1 mei 2025, 18:51:19

Vogel navelpiercings

Gestart door Mandy, 12 maart 2004, 03:08:29

« vorige - volgende »

Bianca

ooit heeeeeel lang geleden ben ik 's met een vriendin meegeweest en die werd verdooft met een NAALD.
Maar die spray is inderdaad een betere oplossing!
Ik had het inderdaad wel kunnen raden.........
Bianca ;D ;D ;D

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Mandy

Ze gebruiken soms ook wel eens emla créme, dat gebruiken ze ook bij kinderen in het ziekenhuis als die ergens geprikt moeten worden.

Citaatheb jij het trouwens ook bij somigen dat het onder ringetje in je vavel zit te prikken (het ringetje waar het bedeltje of ketingje aanhangt)? heb hierdoor al enkele piercings weg moeten gooien en vond dat wel zonde.. maar als het gaat bloeden door zoiets draag ik um amper en kan hem dan dus beter weg gooien :) hopelijk heb ik er bij deze 2 geen last van :)
ze zien er wel goed uit zo op die foto te zien dus denk het niet :)

Klopt daar heb ik ook wel eens miskopen meegedaan, dan was de piercing puntig en scherp en kreeg ik wondjes en deed 'm dus niet meer aan, daarom let ik ook op de rondingen en de piercings met de vogels doe ik ook maar een paar dagen in, want dat snaveltje prikt natuurlijk ook een beetje. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

DeesDoos

dat snaveltje lijkt me best wel mee vallen :) zo niet dan doe ik die alleen maar op vogeldagen aan  :D

Stijn dc

hoi

wat een verhalen hier zeg. Navelpiercings zijn nu eenmaal niet voor mannen, daarom alleen vrouwen aan het woord. :D
het is wel leuk te lezen.

SDC:D

DeesDoos

we kunnen bij jou ook wel even een gaatje boren hoor :D

Paul

Hoi Stijn,

Voor mannen is het natuurlijk wel leuk om ze te bekijken he  :D
Foto's foto's !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:D :D :D

Groetjes, Paul

DeesDoos

zal ze maken zodra me nieuwe binnen zijn ;) maarreee mannen kunnen ook wel navelpiercings hebben hoor :d en dan een kort buiktruitje aan en heupbroek..  :D

Stijn dc

hello

ja, ik vind het wel leuk om al die foto's te bekijken, en al die pijnlijke verhalen te lezen.

nee, ik hebgeen gaatje nodig. Piercings vind ik echt niet voor manenn.

Stijn dc

Citaatmaarreee mannen kunnen ook wel navelpiercings hebben hoor :d en dan een kort buiktruitje aan en heupbroek..  

you wish... :D
haha, ik zie mezelf daar al in rondlopen.

DeesDoos

zorgen we er toch ff voor dat mannen navelpiercings als trent gaan zien? laat Tijn wel even een navelpiercing zetten en door rotterdam lopen ;) moet je zien hoe snel die dingen ook voor mannen een trent zijn.. ben je ze zat? laat je gewoon het gaatje dicht groeien  ;D

DeesDoos

Citaatyou wish... :D
haha, ik zie mezelf daar al in rondlopen.

hmm marco borsato zegt wel dat dromen bedrog zijn... maar marco is een eik.. dus ach.. hou gewoon m'n hoop dat er mannen met navelpiercings rond lopen ;) me vader zei dat ie al die stomme frans koppen nederlands ging leren en even later heeft wallonie bekend gemaakt dat waalen ook nederlands op school moeten leren dus ach.. maybe heb ik zometeen het geluk  :D :D :D

Stijn dc

hoi

ik hoop voor jou dat het een trend word bij mannen. Ik hoop zelf wel van niet maar goed.  ;) ;)

DeesDoos

:D zou jij een navelpiercing laten zetten dan als alle mannen ermee rond liepen?

Stijn dc

hoi

nee, nooit, ik vind dat niet echt, ja. Lichaamsverminking een beetje.

DeesDoos

dat zijn tatoo's wel ja.. die krijg je alleen maar weg met laserstralen.. als je van die percing af wilt haal je um er gewoon uit en laat maar lekker dicht groeien. je zit dan alleen 2 plekjes waar die heeft gezeten (oke, bij mij 3 ::))