7 mei 2025, 23:42:15

Purrel, Peer en Pom!

Gestart door Marije, 20 mei 2004, 16:37:50

« vorige - volgende »

Kirsten

Hoi Marije,

Oh wat heerlijk op het strand met de doggies,. is echt genieten :D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Marije

Hoi Iedereen!
Ben gisteren weer naar het bos geweest met 't lekkere weer, en heb ook aardig weer wat fotootjes gemaakt....vandaag zullen de valkjes er weer aan moeten geloven... ;)
Ik heb nog niet alle foto's upgeload, maar hier mijn favoriete:

M'n vader heeft 'm gemaakt terwijl ik Whisky "dresseerde"...dit boomstammetje stond ook precies in de zon terwijl alles eromheen in de schaduw lag! ;D
Tot vanmiddag!
Liefs,
Marije

Rianne

Wauw, hij is ook echt prachtig, om in een lijstje te doen! :)

Petra en Cheeky

Wat een prachtige foto, Marije.. zo op de boomstam met dat licht erop!

Groetjes,
Peet

Marije

Hoihoiii! ;D
Gisteren hebben we Sinterklaas gevierd en de goedheiligman heeft ons gezinnetje weer wat uitgebreid...en neee...helaas geen valkparkietjes dit keer, maar 2 koemuizen voor mijn broertje.... ;D
Ze zijn echt heeeeel erg lief en helemaal tam, en heten waarschijnlijk Knisper en Kraak... ;)...ze hebben m'n moeder namelijk zaterdagnacht de hele nacht wakker gehouden... ;) :D
De ene is zwart gevlekt met een beetje een bruin buikje, en de andere is bruin-wit, met MEGA-oren, en een rond vlekje over z'n snoetje.... :-*
Foto's volgen natuuurlijk snel... ;)
Verder gaat het hier natuurlijk helemaal super met Jut en Jul, nog altijd net zo nieuwsgierig en het lijkt alsof ze nòg liever worden... ;)...als dat kan dan... ;D
Laat snel weer wat van me horen... ;) :-X
Liefs,
Marije

bobbie

Citaat van: Marije, P&S op 14 november 2005, 08:51:40
Hoi Iedereen!
Ben gisteren weer naar het bos geweest met 't lekkere weer, en heb ook aardig weer wat fotootjes gemaakt....vandaag zullen de valkjes er weer aan moeten geloven... ;)
Ik heb nog niet alle foto's upgeload, maar hier mijn favoriete:

M'n vader heeft 'm gemaakt terwijl ik Whisky "dresseerde"...dit boomstammetje stond ook precies in de zon terwijl alles eromheen in de schaduw lag! ;D
Tot vanmiddag!
Liefs,
Marije

Hoi Marije,

Is je vader professional fotograaf? Mijn complimenten hoor. Weet ik gelijk van wie jij het hebt  ;).

En wat zijn koemuizen ??? ??? ???

Groetjes, Nel :)

Marije

Hihhihi...nee hoor Nel, hij is géén proffessionele fotograaf...maar hij vond 't wel een leuk compliment! ;) ;D...en ik ook... :-[ ;D
Hij zegt dat ik moet zeggen: "Idd, je kan me reserveren... :P
En dit is een onduidelijk plaatje van een koemuis, maar dan heb je een klein beetje een idee... ;)

Liefs,
Marije

bobbie

Hoi Marije,

Ik zal het onthouden, mocht ik een fotograaf willen reserveren dan kan ik sowieso kiezen tussen jullie tweeën, want jullie doen niet onder voor elkaar  ;).

En heet het dan een koemuis door de vlekken als van een koe?
(Ben blond :-\).

Groetjes,Nel :)

Marije

Je hebt 'm helemaal door Nel... ;)

Ankie

Hoi Marije

Dan hebben wij ook 1 koemuis en 2 geen koemuizen !!! ;D.

Groet van Ankie

• SH0RTY •

Haai Marije en de mutsjes!

Jeeeeej! KOEI MUIZEN!! Koeikoeikoeiiii!
Die zijn echt skattig!

En wat een lieve foto van Whisky  :-*

Mutsfoto's zijn ook erg welkom, hè? (hint, hint)

Liefs,
Roxanne

Kirsten

whahaha koemuizen,. ik had er nog nooit van gehoord,.
Knisper en kraak,. erg leuke namen!

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Petra en Cheeky

Ik moest wel even zoeken waar je was gebleven Marije! Maar toen ik ineens iets over koemuizen las.....!!! Tjee.... wist niet dat die bestonden, maar ze ziet er wel wat koeiig uit ja!  ::) ;D

Hoestie verder met jou en je valkjes?

Liefs,
Peet

Marije

Hoi!!! ;D
Alles is hier hardstikke gezellig... :P
Heb gister wel weer foto's gemaakt dus die kunnen jullie binnenkort verwachten....en ja,echt van de valkjes dit keer! :D
'T was al wel redelijk donker, dus allemaal geflitst....sorry Gerda... :-X ;)
Verder is 't hier een en al gekroel....Snowy sowieso en Purrel is in de rui dus die kan er ook geen genoeg van krijgen. Dan zit ik ergens en word ik meteen aangerand door al die enge fladders... :o
En 't liefst valt Snowtje dan in slaap met d'r snaveltje tegen m'n wang aan.....*zzoooooolief!!! :-**
Verder kan ik m'n kamer niet meer uit komen.... ;D ;D ;D......als ik weg wil gaan vliegt Snowy meteen naar me toe, en dan kan ik d'r neerzetten waar ik wil, maar binnen twee seconde is ze dan weer terug.... :D....voel me dan wel altijd gevleid... :P
Nou, binnenkort zijn de mutsies hier weer te zien hoor! En tot dan....hou vol.... ;)
Liefs,
Marije
P.s. Ohja...met Knisper en Kraak gaat alles goed, zijn heeeeel skeeetig hoor Roxanne... ;)....heb daar wel twee aardige filmpjes van, misschien kan ik ze uploaden op zippyvideos ofzo... :)

Marije

Eindelijk weer een paar foto's van de meiden! ;D

Wie is die knapperd? Is dat een nieuwe mutatie? :o

Niet scherp maar wel een lekker ding!

Ooooeh....lief pluisje.... :-*

Lekker krabben.... :D...dat pootje! :-*...en 't toevallige was dat ik twee precies op elkaar lijkende foto's heb hiervan, maar alleen d'r kuifje zit iets anders....maf he? :-X

*boe!*

Dit is echt een op en top Snowy-foto! :-*...lekker bollig... ;D
En nu nog even de KOEImuisjes... :D

Dit is Kraakje, de relaxede.... :D 8)

Dit is Knisper, hyperdepieper maar echt een scheetje... :)

Dat waren ze weer voor vandaag! Hopelijk zijn jullie weer even tevreden.... ;)...maar ga binnenkort weer wat èchte mooie proberen te maken... ;)...

Oja, bijna vergeten te vertellen... :)
Heb net een paar uurtjes gewandeld met Bo en Whisky en m'n vader, en het was echt een winterwonderland! ;D Heb wel foto's gemaakt die ik even zal laten zien, moeten nog even op de computer gezet worden! ;) Maar het was een hei-gebied, en om al die grassprietjes zat een laagje ijs...mooi! :o

Okay, nou is het echt klaar... :D

Liefs,
Marije