5 mei 2025, 07:37:02

Dagboek Tyco

Gestart door robentru, 8 juli 2004, 20:56:03

« vorige - volgende »

Marije

Wowie!
Wat dapper van je Tyco! :)
Zie je wel, dat moet je gewoon wat vaker doen en dan zal je zien dat het vrouwtje hele lekker knuffels kan geven hoor! ;)
Groetjes,

robentru

Hoi Marije,

hahaha bij Rob op zijn vinger en daarnet weer, maar niet bij mij hoor ???.
Tyco is nu beneden de boel aan het verkennen, gaat overal zitten waar hij maar denkt dat het daar okay is. Zal nog een hele toer worden hem in zijn kooi te krijgen.
En Mieppie.... tsja?
Plaats wel een berichtje in zijn dagboek.
Groetjes, Trudy

robentru

21 augustus 2004, 18:25:04 #272 Last Edit: 21 augustus 2004, 18:26:34 by robentru
Hallo allemaal,
hier ben ik dan weer.
Heb vannacht lekker geslapen en was vanmorgen weer vroeg wakker.
Mijn baasjes hebben nieuwe bakjes voor in de kooi voor mij gekocht. Nu hangt netjes alle voer, water en grit op een rijtje. Reuze handig, want dat ben ik nog niet. Moet nog wennen aan mijn kooi.
En om ze allemaal een plezier te doen heb ik lekker water gedronken, zal zo onder mijn snaveltjes, dus ik kon er goed bij. Kreeg een lekker stukje sla en appel bij mijn eivoer. Goed kosthuis hoor! ;)

Ik zal jullie vol trots het certificaat laten zien wat we mee hebben gekregen, waar al mijn gegevens opstaan (met dank aan Lique en Peter).

En nu nog een mooie foto van mezelf.

Daaag allemaal, een valkjesknuffel van Tyco

robentru

Hallo allemaal

hiep, hiep ik zit in de kooi bij Miep  :D ;D
Het vrouwtje gaat strakjes in het nieuwe dagboek van Mieppie en Tyco vertellen hoe dat vanmorgen gegaan is.
Hihihihihi, ikke was de dapperste van de twee :)

Lieve valkjeknuffel van Tyco. :-*

Guinevere

Hoi Rob en Trudy ,

Eindelijk is het lange wachten gedaan en is Tyco bij jullie thuis gekomen!
Ik heb net in het dagboek van Mieppie en Tyco kunnen lezen dat ze het al geweldig met elkaar kunnen vinden,wat een droom !
Ik hoop dat jullie nog oneindig veel plezier beleven aan jullie 2 schatten !

Lieve groetjes
Guinevere

robentru

Hallo allemaal.

Bedankt voor al jullie reacties op dit dagboek.
Omdat er nu het dagboek Mieppie en Tyco is, sluit is hierbij dit dagboek.

Groet, Trudy