5 mei 2025, 01:58:38

Help, is mijn valkje ziek???

Gestart door Patriciaxxx, 11 mei 2004, 17:13:40

« vorige - volgende »

Paul

Hoi Patricia,

Wat fijn dat het goed met Misty gaat dat is in elk geval goed bericht.
Wat naar dat je zelf zo ziek geweest bent maar gelukkig gaat het al weer beter nu.
Je had niet toevallig een heel erg zware griep te pakken?
Ik hoop het niet want dat kan met je eerste valkje te maken hebben gehad.
Is Misty ook al lekker tam geworden nu?

Groetjes, Paul

Patriciaxxx

Hai Paul,

Nee ik had een hele erge blaasontsteking die mijn nieren al aangetast had, normaal voel je een blaasontsteking maar deze is zo gemeen dat merk je pas als je koorts krijgt.
Ik heb precies 7 dagen en nachten op bed gelegen maar het heeft gelukkig niks met Kiko te maken gehad.
Misty wist dat ik thuis was heel de week en dat heeft hij laten horen ook hoor!
Ik ben zo blij met hem!
En bedankt voor je berichtje, groetjes aan lique.....

Paul

Hoi Patricia,

Gelukkig ben je al wel opgeknapt van die ontsteking want dat is echt niet fijn als je dat hebt :-(
Aan de ene kant gelukkig dat het niks met Kiko te maken had.
Als een valkje papagaaienziekte heeft kan dat namelijk voor mensen ook problemen geven en je kan er zelfs aan doodgaan maar dat is als je er helemaal niks aan doet natuurlijk.
De meeste huisartsen herkennen namelijk helaas de ziekte niet en denken dat het griep is.
Dus als je een griep hebt die niet over wil gaan altijd even melden dat je een vogel hebt aan de huisarts.
Nou zal een valkje alleen niet snel papagaaienziekte krijgen want dat krijg je vaak alleen als je er een besmette vogel bijneemt.
Maar gelukkig was dit nu niet het geval en ben jij net als Kiko nu aan de beterende hand :-)

Groetjes, Paul

Patriciaxxx

Hai Tara,

Gefeliciteerd!!!! Ik heb je 'n mailtje gestuurd niet dat je denkt dat het spam is ofzo, 'n hele fijne dag nog vandaag!