23 juni 2025, 21:35:40

Spelende valkjes

Gestart door Suzanne, 6 april 2004, 19:23:34

« vorige - volgende »

Suzanne

Citaatoh wat heerlijk om ze zo te zien. Ik smelt ervan.

Zijn ze allemaal tam joh...lijken best wel tammig allemaal.

Leuk hoor.
\

groetjes Daphne en knuf van niet al te scherpe Milo

Hoi Daphne,

Plukkie is ontzettend tam. Ik kan haar gewoon pakken, en dan op mijn vlakke hand zetten en over haar hele lijfje aaien. Ook kan ik kusjes op haar koppie geven, en haar kroelen. Dat vindt ze allemaal heerlijk. Snowy is wat ik noem semi-tam. D.w.z. ik mag haar niet aanraken, maar ze komt wel regelmatig op mijn schouder zitten als ik in de voliere sta, en gaat dan met mijn jas spelen. En ze komt op mijn hand zitten als ik trosgierst bij me heb. Loki komt ook op mijn hand zitten als ik trosgierst heb, en soms kan ik zijn koppie kroelen als hij ziet dat Plukkie door mij gekroeld wordt. Dan komt hij er naast zitten vragen  :D. Jacco kan ik niet met mijn handen aanraken, maar wel met mijn gezicht (hij komt uit een gezin met kinderen, en ik vraag me nog steeds af wat die met hem uitgespookt hebben). Dan plukt hij eens aan mijn wenkbrauw of bril, of knabbelt even aan mijn neus  :D. Dan zijn er nog een paar valkjes die ik nog wel kan overhalen trosgierst uit mijn hand te eten. De schuwste valkjes zijn eigenlijk Breezer en Kiki. Die vliegen altijd weg.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

bogey

echt leuk.....ooo die foto van het verstoppertje spelen is echt top......

Ik blijf erom lachen...hij kijkt echt grappig.

Kolkkie

Hoi Suzanne,

Wat een mooie foto's heb je gemaakt van je valkjes zeg.

Vooral die foto's waar ze bezig zijn met klimmen en andere dingen :D.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Paul

Hoi Suzanne,

Hele leuke foto's en zeker die met dat koppie uit het broedhok is heel schattig.
Dat speeltje is echt heel leuk die houden we erin om na te maken hier :-)
Ik zie daar zeker wel wat in volgende keer even een kokosnoot kopen :-)

Groetjes, Paul

Suzanne

Hoi Paul,

Ze vinden het helemaal te gek die schommel. Ze klimmen ook boven op de kokosnoten. Het is natuurlijk heerlijk sloopmateriaal die kokoshelften en houten onderdeeltjes  :D.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

luukluuk

wat een leuke valkjes allemaal  :D
en die foto,s ook super ,de leukste vind ik dat hij in de camera kijkt echt super
gr Margot

Suzanne

Joepie, vandaag was het weer eens speeldag. Vrouwtje heeft maar snel weer wat foto's geschoten van ons. Ze moest ook erg om ons lachen.

Hier zijn wij (Kirlia, Pikachu en Frodo) touw aan het trekken. Alleen ik (Kirlia) won telkens en rende dan hard weg met het touwtje (stokje van de trosgierst)

En nou was het eens mijn (Loki) beurt om verstoppertje te spelen  ;D

Groetjes van Kirlia, Pikachu, Frodo en Loki, en tot het volgende speeluurtje  ;D

Stijn dc

hoi

haha, :) ik lach me altijd een kriek met die valkjes van jouw. Die foto's zijn echt zo leuk. Blijvenv erderdoen hoor!

SDC:D

Suzanne

Hoi Stijn,

Je kunt je dan zeker wel voorstellen dat ik op dat moment ook hardop sta te lachen bij mijn voliere  :D. Mijn buren zullen wel denken: daar staat ze weer in haar eentje te lachen, hihihi  :D.

Groetjes

Suzanne

Stijn dc

hoi

die zulle nwel denken dat je gek bent :)

ja, ik lach me soms ook te pletter in die voliere van me :)

Stijn dc

hoi suzanne, ik had nog eens zin om mijn "kunsten" met photoshop te testen, en dit is het geworden, tis maar en probeersel hoor :)

Suzanne

Heerlijk he, vogels. Ze kunnen zulke grappige dingen doen. Ik lag vandaag ook nog in een scheur. Frodo wilde op Plukkie kruipen, maar hij is nogal onervaren. Dus het gevolg was dat hij eerst een hele tijd met 1 pootje op haar vleugel zat. En toen hij eindelijk de moed had gevonden er op te klimmen, begon hij veel te ver naar voren, waardoor ze pardoes met z'n 2-en van de stok af vielen  :D. En Jacco wilde vorige keer op Plukkie klimmen, en het lukte hem. Alleen.... hij zat achterstevoren  :D. Dus toen kon je me zo wat weg brengen, zo hard moest ik lachen.

Groetjes

Suzanne

Suzanne

Haha, leuk joh Stijn. Loki kijkt nu toe bij het touwtrekken, en moedigt ze aan  :D.

Groetjes

Suzanne

Stijn dc

hoi

ja, dat vind ik ook altijd lachwekkend, dan willen ze een poging wagen, lukt het nog niet :)

Stijn dc

hoi

heb je er iets op tegen, als ik er nog eentje maak :)