28 april 2024, 12:55:52

wie heeft er een lief klein valkje ?

Gestart door Anita1, 3 maart 2004, 22:10:31

« vorige - volgende »

Anita1

 :) hoi paul.ik heb net te horen gekregen dat die 3 valkjes allemaal al weg zijn.dus ook de laatste.de hoop is nog op die van gend.maar is al een wat oudere mail..pffff.duimen maar dat die nog niet weg is.groeten anita

Joyce28

Ik heb vandaag ook nog een leuke gezien op marktplaats

de 1 was een fluiter(hij deed de telefoon na,dat soort dingen )en tam,en de ander die floot nauwelijks en wilde veel aandacht
die ene is een heeeeeeeel leuk valkje om te zien

mag ik de foto plaatsen die erbij stond?of mag dat niet,geen idee eigenlijk

misschien is dat wat voor jou?Die man komt uit Assen,best wel ver eigenlijk

en die kwekerij in Apeldoorn,waar ik dus woon heeft een gigantische wachtlijst voor als je geen voorkeur hebt en als je dat wel hebt,duurt het nog veel langer

Anita1

 :( tot nog toe zijn alle valkjes die ik heb geprobeert uitverkocht! die van gendt ook.wat vinden jullie van een australische parkiet? ik kan een jonkie van 5 weken kopen.die helemaal lief en tam is.nog 2 x bijvoeren.voor 50 euro is dat wat? wie wilt even reageren.ik moet n.l 10 uur terug bellen.hij is wel schattig!!! zijn ze goed tam te krijgen?? groetjes anita

Anita1

 :) hoi joyce.ik heb toch liever een jonkie.leuk dat je meekijkt.hardstikke lief van je.groeten anita

Speedy

Hoi Anita,

Neem nou niet te snel zomaar een andere vogel, want straks heb je er spijt van.
Als je wel een keer een valkparkiet wil en het kan bijvoorbeeld niet samen met deze andere vogel, dan moet je er 1 alsnog wegdoen.
Ik zeg maar wat he, je moet toch geduld hebben al is dat heel moeilijk, ik kan daar over mee praten.

Groetjes,
   Trudie

Anita1

 :) je hebt wel een beetje gelijk trudie.ik kreeg net een mail van hans van emden??? die kon eentje voor mij reserveren,dan zou ik hem over 6 weken hebben.een jonkie.is dat wat??? en weten jullei waar hij ook alweer woont? groeten anita

Annouschka

Hallo,

anders weet ik misschien nog een jong valkje van 6 weken zitten.  Namelijk bij die mevrouw waar ik zaterdag mijn valkje ga halen.  Er stond hier bij Te koop/gevraagd dat ze nog 1 lutino had.  Je moet zelf maar even kijken.
T'is wel tegen Hulst.  Das ook wel redelijk ver voor je he. :-/

Groetjes
Annouschka

Anita1

 :) wat geK!!!!!! die droevige smileys heb ik er helemaal niet ingedaan whahahaahahahaha.niet op letten dussssss anita

Lique

die zijn ook niet droevig, maar het zijn ???

Paul

Hoi Anita,

Je bent zelf een valkje gewend en ik zou ook zeker een valkje terugnemen want die zijn echt heel lief van karakter :-)
Alleen het kuifje al is natuurlijk leuk om te zien in wat voor stemming ze zijn :-)
Er worden er elke dag aangeboden ook natuurlijk voor handopfok maar dat is op zicht ook wel te doen maar je moet ze in elk geval nooit jonger dan 4 weken nemen.
En desnoods wil ik je altijd helpen met grootbrengen.

Groetjes, Paul

Joyce28

Hoi Anita,

Ik sta ook op de wachtlijst bij Hans van Embden.
Voor een Lutino of Lutino/gepareld

in tegenstelling tot jou wil ik een popje,haha.Maar goed,is het een mannetje,dan moet ik zorgen dat er geen eitjes komen ;)

Anita1

 :D jaaaaaaaa ik heb er een!!!!!!.anouschka jaaaa is gelukt!!!.ik heb een lutino van 5 weken oud.pfffff ben zooo blij.wat lief van jullie allemaal dat jullie zo met mij meeleven,ik wil jullie daar allemaal voor bedanken.maar ik blijf hier komen hoor.enne paul ik neem je hulp graag aan.ik moet hem n.l 2x per dag bijvoeren.de babyvoeding krijg ik er bij mee.een gelukkige anita!!! ;D ;D

Speedy

Geweldig nieuws Anita, gefeliciteerd.
Wanneer ga je hem/haar ophalen?
En natuurlijk zullen we wel wat horen toch? je opent vast een dagboek of gewoon bij verhalen lezen we wel alles over je nieuwe schat.

Veel geluk ermee,
    Groetjes,
           Trudie

Suzanne

Leuk joh Anita  :) Hoe ga je je valkje noemen?

En hopelijk kun je ons wat foto's laten zien.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

suus

Hoi Anita,
Wat leuk dat je een kleintje hebt gevonden!!!! Ben erg benieuwd. Hopelijk hoef je niet meer lang te wachten voordat je hem/haar op kunt halen!
succes, en veel plezier!!!
groetjes suus
Groet
Suus

Mijn liefste Chico