5 augustus 2025, 23:57:27

Whaaaaaaa, het is gelukt!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gestart door Suzanne, 5 april 2004, 12:56:59

« vorige - volgende »

Stijn dc

hoi

dat zou kunnen, het kan ook gewoon een gevolg van het bont zijn, zijn. Ik heb geen ervaring met bonte jongen eigenljk :)

SDC:D

Suzanne

CitaatEn ik heb gezien hoe ze dat doen joh, ze waggelen naar achteren met hun kontje en poepen dan tegen de wand aan.
Het vuil op hun bekjes is van het voeren hoor.
Ze gaan niet in de uitwerpselen zitten wroeten, tenminste hier niet.

Groetjes,
   Trudie

Whoehahaha, ik wist niet dat ze het op die manier deden. Ik heb vanochtend het neusje van de oudste moeten schoonmaken met een stukje keukenrol gedoopt in wat water. Want zijn ene neusgaatje zat helemaal dicht met vuil  :-/. Ik was bang dat hij er last van zou kunnen krijgen. Dus netjes schoongemaakt. Ik moet nou trouwens ongeveer om de 2 dagen het blok schoonmaken. Wat een poeperds zijn dat zeg! En dan heb ik er nog maar 2, hahaha. Straks heb ik misschien 5 jongen in het nestje van Gizmo en Kiki. De eerste daarvan verwacht ik vanaf morgen. Dus ben benieuwd  :)

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Marianne

Hoi Suzanne,

Wat een heerlijke foto is dat zeg met die 2 kleintjes van Pikachu en Breezer.
Weet je al wat je met ze gaat doen? Houden of weg doen bedoel ik dus.
Het zijn in iedergeval schatjes om te zien.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Suzanne

Hoi Marianne,

De oudste van de twee hou ik, en de jongste ga ik verkopen. Ik wil ze niet beiden houden, omdat ik niet het risico wil lopen op inteelt. Bovendien verwacht ik nog meer nestjes, en dan zou het te vol gaan worden.

Groetjes

Suzanne