7 mei 2025, 16:26:53

Mijn valkjes..

Gestart door Tara, 9 mei 2004, 02:24:27

« vorige - volgende »

suus

Hoi Tara,
Leuk filmpje hoor!! het zijn echt hele mooie en tamme valkjes!!!!
wanneer komt filmpje nummer 2? :D :D :D
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

Tara

CitaatHoi Tara,
Leuk filmpje hoor!! het zijn echt hele mooie en tamme valkjes!!!!
wanneer komt filmpje nummer 2? :D :D :D

Wahahah Suus mijn batterijen :D
Maareh ik zal eens kijken wie mijn volgende acteurvalkjes worden ;D. Pablo en............ Ehhhm, moet ik nog bedenken wie er nog tam genoeg is, misschien nog Moko en Laiko ;D

Groetjes, Tara

moonwitch (diana)

Wow Tara

Zo lief die 2 valkjes van je en je kamer valt best wel mee hoor ;).
Laat nog maar gauw wat zien van je lieverds.
Groetjes diana B
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Tara

Hoi allemaal,

nou, mijn ouders zijn er niet dus.... Lekker valkjes halen he :-).

Ik heb Pablo, Laiko en Moko mee. Pablo kennen jullie wel he. Laiko en Moko heb ik al over gepraat maar nu nog maar eens. Moko en Laiko zijn de grootouders van Pablo, jammer is het dat ze dat niet weten van zichzelf, want hahaha, ze bekvechten best veel vooral Paabs en oma Lai :D

Die beestjes zijn echte slopers, heb nieuwe oorringen en die zijn al gelijk stuk door Laiko hahaha, een stuk af ::)

Ik heb nieuwe batterijen gekocht dus dan is het natuurlijk feest, lekker veel foto's maken!

Deze foto's zijn Pablo alleen:

Deze zijn Pablo en Laiko:

En de volgende zijn: Pablo - Laiko - Moko

Het filmpje haal ik morgen weer weg, omdat het anders veel te groot is, maar ik zal dan snel kijken voor een nieuw filmpje te maken van de valkjes.

Groetjes, Paabs, Lai, Moko en Tara

robentru

Hoi Tara,

wat zijn het weer prachtige foto's van prachtige valken (ik blijf geloof in herhaling vallen, maar het is nu eenmaal zo).
Mooi zo opa/oma met kleinkind.... kunt wel zien dat het familie is  ;). Laiko is wel heel erg mooi met die parels.

Thx, Trudy

Tara

Hoi Trudy,

je bent ook een gek he van geparelde valkjes jij :).
Ik heb best veel kans op geparelde jongen, en ik neem aan dat je liefst een popje wil omdat zij hun parels behouden? Nou, van mij mag je gerust gelijk een gepareld jong hebben volgend jaar :)

Groetjes, Tara

robentru

Hoi Tara,

ja ik heb iets met parels (niet aan een snoer, maar bij valkjes). Kijk niet raar op als ik je aan je belofte hou ;).

Groetjes Trudy.

PS Hoe doet mijn petekind het?

Tara

Hoi Trudy,

met Trudy gaat het super, zal zo snel mogelijk kijken om een foto van haar te nemen :-). Ze ziet er erg super uit en ze laat zich niet doen ;D

Groetjes, Tara

robentru

Hoi Tara,

dan lijkt ze aardig op haar petemoei  ;D ;)
Bedankt alvast voor de foto (je weet dat ik daar geen genoeg van kan krijgen: foto's van valkjes).

Groet Trudy :-*

boezempje

hai tara

ik heb ff niet op je gereageerd sorry meis ff druk gehadt.
maar ik vindt het filmpje super en de foto's van je scheetjes keiiii mooi \
we wachten de 2e filmpje wel af he hihihihi

kuss essie

Joyce28

leuk filmpje,mag ik graag zien,dus kom maar op met die 2e ;D

mooie foto's ook :) ,lekker stel bij elkaar ;)

Tara

17 oktober 2004, 20:20:08 #86 Last Edit: 17 oktober 2004, 20:20:38 by tara_dewulf
Hoi,

dank jullie :-).

Ik heb inmiddels het filmpje weggehaald....

ik zal snel zorgen voor een tweede filmpje hoor :-). Maar het moet dan ook passen dat mijn ouders niet thuis zijn natuurlijk.

In ieder geval, het zit me niet mee :(. Tysia en Samoerai zijn super kaal en dat is echt geen zicht, ik overweeg om die twee een tijdje apart te zetten in een kooi tot ze weer hun pluimen hebben want het is echt geen zicht :(.

Ik ga kijken of ik volgende week de valkjes in de binnenvolière kan doen, momenteel maken ze er geen gebruik van omdat de verlichting stuk is helaas... Misschien dat we volgend jaar er een raam in plaatsen, dat zou handig zijn. Het is zo zielig de valkjes te zien buiten, is zo koud brr... Maar ik zal dus snel zorgen dat ze lekker binnen kunnen en eventueel Tysia en Samoerai apart want het is veels te zielig :(.

Groetjes, Tara

robentru

Hoi Tara,

jammer dat het fimpje weg is ???
Hoop dus maar snel op een nieuw filmpje. ;)

Suces met het apart zetten van Tysia en Samoerai, zodat hun veren weer aan kunnen groeien.
En succes met het in de binnenvoliere zetten van je andere valkjes, het wordt idd als weer kouder.

Groetjes, Trudy

Tara

Hoi allemaal,

de valkjes heb ik net in de binnenvolière gedaan, de lamp is wel nog niet hersteld maar normaal gezien zal mijn ma vragen aan haar man of ie de warmtelamp aanlegt.
Dit ook omdat Marilyn én Trudy ziek zijn.

Het was nogal een catastrofe die 26 valkjes te vangen zeg :D. Heb dan nog een beet gekregen van Twist (valk van m'n broer), deed geen deugd.

Verder ging het wel goed, de laatste was Djaru, de albino, hahaha hij gaf wel snel op door naar de gang te vliegen, ik lokte ze altijd naar de gang zodat ik de deur dicht kon doen en ze dan kon vangen.

Dunija is ook altijd een ramp om te vangen, net als Essaya en Akira, maar Dunija had ik gevangen en effe bij me gehouden en 'm enkele kusjes gegeven zodat hij kon voelen dat ik 'm niks zou doen, in de binnenvolière op een stok gezet naast Trudy en achteraf kon ik Trudy kusjes geven én Dunija :)

In ieder geval, veel valkjes hebben vanzelf naar de binnenvolière via de gang geweest (deur deed ik dan open). Dus dat maakte het weer iets makkelijker.

Groetjes, Tara

boezempje

hai meis

fijn dat alles weer goed gaat,
26 jeetje zeg dat is genoeg ben je nu niet moe hahahah
ik heb een foto voor je gemaakt van pablo ik vindt het zo lief valkje,

gr essie