Ondertussen eventjes vermelden dat de swiftjes ook losgelaten zijn en dus samen de volière zullen gaan delen met de valkjes en de princessen of Wales. Na vast te stellen dat het duo er kerngezond bij zit en goed eet en dergelijke, heb ik besloten om ze vanaf vandaag meer vrijheid en vliegruimte te geven in het onderkomen waar ze de komende jaren in zullen moeten wonen.
Tijdens de kweek zullen zij net zoals de princessen worden apart geplaatst in een kleinere kweekkooi om ze tegen zichzelf te beschermen, want zij zullen de kleinste soort in de volière zijn van de drie en dus wil ik ook niet hebben dat het dan misloopt met de valkjes, je weet nooit.
Morgen weer foto's van de vogels, plus Woody die ik nog eens verder kennis ga laten maken met zijn badje. Hij begint het al een beetje meer gewoon te worden en is al niet meer zo bang als in het begin wanneer we het voor de kooi hangen.
Zondag is hij ook eens buiten geweest op ons terras, met het goede weer mocht hij ook eens in het zonnetje staan, en daar heeft hij enorm van genoten. Ook daar morgen foto's van.