7 mei 2025, 16:24:52

Wat kan ik het beste doen

Gestart door valkparkiet80, 29 april 2015, 08:23:08

« vorige - volgende »

valkparkiet80

Paar maanden terug een valkje overleden [pop]. Die bijna 3wkn alleen gebroed heeft.
Nu een andere pop die sinds vannacht haar eerste eitje heeft gelegd. Ze is hoog uit 1.5jaar maar ouder niet. Ze heeft het broedhok in haar eigen kamer genomen, Maar het mannetje laat haar niet rustig zitten, En de andere 8mogen van haar niet voor het raam zitten, Geen water drinken, Niet in de buurt komen dan vermoord ze hun, Ik ben bang dat het mannetje haar alles alleen laat doen, net zoals bij het andere popje,
Wat kan ik het beste doen, Haar en het mannetje + ei in de kamervoliere doen waar ook een broedhok is? Of haar daar laten zitten met als gevolg dat ze weinig rust krijgt? Of het mannetje apart doen? Want die zal niet gaan broeden en haar alleen maar weg jagen

carco

Ik begrijp dat er nog meer valkjes bij haar zitten die niet aan het broeden zijn? Ik snap het eigen kamer niet zo goed. En wat bedoel je met voor het raam zitten?
Als alles bij elkaar zit en er verder geen blokken zijn zou ik ze met haar partner apart in een volière met blok zetten.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

valkparkiet80

Ze hebben een kamer van 8m2 waar ze zitten 1 broedhok hangt aan de muur bij het raam, Daar bij het raam kunnen ze ook nog zitten. ook nog een broedhok in de gang. In een kamervoliere [kooi] zit ook een broedhok daar zit nu 1 koppel in, Die af en toe aan het kijken zijn in het broedhok Dan heb ik nog 1 koppel die af en  wel veel bij het broedhok in de gang zit, En nu dan 1pop in het broedhok in hun kamer die aan het broeden is waar je haar de hele tijd uit het broedhok wilt jagen