8 mei 2025, 20:29:23

Mijn valkjes..

Gestart door Tara, 9 mei 2004, 02:24:27

« vorige - volgende »

robentru

Hoi Tara,

leuk dat je weer een paar mooie foto's hebt gezet en valkjes voorgesteld.
Zo te zien doen ze het allemaal lekker in de voliere.
Mooi om te zien.

Groetjes Rob & Trudy

Tara

Dank je.. Al vind ik dat Piko er niet lekker bij zit..

suus

Hoi Tara,

Jaaaa je kunt nog wel zien dat Tysia bont is hoor, het is een pop met een witte kuif!!!
Heb je nu nog valkjes niet voorgesteld? (doe dat dan snel eens!! :D :D ;D)
Maar mooie valkjes hoor
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

suus

:D :D :D :D :D
Krijg net een IM van Tara, dat Tysia een man is. Ik had (natuurlijk in mijn snelheid) witkop, voor pop aangezien!!! SORRY TARA :-*
Maar dan luidt het antwoord Tara: Uh nee niet op deze foto te zien dat hij bont is, hier en daar zie je nog wel een parel!
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

robentru

hoi

nou suus dat had ik wel gezien hoor  :D :D :D

Rob  8)

suus

Daar twijfel ik geen moment aan Rob!!
Maar niet effe waarschuwen he?
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

robentru

Solly hoor  :D Suus

en waar blijven de foto's  ;) Tara

groetjes

Rob  8)

Tara

Hoi Rob,

die foto's stonden er al..

Nu goed, ik probeerde vandaag Chiaro te nemen op foto voor de 'geparelde lutino' pagina maar verdorie dit is helemaal niet makkelijk want je ziet die parels bijna niet met die digi >:(

Maar goed, hier komt Chiaro!

Hmmm ff testen of je hier kan blijven hangen....

Ja het lukt!!

Nou, verkeerd geland geloof ik, alles omgevallen :-/

Ahhh Baasje ruimt wel ;D

Chiaro is niet erg tam meer, maar ik kon haar daarnet toch vaak nemen enzo hoor en op het einde lekker gekroeld met haar.

Groetjes, Tara

robentru

Hoi Tara,
dat zijn echt super foto's.
En heerlijk dat je lekker met Chiaro hebt kunnen kroelen.
Geniet er maar lekker van.

Groet, Trudy

Ria

Hoi Tara,

Wat een leuke foto's van Chiaro. Het blijven kleine druktemakertjes dus succes met het opruimen.  :D

Groetjes,
Ria

suus

Die aktiefoto's vind ik altijd mooi! Je ziet ook 1 vleugel helemaal naar beneden zitten, raar gezicht!

Maar op die laatste kun je wel zien dat ze niet een gewone lutino is, hoewel moet je het wel weten en een beetje verstand van hebben denk ik. Of het voor de "leek" ook zo duidelijk is?

Succes,
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

Tara

Hoi allemaal,

ik heb een filmpje gemaakt, het is een erg groot filmpje en het duurde een kwartier voor hij op mijn ftp programma kwam maar goed :D

Dus ik denk dat ie er maar tijdelijk zal staan, hopelijk volgen er weer geen problemen als de vorige keer.

Het filmpje is van Malaia en Piko, het is niet zo mooi want mijn kamer ligt een beetje overhoop met al dat schoolwerk maar goed..... Je ziet het wel.

Je moet op de volgende link klikken als je 'm op wil slaan of openen:

http://tarad.free.fr/filmPikoMalaiaTara.avi

Ow en let niet op de storingen, dit is ook van mijn camera en het achtergrond muziek van Celine Dion vond ik er bij passen dus ja :)

Groetjes, Tara

robentru

Ach Tara,
wat een ontzettend mooi filmpje van jou Malaia en Piko.
Wat een lieve schattig valkjes.... smelt hier helemaal.
Groetjes,
Trudy

Tara

Hey Trudy,

thx voor je reactie, mjah, is wel irritant dat ik er op sta :D

Maar mijn kamer lag echt overhoop, nou daarnet alles grondig schoongemaakt, mijn bed wad niet eens opgemaakt maarjah had geen tijd meer deze morgen ::). Maar ok de valkjes zijn het belangrijkst. En als de ouders weg van huis zijn, dan moet ik altijd wel een of meerdere valkjes halen en ik dacht laat ik Piko nou eens nemen, ze ziet er een stuk beter uit weer :-).

Groetjes, Tara

robentru

Hoi Tara,

juist fijn dat je er op staat, en die kamer...ach moet je hier soms zien ;). Wat maakt het uit.
Ga vooral zo door met foto's en filmpjes, dan kunnen we lekker meegenieten. :)

Groet, Trudy.