6 mei 2025, 20:56:24

Spelende valkjes

Gestart door Suzanne, 6 april 2004, 19:23:34

« vorige - volgende »

Suzanne

Hoi,

Hier een berichtje van Plukkie, Snowy, Kirlia, Gizmo, Kiki en Loki.

Wij hadden vandaag veel plezier. Het vrouwtje heeft voor ons wilgentakjes gekocht in de dierenspeciaalzaak. Die heeft ze aan een touwtje gebonden, een paar boven elkaar, en vervolgens in de voliere gehangen. Dat vonden wij erg leuk speelgoed, en waren gelijk druk in de weer. Ondertussen heeft het vrouwtje stiekum plaatjes van ons geknipt, die ze jullie niet wil onthouden.

Pootjes van  Plukkie, Snowy, Kirlia, Gizmo, Kiki en Loki

Kirlia:

Loki:

Snowy:

Plukkie: "en ik vond de muur lekkerder!"

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Suzanne

Gizmo en Kiki: "wij hadden zin in een ander spelletje  ;D ;D"

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Coco en Chantal

Whahhaha nou ik geef ze groot gelijk hoor dat ze zin in een ander spelletje hadden hihiihih :D :D :D.

Mooie foto's trouwens en prachtige valkjes :)
groetjes Chantal
Groetjes Chantal en de valkjes

Suzanne

Dank je wel Chantal. Ons vrouwtje is ook super trots op ons, en hoopt dat Kiki binnenkort eitjes gaat leggen  :P.

Raikiri

ihihihi.. inderdaad zin in een ander spelletje....... Je hebt in ieder geval prachtvalkjes!!!

Groetjes Q-N

Cheers, Quynh & Raikiri~

daan

Hoi Suzanne,

Mooie foto''s joh. Leuk he als je zelf speelgoed maakt en ze daar zo van ziet genieten hihihi
Daar genieten wij nog weer meer van asl hunnie hahahaaha

Groetjes daan

Suzanne

Hoi Daantje,

Dank je. Vind ze zelf ook wel mooi gelukt. Ennu, ik heb me kapot staan lachen toen ze zo bezig waren met die stokjes  :D.

Groetjes

Suzanne

Suzanne

En vandaag vond ik, Plukkie, het nodig om eens lekker met de oorbel van het vrouwtje te spelen  ;D. Het vrouwtje vond het alleen wat minder dat ik af en toe haar velletje meepakte  :-/. Raar toch, dat ze dat niet fijn vindt  ;D.

Groetjes van Plukkepluk

Nes

He Suzanne,

mooie foto's weer  :). Vooral van die twee "viespeuken" haha!

Groetjes Nes.

Suzanne

Hoi Nes,

Dank je. Ja, wat een stelletje viespeuken he. Gisteren betrapte ik ze zelfs 3 keer. Ik vraag me af, volgens mij wipwappen die de hele dag door  ;D ;D ;D ;D ;D. Zal niet lang me duren voordat Kiki een ei legt, lijkt me. Ik zie haar ook steeds vaker in één bepaalde nestkast zitten.

Groetjes

Suzanne

Suzanne

Hier weer eens een berichtje van de spelende valkje. Dit keer van Plukkie, Kiki, Frodo, en Jacco.

Het vrouwtje heeft gisteren in het papegaaienopvangcentrum een nieuwe schommel voor ons gekocht. En die moesten wij natuurlijk gelijk uitproberen.

Hier zit ik, Kiki op de schommel, terwijl Frodo bekijkt of hij er bij kan komen zitten

En ik, Plukkie, vond de schommel ook wel interessant

Ik ga gelijk maar eens wat rek- en strekoefeningen doen op de hoog liggende balk  :D

Hmpf, ik speel toch eigenlijk liever verstoppertje

En ik vind het veel leuker om de camera proberen te versieren  :P

Al met al hebben we toch wel een dikke pret met z'n allen in onze voliere  ;D

Groetjes van Jacco, Plukkie, Kiki en Frodo

Stijn dc

hoi

wat een leuke foto zeg, vooral diegenewaar het valkje naar de camera kijkt: "zo van" wat is me dat hier zeg :)

SDC:D

Nes

Hey Suzanne,

wauw, wat een mooie foto's weer en wat een gave schommel  :o waar heb je die vandaan?

Groetjes Nes.

Suzanne

Hoi Nes,

Die schommel vond ik ook zo gaaf. Ik zag hem in het winkeltje bij het papegaaienopvangcentrum in Veldhoven. Niet echt goedkoop; 22,50 euro. Maar ik heb het er wel voor over als ik de valkjes er mee zie spelen  :D.

Groetjes

Suzanne

bogey

oh wat heerlijk om ze zo te zien. Ik smelt ervan.

Zijn ze allemaal tam joh...lijken best wel tammig allemaal.

Leuk hoor.
\

groetjes Daphne en knuf van niet al te scherpe Milo