6 augustus 2025, 15:55:16

Whaaaaaaa, het is gelukt!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gestart door Suzanne, 5 april 2004, 12:56:59

« vorige - volgende »

Suzanne

Hoi allemaal,

Ik heb vandaag weer wat nieuwe foto's van de jongen gemaakt. Het gaat goed met ze. Ze blazen en pikken naar me als ik ze wil pakken  :D. En ze maken ook een soort krijs geluidje wat ik ook hoor als ze meer voer willen hebben van de ouders.

Jong 1: 17 dagen oud

Jong 2: 16 dagen oud

Ben benieuwd of ze nou wel of niet cinnamon bont zijn, of "gewoon" bont.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Stijn dc

hoi

mooie foto's!
ik weet niet of ze cinnamon zijn, ik zie het niet goed. DAt wordnog even afwachten denk ik. OOh, zo lief die kleine gele kuifjes.

SDC:D

Speedy

Oh wat een schatjes, jeetje wat lief, ik heb geen idee hoor wat het zal worden, maar ik zie nu wel, dat jij gele kuifjes hebt, en dat hadden die van mij niet, ok ok kan ook niet bij witkopmaskers, maar ik bedoel nu bijvoorbeeld het wildkleurtje die ik nu heb, die heeft veel donkere kuifje.
hihi grappig.

Groetjes,
   Trudie

Paul

Hoi Suzanne,

Wat mooi met die gele kuifjes zeg die zulllen zeker bont zijn alleen de cinnamon is even afwachten maar zogauw ze veren krijgen kan je dat vaak al zien :-)
En de oogjes al open is wel heel leuk dan worden het al echte valkjes he :-)
Veel succes met de kleintjes.

Groetjes, Paul

Suzanne

Hoi Paul,

Het gaat ontzettend hard ineens. Iedere dag zie ik weer wat anders aan die 2. En ik vind de bakkebaarden van de oudste zo grappig om te zien  :D.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Stijn dc

hoi

je bent er al vroeg bij zeg , vandaag. Die bakkebaarden vind ik altijd zo stoer staan :)

Suzanne

Hoi,

Ja, ik ben vroeg. Was al wakker. En aangezien ik om 8:30u toch op moest staan (ik ga paardrijden), dacht ik laat ik er maar uit gaan.

Groetjes

Suzanne

Stijn dc

hoi

oh, leuk paardrijden, dat heb ik ook nog zes jaar gedaan, maar ik ben moeten stoppen jammer genoeg. :(

Suzanne

Hoi,

Ik heb het 15 jaar geleden gedaan, en ben nu net weer met mijn 6e les bezig. En dan merk je wel dat je een stuk ouder bent geworden. Maar we gaan stug door.

Groetjes

Suzanne

En nu moet ik weg.

Stijn dc

hoi

ja, dat merk je zeker. Ik weet niet of ik nu nog zo "goed" als vroeger zou zijn. Ik ben geen opschepper, maar ik deed het best aardig :)

daan

Hoi Suzanne,

Wat een schatjes op de foto en idd een mooi geel kuifje.
Leuk he dat kleine grut. Heerlijk. :)

Succes met je kleintjes.

Groetjes daan

Suzanne

Hoi,

Vandaag weer wat nieuwe foto's gemaakt van de jongen. Ze veranderen nu echt iedere dag.

Ik vraag me trouwens af of de jongen het zelf zijn die de uitwerpselen aan de zijkanten van het blok boetseren, aangezien ze vaak vieze snaveltjes hebben.

Groetjes

Suzanne

Jong 1 is 20 dagen oud, jong 2 is 19 dagen oud.

Stijn dc

hoi

wat een schatjes zeg. Je ziet er al echt het bont zo doorkomen. Althans,ik zie het precies. :)

Suzanne

Hoi Stijn,

Ik zie het ook wel. Ik heb nog geprobeerd een foto van het ruggetje van de oudste te maken, maar dat lukte niet zo erg. Ik zie daar nl. stekeltjes die beginnen met grijs, en eindigen met wit. Ik vraag me dus af of dat kan duiden op pareltjes  ::).

Groetjes

Suzanne

Speedy

Wat een schatjes zeg, zo met dat geel, heel anders weer al de mijne hoor, lol))
En ik heb gezien hoe ze dat doen joh, ze waggelen naar achteren met hun kontje en poepen dan tegen de wand aan.
Het vuil op hun bekjes is van het voeren hoor.
Ze gaan niet in de uitwerpselen zitten wroeten, tenminste hier niet.

Groetjes,
   Trudie