Wie wil er een poster of touw?

Gestart door Mandy, 12 maart 2004, 01:43:18

« vorige - volgende »

Mandy

12 maart 2004, 01:43:18 Last Edit: 12 maart 2004, 03:00:21 by Mandy
Hallo allemaal, :)

Binnenkort is de meeting al; zaterdag 15 mei! ;D
Voor de liefhebbers kan ik wat touw en/of een valkparkietenposter meenemen. :)
Een tijdje terug reageerde Peter in het Forum bij Huisvesting op een berichtje van mij (Wilgentakken);

op 11/06/03 om 00:47:09, Mandy schreef:Ik was naar Tholen gereden, naar een scheepsbenodigdheden bedrijfje om nieuw touw te halen (10 meter)  
 
Hoi Mandy,
 
Ik heb in het verleden hier ook geinformeert naar scheeptouw, echter was al het touw wat hier verkrijgbaar was behandelt met een soort rattengif. Dit voorkomt dat ratten e.d. gaan knagen aan de touwen. De medewerkers in de winkel raadde het mij daarom af om bij de valkjes te gebruiken.  
 
Als het touw van jou niet behandeld kunnen we bij een volgende ontmoeting misschien iets regellen dat je wat kunt nemen? Met de rekening ervoor uiterraad.
 
Groetjes,
Peter


Mijn reactie;
Zeker wil ik dat doen Peter, maar geef dan wel een maandje vantevoren een seintje, want nu had hij ook niet veel meer liggen. En als hij het dan toevallig moet bestellen ofzo kan je maar beter op tijd zijn. Het kost trouwens 2 euro per meter.
En van rattegif weet ik niets hoor. Ik heb gezegd dat het voor mijn vogels is en hij zei daar niets over. Maar dit krijgen ze ook al 3 jaar, dus dat zal wel meevallen.  ;)


Dus bij deze; voor iedereen die geïnteresseerd is, roept u maar! :D
Het is het touw wat je hier bij m'n handtekening kunt zien, waar m'n valkjes op zitten, het is zo'n 2 cm dik en is natuurtouw zonder plastic erin. ;)


Ook ga ik binnenkort bij vanKeulen een grote valkparkietenposter bestellen;  http://www.animalposters.nl/nl/index.html

Nu wil ik vragen of daar nog meer mensen in geïnteresseerd zijn zodat we de verzendkosten kunnen delen  ::) , maar dat is dan ook alleen interessant voor degene die naar de meeting op 15 mei komen zodat ik de poster dan kan geven.  
Nu moet ik 5,50 euro voor de poster en 6,00 euro voor verzendkosten betalen, meer dus als de poster zelf. :-/  
Je kan de grote poster ook gelamineerd bestellen, = 16,00 euro, of als A4 gelamineerd, = 3,50 euro (die heb ik al   ).
Je kan ook posters van andere vogels bestellen. :)

Ik had dit bericht ook al bij andere vragen gezet, maar tot nu toe heeft alleen Dees daarop gereageerd.
Misschien dat zo meer mensen het zien, vooral die naar de meeting gaan natuurlijk want ik bezorg niet hoor! :D  
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Karin

Hoi Mandy,

Ik wil wel touw  ;D Kan ik leuke speeltjes van maken.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Mandy

Oké, zeg maar hoeveel meter. :)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Paul

Hoi Mandy,

Ik heb ook wel  interesse in een stuk van dat touw als je gaat halen.
Je hoeft er niet speciaal voor te rijden maar gewoon als je er al moet zijn en er is geen haast mee.
Ik zou dan voor 3 meter gaan :-)
Vast bedakt.

Groetjes, Paul

Karin

Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Kolkkie

Hoi Mandy,

Ik wil wel 3 meter van het touw.

De poster heb ik al, toen gehaald bij Vogel 2004.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

tommy

Hoi mandy,
Ik heb ook wel interesse in een stukkie :D touw.
Ik moet alleen wel nog even meten.
Ik denk zelf aan 10 meter :o maar weet niet of dat te doen is voor je.
Ik zal je de juiste maat wel door geven.
Laat me even weten of het lukt die hoeveelheid.
Of het niet te lastig is voor je.
groetjes Annemieke :-*

Paul

Hoi Annemieke,

Ga je een web van touw door je huis spannen  :D
Ik denk dat Mandy wel een aanhanger mag meenemen met die bestellingen van jou  :D
Maar je kan er leuke dingen van maken lijkt me vandaar dat ik ook een stukje wil om wat dingen mee te proberen :-)

Groetjes, Paul

Mandy

CitaatGa je een web van touw door je huis spannen  :D
Ik denk dat Mandy wel een aanhanger mag meenemen met die bestellingen van jou  :D

 :D :D :D
Het is maar goed dat ik met eigen vervoer ga en niet met de trein, ze zien me al aankomen daarzo! ;D
Maar m'n Twingo zal wel goed vol zijn ja; ik, Natalie en een hoop meters touw! :P

Bij deze nog ff een stopdatum voor aanmeldingen;

T/M 15 APRIL KAN ER TOUW EN POSTERS GERESERVEERD WORDEN!!!

Dan heb ik nog ff de tijd om erom te gaan en te bestellen. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Natalie

Weet je wel zeker dat ik nog mee kan rijden met al dat touw  :D :D :D?

Groetjes Natalie

Mandy

Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Paul

Hoi Mandy en Natalie,

Normaal nemen mensen wel eens een valkje op schoot als er te weinig ruimte is maar ik zie straks Natalie al met een berg touw op schoot zitten straks  :D

Groetjes, Paul

Natalie

Ik zie het ook al voor me Paul,........Ik zit vast de hele weg met zo'n berg touw op schoot dat ik er niet eens overheen kan kijken. Als we dan aankomen bij Avifauna moet eerst al dat touw eruit anders kan ik niet uitstappen.........LOL  :D ;D :D

Groetjes Natalie

Mandy

3 april 2004, 21:32:46 #13 Last Edit: 3 april 2004, 21:49:36 by Mandy
CitaatHoi Annemieke,
Ik denk dat Mandy wel een aanhanger mag meenemen met die bestellingen van jou  :D
CitaatWeet je wel zeker dat ik nog mee kan rijden met al dat touw  :D :D :D?

Groetjes Natalie

Ik zag het al aankomen en dacht dan ruil ik m'n Twingo maar in. ::)
Maandag heb ik een andere auto; een witte Suzuki Samurai met zwarte softtop! ;D
Dat is met grijs kenteken dus geen zitplaatsen achterin maar dus wel plek voor heel veel touw! :D
En hij is met trekhaak dus de aanhanger kan er eventueel ook nog aan! ;D
Hopelijk is het goed weer want dan gaat de softtop eraf en rijden we cabrio. 8)
Maar het is een terreinwagen dus hij rijdt wel wat schokkerig en houterig dus hou je goed vast Natalie! :D
Dus bij deze heb ik ook geen meerij plekken meer over, of Natalie ziet er nu van af?... ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Natalie

3 april 2004, 21:54:57 #14 Last Edit: 3 april 2004, 21:56:03 by Natalie
Hai Mandy,

Als we cabrio kunnen rijden dan ga ik wel mee, maar dat schokkerige gedoe, neej, daar hou ik niet zo van. Ik kan ook overwegen om Adam Curry te betten en te vragen of ik z'n heli voor een dagje mag lenen. Komen we wel in steil aan, maar of we dat touw dan mee kunnen nemen???? Een andere optie is het touw in Brabant laten en op korte termijn weer een meeting organiseren,...maar dan in ons mooie Brabantse land. Met de Tilburgse kermis ofzo. Dan kan iedereen dat touw zelf ophalen en hoef ik niet klem te zitten op weg naar de meeting  ;) ;D :P

Groetjes Natalie