3 mei 2025, 15:50:19

moka =>geslacht?

Gestart door giovanni, 28 april 2004, 21:32:01

« vorige - volgende »

giovanni

28 april 2004, 21:32:01 Last Edit: 28 april 2004, 23:46:49 by giovanni
yo

nu dat ik de nieuwe fotos heb geplaast, wil ik graag de discussie openen of 'ze' nu een mannetje of een popje is. De verkoopster zei dat ze geslachtsrijp was, dus normaal moet het een popje zijn dan. Maar mss bedrog, wie weet.
Ik zal het wel zeker weten binnen een paar maanden, als de parels er nog zitten of niet.
hierbij een foto:

grtjs

Stijn dc

hoi

volgens mij is dat een mannetje hoor. Ik heb ook een bont geparelde, en die heft nu een enstje, en dat is zeker en vast en mannetje, en die heft ongeveer dezelfde hoeveelheid parels.

SDC:D

Tara

Hoi Gio,

zoals ik al eerder zei denk ik ook dat het een mannetje is, je kan zien dat er al enkele parels zijn vervaagd, wat bij een popje niet gebeurt :-).

Groetjes, Tara

Marianne

Hoi Giovanni,

Ik weet niet van welk geslacht dat Moka is, maar ik wil even zeggen dat ik de titel wel heel dubbel vond.
Ik dacht eerst dat Moka geslacht was.
Ik meld het je even.

Het is wel een mooi valkje om te zien hoor, en ben benieuwd of het een man of een pop is.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

giovanni

hellow Marianne

hahaha, jah:D nou dat je het zegt, he moka-geslacht :D
dat ga ik even veranderen  ;) bdankt voor de tip.

yo tara & stijn

jah, dan zit ik weer met 2 mannetjes... Maar ik doe geen van beide weg hoor:P Daarvoor zijn ze veel te mooi. Wel hel jammer dat Moka 'zijn' parels zal verliezen:( Zo mooi dat ie nu is. Maar jah, reden te meer om nóg een valkje erbij te zetten dan (deze keer 100% een popje) :P
;D

grtjs

Tara

Hoi Gio,

je weet het he, als ik cinnamon geparelde valkjes heb, zijn het 100% zeker vrouwtjes, dus je mag dan hier gerust eentje van de mijne hebben :-). Als je me wilt ontmoeten tenminste :-X ::)

Groetjes, Tara

giovanni

hellow tara

:)jah, hou die cinnamon geparelde maar vrij pour moi ;)
En wat is er nu erg aan je te ontmoeten?? Heb al foto's gezien, dus veel kan ik niet meer schrikken hè  :P :D (;))

grtjs

Tara

Nou ... Schijn bedriegt zeg ik altijd ...

Er is natuurlijk ook kans op andere valkjes als er splitten zijn he, maar ik weet al zeker dat als er cinnamon geparelde zijn, dat het popjes zijn :-).

Groetjes, Tara

giovanni

drm juist dat ik bij jou eentje wil halen  ;)

1 omdat ze 100% popjes zijn
2 omdat het mooie zullen zijn
3 omdat het gezonde zullen zijn (vertrouw op u ze ;))

grtjs

Inger m

Hoi,
Dus het is helemaal niet erg als het idd een man is, lees ik zo? Ik heb eveneens een koppel waarbij de geparelde cinnamons poppen zullen zijn, maar ze hebben nu voor het eerst eieren en dat is dus even afwachten. Maar ik denk dat Tara dichterbij is...

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

giovanni

hellow inger:)

jah, ik denk het ook  ;)
En de eitjes zullen dus nog een jaartje moeten wachten hè. Maar das niet erg hoor, als de valkjes maar gezond zijn hè:)
Want het zou wrs niet zo goed zijn als ze zouden paren (moest het een popje zijn), met zijn genezing nog.

Hopelijk gaat het goed met je eitjes, tara:)

grtjs

Annouschka

Hoi,

ja, ja, wat lees ik daar??  Ontmoetingen....   :-X
Je weet nooit wat daar uit voort kan komen he, jullie zijn toch van ongeveer dezelfde leeftijd he??? MMMMMhhhh...  En wonen niet ver van elkaar he?........

Oke, ik ga stoppen met zeveren.  Het zijn echt 2 hele mooie valkjes Gio, ik zou ze ook zeker niet wegdoen hoor.  En waarom er maar eentje meer bijnemen, ik heb er zaterdag ook nog 2 bij dus kom ik op 4 en je moet zo denken, ze kunnen dan kaarten he :D :D :D :D.  
Begin eerst over een grotere kooi Gio en dan over een valkje of een, twee bij.  Ik heb dat hier ook zo aan boord gelegd. ;D

Groetjes
Annouschka

Stijn dc

hoi

hopelijk heb je er snel een vriendinnetje bij, voor jou en de valkjes :D sorry.. :)

ik heb ook een koppel waar zeker cinnamon geparelde valkjes uit komen, maar tara is vast dichterbij voor ju. :)

SDC:D

Tara

Nou nou mensen, hoop maar niet te veel, ik ken Giovanni nog wel van vroeger, maar hij kent mij nie meer >:( >:(

Verder wonen we amper enkele kilometers van mekaar, nog geen 10 km denk ik :-/

Jaja gio het gaat goed met mijn eitjes, nouja, die van mijn valkjes, al 2 jonkies en een piepend eitje ;-).

Groetjes, Tara

giovanni

yo

jah, hem vandaag de nestkast dus weggehaald, en vlgnd jaar hopelijk trugzetten hè :). En jah, Tara is véél dichter dan bij de anderen; maar heb al gezegd dat ik bij haar een haal, dus ga nu niet zeggen van: die van stijn of inger zijn mooier, dag tara:P

grtjs