22 mei 2025, 18:04:56

Hoe lang wennen?

Gestart door Remco_Ultee, 4 mei 2004, 16:41:51

« vorige - volgende »

Remco_Ultee

Hoe lang duurt het voordat een man en pop aan elkaar gewend raakt? kan het zijn dat ze elkaar nooit aardig vinden?
Kan het ook liefde op het eerste gezicht zijn?

Wat zijn jullie ervaringen?

Tara

Hoi,

het kan zijn dat ze nooit een koppel vormen en het kan zijn dat het liefde op het eerste gezicht wordt, maar ook duurt het vaak enkele weken tot enkele maanden, en ook is het soms dat de een de andere graag heeft, maar niet omgekeerd, het is eigelijk gewoon afwachten :-).

Groetjes, Tara

Paul

Hoi Remco,

Ik heb een jaar lang een popje samen met een ander popje gehad en die wilde ik beide aan een man koppelen.
Dat was na een jaar nog niet gelukt omdat de popjes met elkaar een koppel vormden.
Toen ik een nieuw mannetje kreeg was die meteen geinterreseert in een van de popjes en het popje in hem.
Dat was echt met 5 minuten bekeken en ze zijn niet meer bij elkaar weg te krijgen.
Waar de pop is is ook de man.
Als ik met de pop in mijn handen wegloop komt de man achter me aan en gaat op mijn handen zitten waar ik de pop in vast heb.
Zo kan het dus ook gaan.
Maar het kan ook langer duren ik heb 2 jongen van vorig jaar steeds bij elkaar gehad en dat is wel een koppeltje geworden die hebben nu een nestje.
Als je maar 2 valkjes hebt kunnen ze weinig kiezen en heel vaak word het dan toch een koppeltje maar dat kan soms even duren.

Groetjes, Paul