10 augustus 2025, 15:53:18

Spelende valkjes

Gestart door Suzanne, 6 april 2004, 19:23:34

« vorige - volgende »

Suzanne

Hoi Stijn,

Nee hoor, leef je uit. Verras me maar, ben benieuwd  ;).

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Stijn dc

hoi

van dezee ben ik wel tevreden, je ziet het wel maar moeilijker :)

SDC:D

Suzanne

Wauw, wel goed gedaan! Je ziet het, omdat het 1e valkje te klein is, vergeleken met Snowy. Haar kuif zou achter het takje moeten vallen, dan lijkt het misschien meer op de achtergrond.

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Stijn dc

hoi

das waar, maar zover ben ik nog niet :)ga er nog eentje doen ik vermaak me wel :)

Suzanne

Dan zie ik ze morgenochtend, want nu ga ik slapen  :).

Stijn dc

hoi

ja, ik moet trouwens nog eentje verzinnen.
slaap lekker!

Stijn dc

hoi

tzal voor morgen zijn, mijn inspiratiebron is tijdelijk op,e nmen ogen vallen bijna dicht :)

Raikiri

Hahahhhahahaha... je lacht je rot om die maffe valkjes... jammer dat ik niet meerdere valkjes en een voliere heb... Ik ga waarschijnlijk deze week nog het park in schieten voor wilgentakjes..

Groetjes Q-N

Cheers, Quynh & Raikiri~

Stijn dc

hoi

hier is nog een staaltje van mijn kunnen :)

Suzanne

Hahaha, goed gedaan. Alleen die achtergebleven pootjes zijn een beetje luguber  :D.

Groetjes

Suzanne

Stijn dc

hoi

ik ben het ondertussen aan het veranderen. even vergeten.
heb je er iets op tegen dat ik het als handtekening gebruik.

Stijn dc

hoi

het is aangepast hoor. zo is het stukken beter :)

Suzanne

Hoi,

Nee hoor, ik heb er geen bezwaar tegen als je die foto als handtekening gebruikt. Ik voel me vereerd  :).

Groetjes

Suzanne

Stijn dc

hoi

dan heb ik hem toch niet voor niets gemaakt :)

Inger m

Hoi Stijn,
Leuk gemaakt! Ik vond die eerste versie met die achterblijvende pootjes ook wel erg leuk  ;)...

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.