Wie wil er een poster of touw?

Gestart door Mandy, 12 maart 2004, 01:43:18

« vorige - volgende »

Paul

Hoi Mandy,

Als je dit nog leest neem voor mij dan ook maar 5 meter mee dat is ook makkelijker met betalen  :D
En het is wel leuk om er wat dingen mee te maken 3 meter is zo snel op :-)

Groetjes, Paul

Mandy

Ooo ik hoop dat dat nog gaat, want hij zou het touw op 28 meter afsnijden en klaar leggen... ::)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Paul

Hoi Mandy,

Dan is dat geen probleem hoor als het niet meer gaat.
Maar snijd ie het niet in stukken voor je dan?
Anders word het bij de meeting met een zaag aan de gang  :D

Groetjes, Paul

Mandy

Hahhaha nee dat doen we niet hoor, ik vraag morgen inderdaad lief of hij het in al die delen wilt snijden, want dat zie ik ook niet zo zitten, komt goed. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Paul

Hoi Mandy,

In elk geval vast bedankt en als het lukt mag 5 meter ander is drie ook goed of een los stuk van 2 meter erbij is net zo goed dat kan ie altijd nog afknippen lijkt me.
dan heb ik ook 5 ik gebruik het toch niet in 1 stuk.

Groetjes, Paul

Mandy

Oeps, dat had ik niet meer gelezen Paul, dus ik heb maar 3 meter voor je... :-[

En het is ook iets anders touw geworden dan ik hier heb hangen, want dat is uit de handel. :-/
Ze hebben nu eenzelfde soort touw maar daar is wat meer "plastic" in verwerkt. Daardoor is het wat duurzamer en dat is wel goed, want ik moet ook ieder jaar de touwen vervangen omdat het middenstuk dan breekt vanwege het slijten door het weer. Nu kan ik er ws langer mee doen. :)
Maar ws dat dit touw er ook niet lang meer zal zijn omdat het zo weinig gebruikt wordt. De meesten gebruiken touw dat helemaal van plastic is ivm de duurzaamheid dus. En hij wist ook niemand in Zeeland/Brabant die het wel had. En ik was nog wel zo blij dat ik na lang zoeken eindelijk bij hun het goede touw had gevonden. Maar ach, we kunnen weer ff vooruit. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

tommy

Ben ik even blij met de hoeveelheid die ik heb besteld.
HAHAHHAHHAHHA
Tot straks