7 mei 2025, 20:03:22

Purrel, Peer en Pom!

Gestart door Marije, 20 mei 2004, 16:37:50

« vorige - volgende »

Gerda

9 januari 2006, 20:26:54 #360 Last Edit: 9 januari 2006, 20:29:40 by Gerda
Hoi Marije,

Je mailbox is vol!!!
Dus ik kon geen IM terug sturen.
Maar het is goed hoor, laat maar horen!!!

Alsje zelf kan komen is het natuurljk leuker!!! En je hoeft niet morgen te komen, alles blijft hier rustig op je wachten!!

Deze foto's heb ik er mee gemaakt:

Dus best redelijk he?? Maar het was toen ook best een duur toestel, met alle toebehoren 2500 gulden (ja nog in guldens, maar een maand later was de euro er!!!). Ik heb hem in december 2000 gekocht!!!

Groetjes, Gerda

• SH0RTY •

Lieve Marije!

Bofkontje! :P

GERDA = DE LIEFSTE!!!

Gerda

Marije

Hooiiiii...
Had deze berichtjes helemaal gemist..... :-[...bedankt voor het berichtje in je eigen dagboek Gerda... ;)
Hele mooie foto's Gerda! Vind 't zooooon lief aanbod... :-[ :D
En ik heb de aankomende tijd redelijk drukke weekends, en a.s. weekend zit je lekker in America, dus ik zal je er nog over pb-en....nadat ik m'n inbox heb geleegd.... :-[
En Roxanne: JE HEBT HELEMAAL GELIJK!!!! ;D ;D ;D
Liefs,
Marije

Marije

Hoiiiiii iedereen!
Ik heb vrijdagavond samen met m'n vader een valkjes-vliegfoto-sessie gehouden.... :P... M'n vader met z'n fototoestel in de aanslag, en ik mocht de meiden dresseren....
Hier staan de foto's:
http://www.mijnkeuze.nl/ (ROXANNE!!!...ikke wil ook KLIK HIER leren.... :-X)
Op de eerste pagina zie je Purreltje, en als je dan op 't vierde paarsomrande blokje erboven klikt(met een tulpje erop), kom je in het album...dan scroll je naar beneden en kom je de map 'valkparkieten' tegen..KLIK....en TADAAAA!!!! ;D
(De site is trouwens van m'n vader, er staan nog veel meer mooie foto's op.... ;)...als iemand tijd over heeft :P)
Liefs!
Marije en de mutsjes ;D

• SH0RTY •

Lief Marije engeltje !

KLIK HIER zal ik je nu even leren.
In jouw geval is moet je dit doen:

typ (zonder de *sterretjes)
[*url=http://www.mijnkeuze.nl/] KLIK HIER! [*/url]

Dan krijg je als je de sterretjes dus weglaat:

KLIK HIER!

Zo simpel is et!!

:D Liefs,
Roxanne en knuffel voor al je diertjes!

PS. ik ga nu daar klikken en ff bekijken ;)

Gerda

Mooie foto's van jou!!

En natuurlijk die van je vader!!! Wauw!!!
Nu weet ik van wie je het talent hebt!!

Je oog staat er mooi op!!!

Liefs, Gerda

Marije

Jeeeeej....ikke kan KLIK HIER-en!!!!! ;D
Heeeeeel erg bedankt Roxanne! ;D
Ga nu hier even een 'ik kan KLIK HIER-en feestje' houden... ;D
Jullie zijn uitgenodigd hoor.... ;)

Hoiii Gerda!
Ik zal 't aan''m doorgeven... ;) Die foto (van m'n oog) had hij een keer gemaakt voor een 'gulden snede-fotowedstrijd'....als je daar wat aan hebt...(ikke snap''t zelf nl. niet helemaal... :P...jij vast wel ;D)

Liefs,
Marije

Riny

Hallo Marije
Wat een mooie foto's.
Wacht maar als jij je toestel hebt ,dan ga je flink oefenen .
Dan zul je snel nog mooiere foto's maken als je vader.
Groetjes Riny :D

Mariska

Hoi Marije,

Nou ik heb even de tijd genomen hoor om daar rond te snuffelen ;D
Wat een mooie foto's allemaal WAUW :o
Ik had er nog wel veel langer kunnen rondkijken ;)
En dan zegt je vader dat hij nog maar een amateurtje is ::)
Wat ben ik dan wel niet ;D ;D ;D

He heerlijk gewoon, heb helemaal genoten :D
Je heb het zeker niet van een vreemde ;)
Zag ook nog een foto uit een wedstrijd voorbij komen, thema "smullen" :D

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Gerda

Citaat van: Marije, P&S op 18 januari 2006, 21:57:10
Jeeeeej....ikke kan KLIK HIER-en!!!!! ;D
Heeeeeel erg bedankt Roxanne! ;D
Ga nu hier even een 'ik kan KLIK HIER-en feestje' houden... ;D
Jullie zijn uitgenodigd hoor.... ;)

Hoiii Gerda!
Ik zal 't aan''m doorgeven... ;) Die foto (van m'n oog) had hij een keer gemaakt voor een 'gulden snede-fotowedstrijd'....als je daar wat aan hebt...(ikke snap''t zelf nl. niet helemaal... :P...jij vast wel ;D)

Liefs,
Marije

Gulden snede is makkelijk: op eenderde van de lengte en eenderde van de breedte het snijpunt. Daar moet de blikvanger staan. Volgens het principe van de gulden snede.

Dat volg ik ook af en toe. Als de foto zich ervoor leent!!!

Volgens mij heb ik dezelfde oehoe op de foto als je vader!!
Maar mijne is genomen met mijn kleine 2 megapixel camera.

Liefs, Gerda

Marije

Hoiiii Iedereen! :D
Daar ben ik weer 's, met wat foto's... :)
Met de valkjes alles goed, ze zijn gisteren gezellig mee wezen douchen, vonden ze heerlijk! ;D Het was al avond, anders had ik nog 'sexii-natte-valkjes-foto's' kunnen maken, maar helaas... :-X
Gisteren zijn we wezen wandelen in de polder, daarna naar de boerderij geweest en toen nog naar de (bevoren) Loosdrechtse plassen...en koud dat 't daar was! :o
Eerst wat polderfoto's:

Toen zijn weer naar de boerderij geweest, waar helaas nog haast geen lammetjes waren...alleen 1 wat oudere en 2 iets jongere van een apart schapenras... Daarna zijn we helemaal afgelikt door de (al wat oudere) kalveren.... :-X ;D....en toen gingen we even naar de melkkoeien...daar was 1 koei die heel graag geknuffeld wilde worden, dus hebben m'n broertje en ik die hele koei gemasseerd... ;D ;D ;D...en ze stond te genieten!!! :D...was echt een lieverd....
Heb zelf op de boerderij geen foto's gemaakt (te druk met koeien masseren ;D), maar heb er eentje van m'n vader gejat:

En toen naar de Loosdrechtse plassen...kkkkooooouuuddd!!! :-X Het waaide keihard en grote stukken van de plas waren bevroren....hier wel foto's gemaakt, ondanks dat ik af en toe niet wist of ik nou had gedrukt, omdat m'n vingers gevoelloos waren.... :-X :D
Hier de foto's:

Nu nog wat oude foto's van snoepende mutsen ;D:

En eentje van Whisky en Bo op de achtergrond toen we gingen wandelen... :):

Zo, dat waren weer even alle oude foto's...ga nog even proberen 1 of 2 filmpjes te uploaden... ;)...en dan stop ik echt... :-X
Liefs,
Marije

Rianne

Mooie foto's Marije! Echt prachtig! :)

Marije

Dankje Rianne!
Hier een filpmje van het jongste leeuwenjong in Artis...ik had nog beloofd 'm te plaatsen, dus bij deze:
KLIK HIER! (JEEEEEEJ!!! ;D) ((Oja...je moet wel je hoofd een beetje draaien... :-X))
Ik had ook nog een hele leuke langere, maar die is te groot om bij zippyvideos te uploaden....helaas... :-\
Liefs,
Marije

zazoe

Hooooi!

Wat heb je toch opeetbare beestjes!
Vooral Snow met dr oogjes dicht is errug schattig!
Goed dat ze hun 'dame-zijn' niet al te serieus nemen... ;D

En koeien zijn geweldig!
Die oogjes (nouja...ogen) en die vlekken!
Iedereen zou een koei moeten hebben! 8)

Goed, voor zover mijn wazige bericht! :D

Liefs, Sanne.