Graag je mening: Startpagina Valkparkiet.com

Gestart door Peter, 12 november 2005, 18:43:05

« vorige - volgende »

Wat vindt je van het onderstande idee

Leuk, maar ik zal het niet gebruiken
2 (5.3%)
Leuk, ik ga het zeker gebruiken
34 (89.5%)
Hoeft van mij niet
1 (2.6%)
Geen mening
1 (2.6%)

Totaal aantal stemmen: 30

Jaimy_en_Viggo

super idee hoor!! zeker omdat het valkparkiet.com financieel kan helpen :) dus vanaf nu gebruik ik alleen de google op valkparkiet.com :D jeeeej!

Liefs Jaimy

Agnes

Leuk idee!
En als het jullie financiel steunt, zak ik het zeker gaan gebruiken!

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

rico

Ik vind het een heel erg leuk idee....aangezien dit toch de pagina die ik het meeste bezoek is! Hopelijk gaan andere forums dit niet voorstellen...marco is een bezoeker van het motorforum! Als dat gebeurd kunnen we altijd nog apart inloggen op de computer! Nee. goed idee..begin er maar snel aan!

Peter

Hoi allemaal,

Morgen ga ik weer verder met de startpagina, het was weer eens meer werk als ik dacht :) Ben bezig met ene pagina frames en een pagina zonder frames, later zal wel blijken welke het beste is.

Groetjes,
Peter

Tess@

Hoi Peter,

Ik vind het een leuk idee,
ik stem op nr 2.
Erg handig kom je gelijk op je favoriete pagina uit.

groetjes Tessa

moonwitch (diana)

Hoi Peter

Zal het zekers gebruiken als het jullie financieel helpt.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Peter

Druk met de pagina bezig, vervolgens dacht ik nog eens goed de voorwaarden lezen van google. Daarin staat ergens vermeldt dat er speciale pagina aangemaakt mag worden met daarin alle opties. Het moet een "normaal"-onderdeel zijn van website.

Zelf al meerdere websites gezien die in strijd waren met de voorwaarden van google en daarmee hun account verloren en een groot deel van opbrengsten moesten terug betalen.

Ik wil de eerst 100% zeker weten of het kan/mag voor dat de startpagina online komt.

Groetjes,
Peter

trienke

Paul

Hoi Peter,

Kan je niet een testpagina maken en dan aan google vragen of het op die manier mag ?
Dan heb je in elk geval zekerheid het zou niet fijn zijn als je geld moet terugbetalen.

Groetjes, Paul

Mariska

Hoi Peter,

Ik vind het een topidee en heel mooi meegenomen dat er dan ook meer geld in het laadje komt.
Dat kunnen jullie vast goed gebruiken met al die kosten voor de site ;).

Groetjes
Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Peter

Hoi Paul,

Dat is ook een goed idee, dan kunnen ze idd direct zien hoe het wordt toegepast.

Groetjes,
Peter

Valerie

Is er al meer geweten over de startpagina, Lijkt mij een leuk idee. Ik heb nu nu.nl als startpagina, maar valkparkiet.com lijkt me ook leuk. Had vroeger de site van een band als startpagina.