige - volgende »

Tim_en_Sarah

22 mei 2004, 16:37:26 Last Edit: 4 juni 2004, 18:08:43 by Tim_en_Sarah
Hallo,

Morris (V) was een tijd alleen bij ons voordat we besloten dat er een vriendje bij kon komen... Flip (M). Ze zijn nu meer dan een jaar samen. Flip wil vanaf het begin heel graag verkering met Morris, maar dat is niet wederzijds. Het begint altijd met een serenade (Flip zingt de sterren van de hemel voor Morris) maar eindigt vaak in een ruzie waarbij Flip op Morris gaat jagen.

Nu begint er de laatste tijd wat te veranderen... soms zitten ze elkaar te zoenen! Je weet echt niet wat je ziet, ze zijn echt aan het tongzoenen. Betekent dit dat het toch nog wat kan worden tussen die twee, of zien we dat verkeerd?

Groetjes,

Tim en Sarah

Annouschka

Hoi,

dat is zeker heel goed hoor, dan zijn ze volgens mij al een koppeltje aan het worden.
Bij ons hier gaat het ook niet van een leien dakje hoor, Yoda en Chewy zitten nu 2.5 maanden samen en nu begint er pas schot in de zaak te komen, Yoda probeert haar te verleiden maar ze loopt ervan weg en nu zit ze kippetje voor hem maar hij weet niet wat hij moet doen! :D

Groetjs
Annouschka

Joyce28

Paul

Hoi  Tim en Sarah,

Wat een lief gezicht op die foto zeg :-)
Ze zullen best goed met elkaar opschieten zo dat is heel erg leuk.
Misschien dat ze een hecht koppeltje worden als je een man en een popje hebt.

Groetjes, Paul

Tim_en_Sarah

Ze zijn nu echt verliefd!
;D

marianca.

Hallo Tim en Sarah,

Tjee,wat een schoonheden zeg :).Ja,als die niet verliefd zijn op elkaar weet ik het ook niet meer :D :D.De vonken vliegen er vanaf :D :D.

Prachtige valken ;)

groetjes
marianca

boezempje

oooohhhhhhh wat lief zeg :D
nou die 2 zijn echt wel verliefd hoor.

leuke foto's hoor

groetjes esther

Tara

Hoi,

mijn witmasker man doet dit ook met een grasparkietenmannetje, maar dan voert dat grasje 'm.

Maar je kan mooi zien dat deze 2 hier een leuk verliefd koppeltje zijn, enkele van mijn koppeltjes zijn ook zo verliefd, is altijd erg lief om te zien, in tegenstelling tot andere koppels die het alleen maar doen voor de .... paring ...

Mooie foto's hoor!

Groetjes, Tara

Tim_en_Sarah

Het is wel een haat-liefde verhouding, hoor! Na het knuffelen wil Flip nog wel eens jagen op Morris. Zou Flip iets meer willen dan knuffelen? Hehehe, wij denken van wel!

marianca.

Hallo Tim en sarah,

Ik denk het ook :D :D

groetjes
marianca

Tim_en_Sarah

Dit is het vorige speeltje van Flip. Dan pakt hij de ketting vast en begint een beetje heen en weer te bewegen, om het netjes uit te drukken....

Annouschka

Hoi,

ik heb hier net gezien dat ik ook een verliefd stelletje heb: Yoda en Chewy zijn verliefd!!
Yoda zat al een tijdje, ondanks z'n jonge leeftijd: 4.5 maand!!, Chewy te versieren en Chewy zat kippie voor hem maar tot kroelen en kussen was het nog niet gekomen.

Tot nu, ze hebben net gedoucht en zaten onder de föhne en ineens gebeurde het, net zoals bij jou.  Ik ben zo blij!!!

Groetjes
Annouschka

Tim_en_Sarah

Haha, ja het is echt een genot om naar te kijken.

marianca.

Hallo allemaal,

Nou ja,deze doen het ook niet echt op de makkelijkste manier :D :D.Nina in de voerbak en Charly zijdelings erop :D :D.
Wat een dombo s.

groetjes
marianca

Paul

Hoi  Tim_en_Sarah,

Hele leuke foto's van je twee valkjes :-)
Dat kan best wel wat worden tussen die twee.
Het is gewoon een heel erg lief gezicht als ze zo met elkaar omgaan vind ik altijd.

Hoi Marianka,

Lachen zeg op die foto zo kunnen ze toch niet echt goed voor goede eitjes zorgen lijkt me of ze moeten toch wel hele acrobatische toeren uithalen  :D

Groetjes, Paul