mijn eerste ronde van 2004!! Nieuwe foto's!!!

Gestart door Stijn dc, 18 april 2004, 01:59:32

« vorige - volgende »

Stijn dc

hoi

vorig jaar was een soort rampjaar, toe nhebben ze hun eerste twee nestjes verknald en bij het derde nest hebben ze twee jongen grootgebracht. ER waren er maar 2 uitrgekomen, maar ze brachten ze voorbeeldig groot. Nu zijn er dus 7 jongen op komst, en ik heb er goede hoop op.

SDC:D

Marianne

Hoi Stijn,

Gefeliciteerd met je jonkies.
Wanneer volgen de foto's? ;)

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Stijn dc

hoi

ik denk dat de eerste foto's pas volgens al s ik ga ringen, dan moet ik ze er wel afhalen, en nu laat ik het leiver zo.

Stijn dc

hoi

vandaag is het vijfde of het zesde jong uitgekomen, want er lag een neiwue eierschaal, ik weet hetniet zker, omdat ze me dus niet laten kijen. ik wacht nog wel wat af. FOto's volgen zeker!

daan

Hoi Stijn,

Zo zo 5e of 6e jonkie dat gaat lekker joh.
Gefelicteerd.
En ik ben ook benieuwd naar de foto's

Groetjes Daan :)

Stijn dc

hoi

ik heb ook nog iets anders gezien, er kwam een jong onder mama uit gekropen, deed een behoefte:), en kroop terug onder de moeder, toch fascinerend hoe ze dat doen :D

Stijn dc

hoi

ik heb dan toch eens goed kunnen kijken daarnet, er zijn al vijf jongen. Het laatste ei komt mss nog uit dat zal dan voor 13/5 zijn. Morgen dus. Het was bevrucht ,dus het zal wss nog wel uitkomen. De jongen zien er allemaal groot en strek uit, dus het komt wel in orde.

Het roodruggeneitje is dan voor ongeveer vrijdag-zaterdag. Wordo ok wel spannend.

Sander

Hello

Alles gaat goed zo te horen ;D  Hopelijk komt dat ene eitje ook nog uit!

groetjes
sander

Stijn dc

hoi

ik denk het wel hoor, tot nu toe is alles al goed gegaan, dus dat lutk wel :)

Tara

Hoi Stijn

leuk dat het zo goed gaat hoor, ik ben benieuwd hoe het afloopt!

Groetjes, Tara

Stijn dc

hoi

het zesde en laatste jong is ook net geboren, fijn zeg. Nu zijn er dus zes jongen, en hetgaat goed met ze.

Tara

Hoi Stijn

gefeliciteerd hoor, leuk dat het zo goed gaat.

Groetjes, Tara

Suzanne

Hoi Stijn

Gefeliciteerd met het 6e jong. En op naar de roodruggen! Ben heel benieuwd.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Nes

Hey Stijn,

gefeliciteerd met je 6  :o jongen. Wauw! Geweldig wat doen ze het goed gelukkig.... Ben erg benieuwd naar de foto's  ;)

Groetjes Nes.

Stijn dc

hoi

ik ben ook heel blij met de jongen, ze hebben er vorig jaar ook zes grootgebracht, maar wel in twee rondes. nu dus in 1 keer :P