9 mei 2025, 11:37:12

Purrel, Peer en Pom!

Gestart door Marije, 20 mei 2004, 16:37:50

« vorige - volgende »

Kirsten

Hoi Marije

Oh wat een 'smelt'  :-*foto's, die 'even krabben' foto vind ik ook helemaal top,

Ben benieuwd naar je winterwonderlandfoto's,. lijkt me prachtig en maakt dat het nu koud is buiten, weer helemaal goed.

Knisper en kraakje,. oh wat een schatjes!

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Marije

Okay, hier de foto's van de winterwonderlandwandeling....
(wat een woord! :-X :P)

Alles zat zo onder een laagje ijs... :D

Let vooral op alle "beijsde" grassprieten!

KOEImuis-muis=....KOEI! ;D

M'n vader met z'n flitsding... :P...Bo-tje zit 'm lekker in de weg en dat driehoekje op de voorgrond is Whis' oor die voor wat warmte tegen me aan kruipt... :-* ;D

Grassprietje met ijs!

Nòg een sprietjemet ijs... :)

Een zielig allenig boompie in de mist... :P

En dat waren ze weer! ;)
Liefs,
Marije

• SH0RTY •

Heej Marije!

Wat een foto's zeg!
Prachtig, de mutsjes, koeimuisjes, en al het ijzige wat daarna kwam.
De koei is ook erg leuk!
Ik vind het eenzame boompje de leukste van die serie.

Doe maar snel nog meer foto's maken!

Liefs,
Roxanne

Gerda

Hoi M,

Leuke foto's weer!!!!
Van P&S en de koeimuisjes en een grote echte koei en de be-ijsde sprieten. Prachtig!!!!!

Mooie be-ijsde spieten zelfs!!!!

Groetjes Gerda

Marije

Hooiiiiii
Ik moet gewoon even vertellen dat m'n 2 mutsen een kroel-aanval hebben.... ;D
Dit is serieus niet normaal gewoon....als ik even stilzit zit ik met twee vogels met gebogen koppies op me..... :D....gister zat m'n moeder even met ze te kroelen, toen ik opeens geroepen werd en d'r even moest redden van die kroelmonsters.... Ik heb ook weer heeeele lieve foto's gemaakt, die binnenkort te zien zullen zijn.... ;) *zucht*....ik meen 't....dit is idioot gewoon....kom ik een beetje in de buurt van de kooi...hangen die twee in het dichtsbijzijnde hoekje om aaaaassssjjjeeebllliieeeffff een kroeltje te krijgen.... ;D ;D ;D....
Verder heb ik de kooi weer helemaal schoongemaakt (ook de traliebovenkant bedoel ik, tralietje-voor-tralietje... :-X) en alles anders ingericht....is een leuk gezicht want eerst wisten ze gewoon waarvandaan ze waarnaartoe konden stappen, en nu zie je ze soms ergens zitten met zo'n pootje naar beneden van 'waars die stok??'  ::) :D
Maar dat was alles weer wat ik kwijt moest..... ;D
Liefs,
Marije

Petra en Cheeky

Hele fijne kerstdagen & Gelukkig Nieuwjaar toegewenst, hier vanuit Amersfoort:

Veel liefs van Cor & Petra

Gerda

Riny

Hoy Marije
Bij deze wil ik jou ook graag fijne feestdagen wensen en alle goeds voor 2006.
Natuurlijk ook voor je valkjes.
Groetjes Riny

Marije

Wat leuk al die kerstwensen! :D Wil ik iedereen vanaf hier nog maar fijne kerstdagen en een gelukkig Nieuwjaar terugwensen, beetje laat.... :-X

Ik heb weer ppiiiiicccttuuuurrrreeesss.... ;D Hier komen ze:

*oeeeefff :-**

Ze vallen wel een beetje tegen vind ik....snap niet waarom er zoveel bewogen zijn....'t was lekker licht..... :-\

Verder is er met de birds niet zo veel bijzonders gebeurd, behalve dat Pur weer een ei heeft gelegd.... :-\ Vind ik altijd zo sneu, dat ze dan voor niks zit te broeden....daarom wordt ze dan altijd maar extra verwend... ;)

Liefs,
Marije, Purrel en Snowy

marilyn

hoikes marije

wat een prachtige foto's en als dat geen kroelkontjes zijn van jou dan weet ik het niet meer  :P zo leuk en lief.
en niet alleen de foto's zijn prachtig maar de valkjes zelf zijn ook prachtig smelt smelt smelt gewoon om te  :-*  :-*

groetjes marilyn

Gerda

Hoi Marije,

Prattige foto's weer van je kroelkipjes!!
Ik vind ze best scherp hoor!! En valkjes zijn natuurlijk best beweeglijk. Als je toestel op automatisch staat en je fotografeert zonder flits kan de sluitertijd best lang zijn. Elke beweging die dan wordt gemaakt komt op de foto.
Maar ik vind het zeker niet hinderlijk. Ik vind dat je erg goede foto's maakt. Maar het is natuurlijk altijd goed om een beetjes kritisch tegenover jezelf te zijn ;D
Winterlicht lijkt vaak licht, maar is vaak net niet licht genoeg. Dat merkte ik vandaag ook. Ik heb zelfs een aantal foto's met invulflits gemaakt en dat doe ik bijna nooit, want ik doe het liever niet. Maar soms moet je wel.

Maar het blijven echt dotjes die twee!! En Purreltje weer een ei!! Maar dat doet ze erom!! Ze weet dat ze dan schandelijk verwend wordt door jou  ;D :D

Groetjes Gerda

Mariska

Hoi Marije,

We wensen jou alvast een heel goed uiteinde en een mooi begin van het nieuwe jaar toe!

Liefs
Mike&Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Riny

Hallo Marije
                Ik wens je een jaar zonder verdriet en               
                tegenslag.
                Moge de dagen ,weken,maanden gevuld zijn met
                liefde en een lach.
                Prettige jaarwisseling.
                Groetjes Riny

Gerda

Hoi Marije,

Ik heb je een IM gestuurd over digitaal fototoestel!!!!

Liefs, Gerda

Lin

Wow  :o wat een mooie fotos! snowy blijft mijn favoriet! Wanneer komt er eigenlijk een mooie man bij? Of vind je het genoeg zo? Je winterfotos zijn ook erg mooi. Heel knap gedaan. Ik vind het leuk dat ik weer fotos van je valkjes heb gezien. volgende keer kom ik sneller kijken.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)