28 maart 2024, 13:38:36

wie heeft er een lief klein valkje ?

Gestart door Anita1, 3 maart 2004, 22:10:31

« vorige - volgende »

Anita1

 :) ooow hoef niet per see weg te halen hoor trudie.maar ik dacht iedere keer huh?? whahaa.geef niet hoor meiss.groeten anita

Speedy

Uh, ik weet niet of ik deze 4 weg kan doen hoor, durf ik nu nog helemaal geen beloftes over te doen. :-/

Groetjes,
   Trudie

Anita1

 :)ooooooow mandy wat lief van jou.eenne trudie?? pfff.maak ik een kansje??? pfff ben radeloos zonder ciootje.ooow dames klets vooral even door over mij.pff spannend.ben op zoek naar een mannetje een lieffie.wil knuffelen ook.wil ooooow.hihi groetjes anita

Anita1

 :) trudie mag ik eens even vragen hoe oud jou lieve keuters zijn? nu. groeten anita

Lique

Hoi Anita,

Is dit misschien wat voor je=

Gratis af te halen Omschrijving:
Naam: lynda zoek een goed tehuis voor onze handtamme valkparkiet - grijs, geb. 2002 - i.v.m. baby
Email Adres:  
Website:  
Adres:  
Telefoonnr:  
Plaats: Duiven (Gld.)
Prijs: gratis
Date: Mar 4, 2004

Lique

Gratis af te halen Omschrijving:
Naam: carla geparelde valkparkiet pop.Niet voor handelaren.Ze kan nog tam gemaaky worden,maar ze kan ook in een vollière,daar zit ze nu ook.Alleen bellen als je echt interesse hebt.
Email Adres:  
Website:  
Adres:  
Telefoonnr:  
Plaats: leunen
Prijs:  
Date: Mar 3, 2004

Lique

Aangeboden: Valkparkiet
Prijs: €18,-
Beschrijving: Ik heb een jonge valkparkiet man.Hij is vandaag uit het blok gevlogen.
  
Foto: Klik hier om de foto te bekijken
Datum: 27-02-2004, 17:08
Gezien: 341 keer bekeken.

Adverteerder
Naam: Remi
Woonplaats: Gendt (tussen Arnhem & Nijmegen)
Regio: Gelderland

email: remi.56bvtqhy656eoyu4w6ukzj9e@zend.nu

Anita1

lique ooooow die van gendt die wil ik mmmmm kan je me helpen meisss .hoe kan ik in kontakt komen? groeten anita :)

Paul

Hoi Anita,

Ze zijn pas uit het blok dus je kan ze dan nog helemaal naar je hand zetten :-)
Natuurlijk kost het wel wat geduld maar dat lukt je zeker hoor.
Het is een advertentie van marktplaats en je kan daarover emailen en gelijk zeggen dat je er een wilt hebben en vragen of je een afspraak kan maken als ie zelf eet dat zal denk ik over een week zijn als ie nu is uitgevlogen of je zou hem zelf nog wat bij moeten voeren maar sommige kwekers verkopen ze pas als ze zelf eten.
De mail is dus gewoon remi.56bvtqhy656eoyu4w6ukzj9e@zend.nu
Omdat het op marktplaats prive gehouden word is het een gecodeerde mail dus als je reactie terug krijgt zie je pas de echte mail.

Groetjes, Paul

Anita1

wauw paul bedankt.
ik heb al gemaild.vond het idd een beetje raar mailadres.maar die komt dus goed aan begrijp ik.pfff spannend.
ik ga even op markplaats zoeken.dank je .groeten anita

Paul

Hoi Anita,

je kan naar marktplaats en daar kan je ook die mail rechtstreeks aanklikken je kan dan bij dieren en dan vogels kijken dat staat helemaal onderaan als je bij dieren kijkt.
Veel succes en laat even weten of het wat geworden is ik ben erg benieuwd.
De prijs is ook heel goedkoop dus dat is zeker een aanrader in de dierenwinkel betaal je voor een oude die je amper tam krijgt vaak al minimaal het dubbele en voor een tamme betaal je in dierenwinkels soms 90 euro  :o

Groetjes, Paul

Anita1

heb ik gedaan paul.wauw ben benieuwd anita

Paul

Hoi Anita,

Deze klikt ook niet gek en je kan meteen even bellen voor info.

10 euro per stuk
Beschrijving: 3 jonge valkparkieten .
2 ervan zijn wildkleur en een is er veel lichter .
goede leeftijd om tam te maken
.
ik heb ze al regelmatig uit het blok gehad om te wennen .ps graag bellen ipv mailen

ejhamer
Telefoonnummer: 0652171664
Woonplaats: vaassen
Regio: Gelderland



Groetjes, Paul

Anita1

 :) ja die heb ik gisteren al gebeld paul hihi.hij had er nog 1 over.is een wildkleur...heel jong.moet nog bijgevoerd worden.is dat niet eng??? anita

Paul

Hoi Anita,

als je moet bijvoeren is dat een risico als je er geen ervaring in hebt, er overlijden er heel veel helaas omdat ze verkeerd gevoerd worden :-(
Ik verkoop ze zelf nooit zo bij mij gaan ze weg als ze zelf eten.
Het is heel leuk om ze zelf te voeren maar ook heel erg droevig als het fout gaat.

Groetjes, Paul