mijn eerste ronde van 2004!! Nieuwe foto's!!!

Gestart door Stijn dc, 18 april 2004, 01:59:32

« vorige - volgende »

Inger m

Hoi Stijn,
Ja met Nederlandse vrouwen zit het altijd wel goed  ;)

Maar zo te lezen gaat het goed, ben benieuwd naar je eerste jongen. zitten je roodrug koppels afzonderlijk gehuisvest?
Laat maar weten hoe het precies bij de roodruggen verloopt (+ foto's), want daar heb ik geen ervaring mee en zal ik graag wat meer over weten...

Succes!

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

Stijn dc

hoi

zal ik zeker doen. Aleen is er nu niet veel te fotograferen.
Ze zitten inderdaad apart gehuisvest, ik denk dat ik de gevolgen niet wil zien, als ikze samen zou zetten. Ik hebtwee, nogal uhum, viriele mannen als ik het zo kan stellen :)
foto's volgen zeker, als i kze te zien krijg, want ze zijn nogal nestvast als ze jongen hebben.

SDC:D

Stijn dc

hoi

vandaag heb ik echt goed neiuws. Bij koppel 1 is er 1 of twee jongen geboren. Er lag best veel schaal, dus ik denk twee. Ze worden al goed gevoerd, want ik hoorde daarnet de voederpiepjes.

koppel 3 heeft ondertusse neen derde ei. Hopelijk broeden ze nu.

Inger m

Hoi Stijn,
Leuk dat je eerste jongen geboren zijn. Ws is er vandaag ook weer eentje uitgekipt bij mij. Mss probeer ik of ik vandaag al foto's kan maken (van de oudere jongen dan).

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

Suzanne

Hoi Stijn,

Gefeliciteerd met je jongen  :). Ben benieuwd naar de foto's.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Sander

Hello

Proficiat met je eerste jongen! Veel succes ermee en hopelijk vliegen ze allemaal uit!

groetjes
sander

giovanni

yo stijn!

Heb voor de eerste keer heel je dagboek doorgekeken:)
En je hebt ondertss al best veel nestjes! Maar kun je alles nog es op een rijtje zetten, want beetje verwarrend ::)
proficiat met je 2jongen trouwens:)

grtjs

Stijn dc

hoi

ik ben nu wel zekerdat het er twee zijn, ik heb ze daarstraks duideljijk gezien.

allemaal bedankt voor de reacties.

ook koppel twee heeft terug een ei, wel senl hoor ::)

oke, even alles op een rijtje

koppel 1: Twee jongen, en vier bevruchte eieren

koppel 2: terug ee neerste ei.

koppel3 : drie eieren;

koppel 4: momenteel niets, enkel nestkastinspectie.

koppel 1: roodruggen, vijf bevruchte eieren, zesde nog neit zcihtbaar, en 1 bevrucht valkenei.

koppel 2 roodruggen, 1ei.

giovanni

ow, nu is het weer duidelijk, bdankt voor het overzicht  ;)

Stijn dc

hoi iedereen,

ik ben net wezen voeren, en ik heb even een blikje in de nestkast geworpen. Er zijn nu vier jongen, op twee dagen  :o
maar goed, ik zag dat ze voedsel in de krop hadden, dus het gaat perfect.

Stijn dc

hoi

het gaat nog steeds goed met dejongen, vanmorgen hoorde ik het bekende voergeluid weer, dus alles in orde.

bij koppel 1 van de roodruggen is alles bevrucht, in clusief valkenei. Volgens mij komt het eerst ei binnekort uit.

SDc:D

Paul

Hoi Stijn,

Dat gaat lekker bij jou zeg en dat is wel snelgegaan ik dacht dat je alleen nog maar eitjes had maar nu al 4 jongen :-)
Ik ben ook heel benieuwd wat de roodruggen met het valkenjong doen en of ze inderdaad zulke goeie pleegouders zijn.
Het is wel leuk om dat zo te proberen.
Succes met je andere nestjes.

Groetjes, Paul

Stijn dc

hoi

ja, het zijn er al vier, mssvandag vijf of zes, het probleem is dat ze me nit laten kijken, en ik nem ze er ook liever niet af, nu toch niet.

Het is inderdaad een leuke test om te zien of het nu ECHT z'on goede pleegouders zijn. Ik heb er toch wat vertrouwen in. Zal straks lekker vol zijn die kast, zes roodruggen, de moeder en een jong valkje :)
Het is overigens maar een klein kastje :)

daan

Hoi Stijn,

Zo he ook al jonkies.
Gefeliciteerd. En ja hopen dat de roodruggen hun taak als pleegouders goed zal uitvoeren. Spannend toch.
Succes joh.

Groetjes daan

Suzanne

Hoi Stijn,

Dat gaat goed bij jou! Ik ben ook heel erg benieuwd naar de roodruggen. Is dat je eerste nestje van de roodruggen, of heb je ze al eerder gehad?

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.