29 april 2024, 07:49:43

Vogel navelpiercings

Gestart door Mandy, 12 maart 2004, 03:08:29

« vorige - volgende »

Mandy

12 maart 2004, 03:08:29 Last Edit: 12 maart 2004, 03:13:56 by Mandy
Hallo allemaal,  :)

Voor de vogelliefhebbers onder ons die een navelpiercing hebben en wel eens wat anders willen zijn dit misschien wel leuke piercings;





Ik heb ze dus alledrie. ;D
Nee, ik heb ze niet allemaal tegelijk in! :D
Je kan ze via een marktkraam op marktplaats bestellen, zijn niet duur. ;)

Ik heb wel eens gevraagd of ze aan een valkparkiet kon komen, maar die heeft ze nog niet gezien. ::)
Maar wel aan deze papegaaien heeft ze me vandaag laten weten, dus die heb ik snel gereserveerd! :P


Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Lique

O wat jammer zeg, mijn navelpiercing is eruit sinds een tijdje.
Hij was flink gaan ontsteken. Evenals mijn labretpiercing en mijn wenkbrauwpiercing.

Maar heel misschien neem ik over een tijdje (als ik weer mijn oude maatje weer terug heb) een nieuwe navelpiercing.
Maar ik vind deze wel helemaal geweldig. :)

Natalie

Labretpiercing? Wat is dat in godsnaam? Of ben ik zo blond en was dat een typefout en moet het iets anders zijn?

Groetjes Natalie

Mandy

Hihihi nee je bent niet blond en het was geen typefout, een labretpiercing is een piercing die onder je onderlip zit, uuuhhh wel de bovenste lippen van een vrouw maar dan van onderen snap je?! :D
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Natalie

OOOOoooooooh, nou snap ik het! Ik heb al zitten denkne en denken wat het zou kunnen zijn  :D :D :D :D. Ik heb geen verstand van piercings, maar dat zal ik nooit meer vergeten.

Groetjes Natalie

pietie

12 maart 2004, 17:02:44 #5 Last Edit: 12 maart 2004, 17:04:13 by pietie
Whahahahahha!!!
Wel leuk zo een piercings hoor.
Helaas heb ik er geen maar als je er wel een hebt en een echte vogelliefhebber bent is het wel leuk!!
Groetjes claudia

Peewee! :D

Stijn dc

Citaatuuuhhh wel de bovenste lippen van een vrouw maar dan van onderen snap je?!  

jeetje, :D

SDC:D

suus

hallo,
De piercing in je onderlip maar dan tussen mond en kin heten toch ook labretpiercing?
groetjes suus
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

Lique


Dat is idd een labretpiercing. Dat wittige ding boven mijn kin. :D

Mandy

13 maart 2004, 19:27:03 #9 Last Edit: 13 maart 2004, 19:37:37 by Mandy
Citaathallo,
De piercing in je onderlip maar dan tussen mond en kin heten toch ook labretpiercing?
groetjes suus

Ja, dat bedoelde ik ook;

CitaatHihihi nee je bent niet blond en het was geen typefout, een labretpiercing is een piercing die onder je onderlip zit, uuuhhh wel de bovenste lippen van een vrouw maar dan van onderen snap je?! :D

Het staat er alleen een beetje onduidelijk, het was een geintje. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Stijn dc

hoi

weet ik wel, vond het alleen grapiig :)

Bianca

He lique,
Mischien een beetje vreemde vraag.
Toen je die labretpiercing nog had, hingen je valkjes er niet constant in?

Ik heb een tong piercing en sinds Punky "m een keer gezien had terwijl ik gaapte, komt ie me eigenlijk alleen een kusje geven met de intensie om m'n piercing te pakken te krijgen.
whahahahahaha

nou kan ik m'n mond nog dicht doen maar dat lijkt me met zo'n peircing toch wel wat lastiger.
Hihihihihihi
valkje aan je kin.
Een mooier hangertje als dat kan je in geen piercing-shop krijgen.

Groetjes Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Lique

Hoi Bianca,

Ja, de valkjes vonden het op een gegeven moment leuker als ik. en maar trekken en bijten aan dat ding.
TYoen hij begon te ontsteken, heb ik hem eruit gehaald. Nu zit er een klein litteken, vinden ze net zo leuk om mee te spelen hahaha

DeesDoos

ik ken deze marktkraam niet vinden :'( ik moet nog ff goed doorzoeken want vind ze echt heel erg leuk :)
ben ik even blij dat ik me navelpiercing zelf doorheb geprikt  :)

groetjes dees

Lique

Citaatik ken deze marktkraam niet vinden :'( ik moet nog ff goed doorzoeken want vind ze echt heel erg leuk :)
ben ik even blij dat ik me navelpiercing zelf doorheb geprikt  :)

groetjes dees
ieuw getsie, heb je het helemaal zelf gedaan>? heb je wel steriel gewerkt? want zo kan je heel makkelijk gronte ontstekingen krijgen. :-/