29 april 2024, 01:25:08

Vogel navelpiercings

Gestart door Mandy, 12 maart 2004, 03:08:29

« vorige - volgende »

Mandy

CitaatHoi Mandy,

Ik vind hem super joh!
Zelf heb ik hem ook op mijn onderrug, en het deed ontzettend veel pijn toen ik daar op die bank lag.
3 kwartier lang duurde het, en pijn dat ik had...

Bij mij duurde het anderhalf uur... ::)

Bedankt voor de complimentjes! ;D
Het gaat tot nu toe goed, ik heb alleen wat zweetpukkeltjes om de tattoo, maar geen uitslag zoals vorige keer gelukkig. :)
Wel jeukt het nu omdat het aan het vervellen is en het ziet er nu dus ook niet uit. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

wouter

hey
ik heb hier een super lip-piercing zetter gewoon je lip uitsteken en hij zet er een gaatje in.
hij is ongeveer zo groot als een valkparkiet. oei sorry het is mijn valkje.  ;D
groetjes wouter(ekkie)

Mandy

7 augustus 2005, 00:57:00 #107 Last Edit: 7 augustus 2005, 00:58:54 by Mandy
Inmiddels heb ik m'n 3e tattoo;

Ik heb de smaak te pakken maar nu stop ik hoor! ;D
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

ROCKS

7 augustus 2005, 01:03:59 #108 Last Edit: 7 augustus 2005, 01:14:13 by rocks
Hoi Mandy,
Wat een mooie tattoo!!
Echt gaaf, heel mooi.
Heb je voor mij het adres van die site waar jij je piercings koopt? Ik heb een wenkbrauwpiercing en wil ook wel weer wat nieuws/anders.Alvast bedankt!
Groetjes, Nellie


                                         ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Mandy

Hahaha je hebt je bericht alweer veranderd, maar ik was sneller en heb er al op gereageerd. ;)

Maar ik heb die piercings gewoon via marktplaats gekocht, geen 2e hands hoor! ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

angelina

Hoi Mandy

Werkt verslavend he die tatoos.
Ik heb er ook 3 maar wil er graag nog 1.
Zolang ik nog niet de tatoo tegen ben gekomen waar ik helemaal verliefd op raak laat ik niets zetten.Als het staat dan staat het en zoals als eerder gezegt ben je een piercing zat dan haal je em eruit maar met een tatoo ligt dat wel ff anders.   Het moet er in ieder geval eentje worden waar de naam van mijn dochtertje in verwerkt word.
Zien er wel mooi uit hoor jouw tatoos.

Groetjes Angelique ;)

Love birdies

Rianne

Mooi hoor Mandy!

Zal de mijnes ook even plaatsen:

Deze heb ik op mijn linker schouderblad.


En deze op mijn rechter bovenarm.


De bovenste heb ik voor mijn 19e verjaardag gekregen en de onderste voor mijn 15e. De foto's zijn verkleind, het leeuwtje is in het echt ietsje groter ;)

Sylvia

Hallo Allemaal

Wen er maar aan tatoo"s zijn verslavend begon 14 jaar geleden met een kleintje maar nu op beiden bovenarmen en de hele rug bijna geen plek meer en ben nog niet klaar
net als met het valken virus een tatoo virus maar jullie tatoos zijn erg mooi  ;)


Groetjes Sylvia

Bianca

Citaat van: Mandy op  7 augustus 2005, 00:57:00
Inmiddels heb ik m'n 3e tattoo;

Ik heb de smaak te pakken maar nu stop ik hoor! ;D






Mooi mandy!
Komt er ooit nog iets in te staan of houdt je 'm leeg..
?

Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Karin

Ik hou niet van naalden, dus laat het lekker aan jullie over  ;D, maar mooi hoor ! Ik vind zo'n tatoe onder aan de rug altijd erg mooi bij een vrouw. Marcel heeft wel een tatoe, maar die heeft bij de marine gezeten, dus kan ook niet anders  ;D

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Brede W

Ha, inmiddels ben ik ook aan mijn derde tattoo! En wel de volgende:



Tis wel een heel rustig valkje hoor :P
krijst niet, vliegt niet, eet niet, maar houdt wel van kroelen :D

Groetjes,

Wendy

Valerie

Hee, die's leuk Wendy! Mooi gedaan!

Ik houd zelf niet zo van tattoos. Hoewel sommige wel mooi zijn.
Zelf heb ik ooit een neuspiercing gehad. Maar toen was ik iets van 18  of 19. Heb nog steeds een klein gaatje, maar zal niet snel geneigd zijn er iets in te steken.



Brede W

Piercing lijkt me ook heel gaaf (in de wenkbrauw)! Maar denk niet dat ik daar tegen kan... al veel last met mn oren (zelfs met titanium) en daarbij groeien ze ook nog uit in je wenkbrauw. Das wel zonde.
Maar wie weet in de toekomst nog eens :D (mag ik dan jouw gaatje lenen Valerie, jij gebruikt hem toch niet meer).

Groetjes,

Wendy

Valerie

Nou je mag hem zo hebben, hoor, Wendy. Han vindt dat erg mooi, maar ik denk altijd dat de mensen dan raar kijken ::) en nu heb ik toch geen mooi steentje meer.  ;D



misschanie

ik had een vraagje ik wil oowk graag een navelpiercing wie kan mij vertellen waarmee je navelpiercing laten zetten kan vergelijken (de pijn) ???