7 mei 2025, 12:22:12

Valkjes zoenen elkaar!

Gestart door Tim_en_Sarah, 22 mei 2004, 16:37:26

« vorige - volgende »

marianca.

Hallo paul,

Nee,echt slim zijn ze niet he :D.tegen de tijd dat ze van mij mogen broeden zal ik ze eens met de snuitjes richting shania en tyler zetten,die zijn ook al een tijdje bezig maar ook te jong :D.Dan kunnen ze afkijken hoe het moet :).Nina gaat per meerdere malen in dat voerbakje liggen en begint dan zielige geluidjes te maken.Charly natuurlijk niet dom en stormt er meteen op af :D :D.Ze steekt trouwens Isa en Rosie aan,die beginnen dta ook te doen...maar mijn allerliefste Coco weet niet wat hij ermee aan moet,huppelt er wat omheen..is zijn touw gewend :D :D.

groetjes
marianca

Jill

Hoi Tim en Sarah.
Wat een ontzettend lieve foto zeg van jullie valkjes!
Heb je ze tegelijk gekocht?
Groetjes Jill.

Tim_en_Sarah

Hoi Jill,

We zijn erg trots op ze. Hier op het forum snapt iedereen dat ook echt, onze vrienden en familie verklaren ons wel eens voor gek!

Morris hebben we uit een voliere bij een kennis en flip hebben we via de "Handje Kontantje" bij een (semi) professionele fokker.

Groetjes,

Tim en Sarah

Jill

Hoi Jill,

We zijn erg trots op ze. Hier op het forum snapt iedereen dat ook echt, onze vrienden en familie verklaren ons wel eens voor gek!

Morris hebben we uit een voliere bij een kennis en flip hebben we via de "Handje Kontantje" bij een (semi) professionele fokker.

Groetjes,
Tim en Sarah

Ja dat merk ik ook vaak dat ze je niet serieus nemen dat je blij bent met je valkje!
Maar zijn ze bij jouw tam omdat de een uit een voliere komt en de ander bij een fokker.
Ons valkje komt ook van een fokker, hij zei dat hij handtam was maar dat is niet zo, ik heb hem nu een jaartje en nu begint hij me te vertrouwen (vooral met trosgierst in mijn handen  :D)
Ik wil er eigenlijk ook een tweede bij maar dan moet Pietje eerst wat tammer worden, dan wil ik een jong (dat al aan de hand / mens gewend is) erbij!
Lijkt me zo leuk, twee valkjes.
Als ik die van jullie dan weer zie......
Veel plezier nog met je verliefde valkjes,
Jill

Tim_en_Sarah

Wij hebben de tweede (Flip) gekocht toen Morris 3 jaar oud was. Morris was al heel erg tam, doordat zij met de hand bij gevoerd werd. Flip hebben we zelf moeten bijvoeren en daardoor is hij ook redelijk tam. Hij is nog een beetje bang voor handen, hij wil wel geaaid worden, maar op de hand in de kooi gaat nog steeds niet. Hij is ook een stuk drukker dan Morris, maar dat komt misschien doordat hij een mannetje is. Morris is een vrouwtje en is niet snel van d'r stuk te brengen, terwijl Flip overal van schrikt.