3 mei 2025, 16:26:18

moka =>geslacht?

Gestart door giovanni, 28 april 2004, 21:32:01

« vorige - volgende »

Inger m

ha, ha, daar kan ik toch niks over zeggen, want ze hebben nog nooit jongen gehad....maar goed voor een nog mooiere valk kom je toch wel ff naar Gouda?

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

Tara

Voor een nóg mooiere, Inger, wat bedoel je ::)

Zijn mijn valkjes nie mooi genoeg :'( :'( :'(

::)

In ieder geval, de 2 jongen van nu hebben beide geel donsje + donkere oogjes, nog 4 te gaan, ben echt superbenieuwd zeg ...

Stijn dc

hoi

of waarom niet naar oud-turnhout voor nog een mooier exemplaar :P

ik zal ooit wel eens een foto zetten, als de jongen in de veren zitten. Want er zijn er van dat koppel zes op komst. Niet allemaal cinnamon geparelde, maar er zal er wel eentje tussenzitten :D

SDC:D

Inger m

Ha ha, Tara en Stijn...

We zullen zien....ik verwacht iig wel cinnamons, gepareld is mogelijk, maar even afwachten....ze kunnen nu ongeveer gaan uitkomen...spannend!

gr Inger
problem.

Inger m

30 april 2004, 13:50:01 #19 Last Edit: 30 april 2004, 13:50:34 by Cinnamon_valk
Dit zijn mijn verwachtingen uit dit koppel:

Mother:Cinnamon Split To Pied
Father:Whiteface Split To {X2: Cinnamon Pearl}

male offspring:
25% Grey Split To Pied Whiteface {X2: Cinnamon}
25% Cinnamon Split To Pied Whiteface {X1:  Pearl}
25% Grey Split To Whiteface {X2: Cinnamon}
25% Cinnamon Split To Whiteface {X1:  Pearl}

female offspring:
25% Grey Split To Pied Whiteface
25% Cinnamon Pearl Split To Pied Whiteface
25% Grey Split To Whiteface
25% Cinnamon Pearl Split To Whiteface

En dan ook nog split voor (bont!) witmasker? dan heb ik toch wel een streepje voor? ;)

gr Inger
problem.

Stijn dc

hoi

dan heb je inderdaad een streepje voor. Maar ik verwacht

grijze mannetjes split voor cinnamon gepareld en lutino :P
:):)

haha, zitten we hier wat af te wegen. :D

Tara

Ok, dan ga ik nog wat zeggen.

Je mag pronken van ik krijg deze of ik krijg deze, maar ik pronk met ieder valkje, elk valkje heeft zijn eigen mooite, en daar blijf ik bij :-).

Groetjes, Tara

giovanni

yo

goed gezegd Tara  ;)
En als die van u niet mooi gnoeg zijn, kan ik hem altijd wisselen bij stijn of inger hè  ;D (grapke tuurlik;))

grtjs

Tara

Hoi Giovanni,

OOO die zat!!! Nou, dan kan ik natuurlijk wel ergens anders mijn jonkies kwijt ...

Groetjes, Tara

giovanni

Neenee  ;)

Tuurlik zou ik ze noois wegdoen, van eentje van gij zekers  ;D
(Ofjah, der zitten er nog wel me cin gep... :D Nee, ik stop me zeveren:D Ze ga hier blijven hoor ;))

grjts

Stijn dc

bende grapjassen  ::) ::) :D ;D

Tara

Nou Stijntje,

ik maak geen grappen hoor, mijn valkjes MOETEN goed terecht komen en niet omgeruild worden, als Giootje dat doet, o wee, achter dit persoontje schuilt een ander persoontje :P

Stijn dc

hoi

dus als gio je valkje toch weg wil doen, dan mag ie dat niet?
dat vind ik ook niet echt, ja... hoe moet ik het zeggen, het is dan van hem, en ja.. ja laat mar.

Annouschka

Hoi,

Tara meid, ik ben het volledig met jou eens, een valkje is geen speelgoed dat je kan ruilen als het niet mooi of goed genoeg is.
Ik heb hier al verhaaltjes gelezen van mensen die een valkje kochten en er mankeerde wat aan en die deden dat zomaar terug weg.  Dat vind ik heel erg en deze mensen verdienen het niet om huisdieren te hebben.

Mijn kat heeft ook een leverziekte en een gedragsstoornis en kan soms heel vervelend zijn maar ik zou haar nooit wegdoen hoor.  Mijn principe is zo: als je een dier aanschaft, moet je ervoor zorgen tot de dag dat ie doodgaat en niet zomaar als een voorwerp behandelen dat je kan buitengooien wanneer je het moe bent of wanneer het niet goed genoeg meer is.

Er moet zich hier niemand over aangevallen voelen maar ik zeg hier gewoon even mijn mening.

Groetjes
Annouschka

giovanni

sry hoor, het was maar een (misplaatst ::)) grapje hoor :P
Zoals ik al zei ene van ons Tara doek nie weg hoor, ze kan op mie vertrouwn zulle  ;)

grtjs