27 juli 2025, 01:37:55

essie's valkenparade

Gestart door boezempje, 21 april 2004, 20:23:57

« vorige - volgende »

boezempje

hai

het gaat hier nog steets goed met de valkjes en ze zijn goed actief en aanwezig  :D
pearl is echt een super lief valkje mandy heeft haar goed opgevoedt gelukkig :D ze houdt van kroellen heel erg veel het liefst,en zora de geelwang gaat het ook beter mee ze woog precies 100gram en vandaag 104 gram ;Ddus gaat goed.ze eet goed zaad nu en zit nog aan 1x pap,stormy en misty wipwapen heel de dag :o en jessy is alles goed aan het verkennen en durft ook al heel wat meer gelukkig.kuifje is echt een man aan het worden dus fluiten en roepen en breed lopen naar de vrouwtjes :Den diessel is super brutaal die gooidt de helen dag met zijn bakjes eten >:(en gaat grof door zijn eten heen met zijn snavel de boefff,en dan hebben we de rambo nog van hans is ook een boef maar gaat het wel heel goed mee eet goed zaad en trosgierst en eivoer en zit aan 1x pap op een dag,vandaag komt hans hem ophalen gaat hij naar huis toe ik vindt het jammer maar ik heb met plezier de schat opgevoed,ooohhh daar heb je ze weer met de camara hihihihi kuif plat

zora geeft zig een wasbeurt
dit vindt ik wel heelll lekkeren onze super man stormy

gr essie

Anita1

:o wauww echt heeel gave fotos essie.kan er zo lekker van genieten he? zie dat jij er ook lol aan hebt.mooi zo.zo hoort het ook he? ik ben benieuwd naar je 2 nieuwe valkjes straks.dan al 9.pfff je gaat lekker meiss.knuff anita ;)

suus

Zeg zeg heb ik iets gemist? 2 nieuwe? ik dacht dat er maar 1 in aantocht was. Die cinnamon bonte witmasker bij Suzanne???
Maar leuke foto's es, echt schatjes!
Groet
Suus
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

boezempje

HAI SUUS

nee 2 hahahahahah
een witmasker cinnamon bont
en een witmasker gepareld hahahahahah erg he.

essie

suus

:D :D :D :D :D Ik denk dat het nog geen week geleden is dat je zei dat je voliere plaats had voor 8 a 9 valkjes. En ik toen dus zei nou nog 2 te gaan. Neeeeee ik wil het bij 8 houden ... jaa sure es! I didn't believed it the first time!  :D :D.
Maar wel leuk hoor! Waar kan ik alles lezen over die nieuwe geparelde witmasker? wil graag details!
Groet
Suus
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

boezempje

hai suus

die krijg je hahahahahahahah
dat jij mijn niet geloofdt zeg

essie

suus

:D :D :DNee ik geloof je wel, maar ik was bv benieuwd naar de foto van de geparelde valk, wanneer je hem krijgt enzovoort. Maar ik heb hem al gevonden (2 valkjes erbij nog, bij aanschaf). Zo bedoelde ik het.
Het zijn ook weer echt schatjes hoor!!! nogeen paar weekjes wachten las ik al wel!!
Succes met wachten en met je valkjes die je nu al hebt!
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

boezempje

hai

:D :D :Ddank je suus

essie ;)

boezempje

hai

even wat foto van mijn zazoe en azarro.

die krijg ik denk ik over 2a3 weken hoop ik hahahahahah

essie

boezempje

hai

een paar foto's van jessy ze is heel lief en kijkt nog steets de kat uit de boom hihihihihi ;D

gr essie

Anita1

:D wat zijn he een scheetjes zeg! vooral jessy hahahaaha.ze ziet er goed uit! leuk om haar weer even hier terug te zien op de foto.veel plezier met je valkjes kusss anita :-*

boezempje

hai anita

dank je meis dat zal wel lukken.

ik heb nog wat foto van pearl.
is echt een schatje en gaat het goed mee.

essie

suus

:D :DIedere keer als ik Pearl zie, denk ik a Snowy!!! wij hebben dus ook zo'n schat, een echt hele mooie mutatie vind ik!

Sprekend toch?
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

boezempje

hai suus

jaja vindt ik dus ook een helen mooien.
die van jou is ook een schoonheid hoor echt mooi,
ik ben ook blij als ik de witkop gepareld krijg vindt ik ook zo mooi.

gr essie

suus

En dan maar hopen dat het een popje is he? Anders verliest hij zijn parels. Of weet je al via de verervingsleer wat het is een pop of een man?
Groet
Suus

Mijn liefste Chico