1 mei 2025, 13:06:13

Vogel navelpiercings

Gestart door Mandy, 12 maart 2004, 03:08:29

« vorige - volgende »

DeesDoos

Hoi Lique,

Ik had m'n navel piercing door zo'n man laten doen, helemaal steriel en alles was 130 euro kwijt. hij ging heel erg ontsteken en heb daarom m'n navelpiercing eruit gehaald. na een week of 6 heb ik hem zelf woor door geprikt (net als wat je ook wel eens heb met oorbellen) het gaatje was wel dicht gegroeid maar echt pijn deed het niet (stukje vlees heeft weinig gevoel door de piercing) ik heb de piercing alleen laten koken in kokend water en heb daarna nooit geen last meer gehad van m'n piercing alleen de eerste 2 dagen nog wat doordat er weer wondjes aan de binnen kant waren :) verders heb ik er niks meer aan gedaan, geen druppeltjes en geen zalfjes gewoon de 'natuur' het werk laten doen  ;D

Rika

ojee wat is prachtig diie foto,s van piercing.
ik wil graag zelf ( helaas staat mij niet ) ja ja ik ben niet zo slankie als jullie (SSSSSTTTTTTTTTTTT)
en mijn dochter heeft ook piericing . staat haar HEEL leuk om te zien , die platte buik .
( grr jaloers op haar ) dus weer zeg ik : sssssttttttt hihi
looooooooooool
jullie genet ervan .
ik zou fijne met die Ring op mijn vinger die Valk . MMM nergers niet vinden . grrrrr.
misschien weet jullie ervan ?
zo ja , vertel graag. MMM

DeesDoos

ik heb de ook besteld hoor!!! ;D ik heb de colibrie licht blauw

En deze die hieronder staat :)

ben onder tussen nog kijken bij anderen maar deze heb ik van dat vrouwtje gekocht/besteld ;)

groetjes Dees

Raikiri

Ach wat leuk!

Wil ik ook maar denk niet dat mijn ouders het toestaan. ga lekker misschien als ik volwassen ben doen. Op tv was er eens een vrouw die kreeg een piercing in de tong, moest ze "a" zeggen. zegt ze auw. :D
Niet een beetje pijnlie, dat zetten?

Groetjes Quynh-Nhi & Chrissy

Cheers, Quynh & Raikiri~

DeesDoos

CitaatAch wat leuk!

Wil ik ook maar denk niet dat mijn ouders het toestaan. ga lekker misschien als ik volwassen ben doen. Op tv was er eens een vrouw die kreeg een piercing in de tong, moest ze "a" zeggen. zegt ze auw. :D
Niet een beetje pijnlie, dat zetten?

Neej hoor, een navelpiercing kan worden verdooft tijdens het zetten.

Zo is het bij mij gegaan:
Kwam binnen en me ouders en ik moesten tekenen voor de piercing werd gezet. kregen uitleg over hoe het gezet zou worden. toen ik aan de beurt was moes ik door het deurtje heen komen en m'n truitje wat omhoog zodat ze precies konden aanduiden met een stift waar de gaatjes moesten komen. dit werd gedaan met een blauwe uitwasbare stift. ondertussen werd het ringetje en de materialen gesterreliceerd wat trouwens een giga herrie maakt. ik moes eerst nog een ringetje uitkiezen maar dat is snel gedaan als een piercingzetten al 130 euro was. een goud ringetje werd het dus zo in zo niet. ik moes na het aanduiden gaan zitten en ze haalde ijsspray tevoorschijn. dat voelt echt steenkoud aan in het begin maar verdooft goed :) na een paar seconden moes ik gaan liggen en ze zetten een tang met 2 piepkleine gaatjes (net zo groot als de dikte van het staafje/piercing). die gaatjes vielen precies op de stipjes waar de piercing door moes. ik durfde niet te kijken (ben nooit een held geweest met bloedprikken enzo dus had me dit heel erg voorgesteld) de man die tatoes zette begon met me te kletsen (zag waarschijnlijk dat ik enorm nerveus was) en voelde toen ineens de naald door m'n navel heen glijden.. deed geen pijn maar je voelde de beweging wel. ze brak stukjes van de naald af en zette het ringetje op het stukje naald wat nog in m'n navel zat. ze trok de naald + piercing door het gaatje en liet me het stukje vlees zien wat ze eruit geboort had (liet me denken aan zo'n klokkenhuis boor ;)) ik was iets duizelig geworden door het gevoel enzo dus ze wilde het ringetje nog niet dicht doen voor ik zeker wist dat ie moes blijven zitten. na een poosje deed ze het balletje tussen het ringetje klemmen en kreeg verzorgings pakketje mee. dit waren druppeltje gaas verbandjes zalf en zeep. ik moes het elke dag 4 keer schoonmaken met die zeep en er een paar druppels op druppelen en het ringetje dan rond draaien. de eerst keer toen ik druppelde werd ik enorm duizelig en misselijk en voelde me zo slap worden dus ben gaan zitten. de tweede keer had ik er geen last meer van omdat de wond toen weer wat gewend was :) de zalf moes ik gebruiken als het begon te iriteren (dit was gewoon traumeelzalf die je bij de apotheek kunt kopen) het zou de eerste paar dagen rood blijven en gaan jeuken maar na 2 weken iriteerde het nog en toen ik savonds het ringetje eruit haalde om goed schoon te kunnen maken kreeg ik um na het douchen er niet meer in. dacht 'ach doe ik morgen el weer' volgende ochtend geprobeer en gaatje was dicht :( heb hem toen eerst een poos met rust gelaten omdat het gaatje goed ciht moes wezen voor ik um opnieuw zou moeten laten zetten.. ik ben toen zelf gaan peuteren met die piercing (had inmiddels een staafje gekocht) en heb em er zelf doorgeprutst. het deed wel wat meer pijn dan bij het zetten maar echt dat je zegt auw gvd neej. dat viel reuze mee :) wel wat bloed natuurlijk want had die wond weer open getrokken. heb het sins dien alleen met water goed schoon gespoeld en niks meer erop gedaan (kwa druppeltjes enzo) toen is alles goed gegaan dus ik denk dat ik allergisch was voor die zeep die ze me hadden gegeven (heb dat wel vaker). ik wil ook gaan kijken voor een tongpiercing maar dat laat ik nog even rusten ;) dat kunnen ze niet verdoven of je moet bij de tandarts eerst kies laten trekken met verdoving ;) ik ben nog steeds erg blij met m'n navel piercing en laat hem lekker zitten ;)

Groetjes Dees

ps. als je onder de 18 jaar bent moeten je ouders tekenen voor een piercing anders krijg je hem niet :( gelukkig heb ik me moeder over kunnen halen en kreeg ik um voor me verjaardag  ;D

Joyce28

hoi,

Mijn schoonzusje heeft op haar tong een verdovingsspray gekregen en voelde er niks van
haar navelpiercing heeft juist gigantisch zeer gedaan want die werd niet bij haar verdoofd
dus zal wel verschillen dan van waar je naar toe gaat

DeesDoos

ja daar zit ook wel verschil in, maar door hygienische redenen worden tongpiercings eigelijk nooit verdoofd. als ik een tongpiercing zet dan laat ik hem ook niet verdoven.. moet er niet aan denken... ga dan wel eerst naar de tandarts om kies te trekken zodat het verdoofd is :D maar m'n pijngrens is toch verhoogd na deze piercing.. het is ook meer het idee denk ik.

Groetjes Dees

Raikiri

14 maart 2004, 21:59:42 #22 Last Edit: 14 maart 2004, 22:10:38 by Valkparkietlover
Zo hé wat een uitleg

Ik ben helaas nog maar 11 jaar. En nogal een cultuur. denk vast niet dat mijn ouders het toelaten. Maar dan doe ik het als ik groot ben toch ;D Nou zeg... al die middeltjes....... nooit verwacht dat je dat alles nog meekrijgt. hehe.. als ik er ooit een laat zetten ga ik gelijk vragen naar verdoving... Ik wil dokter worden en zie regelmatig wel eens bloederige programma's(trauma). Leuk joh zo'n colibrietje. Ik ben helaas ook niet superslank maar dik ben ik ook niet. ::) hoop wel dat chrissy er niet aan gaat hangen. Die andere is trouwens ook leuk. Lijkt op een dromenvanger. en als die nog eens werkt ga ik egt lachu

Cheers, Quynh & Raikiri~

DeesDoos

denk niet dat zo'n kleintje werkt hoor ;) en het is inderdaad een dream catcher :)
ik heb ook een echte dream catcher besteld bij iemand dus vond het wel leuk :) heb ze ook nog nooit eerder gezien die dream catchers als navel piercing :) heb um besteld in het turquoize en het colibrietje in het licht blauw :) ik hoop dat ik ze woensdag of donderdag binnen heb :)
het zetten van een piercing word niet gedaan onder de 14 jaar geloof ik dus je moet zo in zo nog even wachten :)

Groetjes Dees

Rika

he ? boven 14 jaar  ?
nee hoor.
pas boven 12 jaar , want mijn dochter is nu 13 jaar die mag van mijn krijgen omdat zij al 2 jaar naar wens.
dus sirieus .
nu heeft ze wens ;)
hihi.
het was GEEN pijn gehad toen ze prikt .
echt wonder zo snel klaar nog niet half minuutje oeps al mooi uitzien , wauw
ze heeft wel geluk . heeft niks onsteking gehad , die al half jaar .

DeesDoos

daar waar ik geweest was moest je minimaal 14 wezen dacht ik.. maar dat verschild per tatoo/piercing shop:)

Groetjes Dees

Mandy

14 maart 2004, 22:56:44 #26 Last Edit: 14 maart 2004, 23:02:35 by Mandy
Citaatik heb de ook besteld hoor!!! ;D ik heb de colibrie licht blauw
Ik ook! ;D

Ik heb er bij haar ook al een hoop besteld, deze oa ook;

Die laatste zijn upsidedown piercings en vind ik erg gaaf, in winkels en bij tattoobob betaal je 40 euro per stuk! :o
Deze zijn 5 euro, dus dat scheelt nogal! :)
En ze doet ze altijd netjes verzenden en zien er goed uit. ;)

Bij mij is de piercing gewoon zonder verdoving gezet hoor, geen probleem, je voelt uiteraard even een prik en een beetje pijn, maar ach, dat hoort erbij hoor. :P

En daar en op meer plekken hebben ze een minumum leeftijd van 14 of 16 jaar, vind ik ook wel goed, je moet het niet zomaar in een bevlieging doen.
Ik ben 27 en ik heb ook geen strakke platte buik hoor  :D , maar ik vind het wel mooi en heb het dus gewoon voor mezelf gedaan 2 jaar geleden, dat zou iedereen in eerste instantie moeten doen natuurlijk, zo ook met tattoo's.

Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Bianca

Even over die toncpiercing.
Ik heb 'm nu al 3 jaar.
Toen ie bij mij gezet werd deed dat echt Geen pijn.
alleen zit het staafje erg in de weg!

En na ongeveer een uurtje zet het enorm op!
Als je op je tong bijt doet dat altijd veel zeer, maar dat is meestal het randje.

Op het midden van je tong voel je dat niet dus vind ik verdovingsspray wel erg overdreven.

En die naalden zijn zooooooooo scherp dat glijdt er gewoon doorheen.
(ik snap ook niet waarom ze verdovingen geven bij navelpiercings, eerst een naald erin om vervolgens de volgende naald niet te voelen........)

groetjes Bianca.

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

DeesDoos

die zijn ook leuk!
maar ik mocht er maar 2 kopen :'( ik moes ook nog een balletje hebben voor een dolfijntje wat ik heb (ergens  ::)) dus was €14,11 kwijt :) hier in het dorpje zijn de navelpiercings ook niet zo duur, maar ze hebben een hele kleine collectie dus dan koop je er niet zo gauw 1tje.. het is natuurlijk ook niet de bedoeling dat je elk uur wisseld  :P ik hoop dat ik ze snel binnen heb dan kan ik ze snel indoen :)

heb jij het trouwens ook bij somigen dat het onder ringetje in je vavel zit te prikken (het ringetje waar het bedeltje of ketingje aanhangt)? heb hierdoor al enkele piercings weg moeten gooien en vond dat wel zonde.. maar als het gaat bloeden door zoiets draag ik um amper en kan hem dan dus beter weg gooien :) hopelijk heb ik er bij deze 2 geen last van :)
ze zien er wel goed uit zo op die foto te zien dus denk het niet :)

groetjes Dees

DeesDoos

CitaatEven over die toncpiercing.
Ik heb 'm nu al 3 jaar.
Toen ie bij mij gezet werd deed dat echt Geen pijn.
alleen zit het staafje erg in de weg!

En na ongeveer een uurtje zet het enorm op!
Als je op je tong bijt doet dat altijd veel zeer, maar dat is meestal het randje.

Op het midden van je tong voel je dat niet dus vind ik verdovingsspray wel erg overdreven.

En die naalden zijn zooooooooo scherp dat glijdt er gewoon doorheen.
(ik snap ook niet waarom ze verdovingen geven bij navelpiercings, eerst een naald erin om vervolgens de volgende naald niet te voelen........)

groetjes Bianca.

dit heb je denk ik verkeerd begrepen want het verdoven voor een navelpiercing gebeurd niet met een naald.. is gewoon zo'n spuit flesje (zo'n deo busje zeg maar) en daar spuiten ze wat van op en om je navel.. het is zo koud dat het gevoel van de naald er niet meer zo sterk is als dat je het doet zonder die ijsspray...
die 'verdoving' met ijsspray werkt ook maar 5 minuten daarna heb je weel je volle gevoel in je navel tot ie gewend is aan de piercings want ken nu alles met het stukje vlees rondom de piercing.. het gevoel is daar een stuk minder

Groetjes Dees