15 augustus 2025, 08:49:49

De nieuwe jongen van 2004!!!!!!

Gestart door daan, 25 februari 2004, 23:35:15

« vorige - volgende »

Speedy

Whoehahahahahaha die Daan, lachen als een boer met kiespijn  hahahahahahahahahha
Gefeliciteerd meid....leuk joh.

Groetjes,
   Trudie

Nes

Hallo Daan,

gefeliciteerd met het eitje van Djaro en Zoran  :)
Wat voor mutaties zijn ze en wat denk je dat eruit komt?
Leuke foto trouwens, al die valkjes op een rij.

Groetjes Nes.

Ramona25

Wat een leuke fotoos weer joh he!
enne ja ik had je mailtje ontvangen met onze "glitter" ik denk wel dat het deze naam wordt das wel zo leuk voor Leyla onze dochter :)

Enne leuk joh een eitje in de buitenvoliere!
Spannend hoor, wat voor mutatie denk je dat eruit komt?

Gr Ramona Leyla en Riza!

daan

4 april 2004, 18:32:03 #153 Last Edit: 4 april 2004, 18:33:43 by daan
Hoi allemaal,

Ik had jullie verteld dat ik erge kiespijn had, nou Daantje lag gister om 20.30 uur in de stoel van de tandarts hoor hahaahha. Hij heeft een zenuw wortel kanaal behandeling gedaan. pfffffffff geen pretje. Het was al zo erg ontstoken dat de zenuw al afgestorven was en de kies zelfs al los zat.
Hij heeft de ontsteken open gesneden en daarna verdoofd en de kies open geboord. Maar ik zal de sappige details besparen hihiihi.

Nu weer het goeie nieuws.
Zoran en Djaro hebbben hun 2e eitje gelegd.
Ik heb van alle koppels die in de voliere zitten en foto gemaakt, zodat jullie weten over wie ik het heb hihih das toch wel handig hé.
Nou dit zijn Djaro en Zoran. De man in een bonte en de pop is een cinnamon witmasker, de bruiine gloed van de pop zie je niet zo goed op de foto. Dit is dus een koppel die zo verliefd was dat ik ze samen in de broedkooi heb gekoppeld. Het is niet een koppel wat je snel zelf zou koppelen. Ik ben dus ook benieuwd wat hier uit kan komen. Het zullen wel bonte gaan worden. Dit is Djaro

En dit is de pop Zoran.

Dan heb ik nog een koppeltje zitten dat zijn Mexx en Diesel
Een wildkleur pop met een bonte man.
Ze hebben nog geen eitje maar ze rommelen wel al veel in het blok dus dat zal nu niet lang meer gaan duren.
Dit is dus de man Diesel

En dit is dan de pop Mexx

Dan heb ik ook nog Zwabber en Simba gekoppeld dat is ook een heel mooi koppel. Ze zitten al ook veel in het blok, en de pop toont wel al een bobbeltje op het ruggie, dus dat zal ook niet lang meer gaan duren.
Dit is de man Zwabber een witmasker.

En dit is de pop Simba een cinnamon geparelde een hele mooie pop ook.

Zo ik sla dit alvast ff op voordat de pc vastslaat.
Ik ga zo weer verder

daan

Zo daar ben ik weer.
Ik ga over een maandje Bailey en Pepsi koppelen.
Een bonte witmasker man met een albino pop.
Op deze foto zie je de rode oogjes van de pop niet, maar op alle andere foto wel.
Dit is Bailey

En dit is Pepsi

En dan hier nog een foto van de valkjes die in de voliere nog los vliegen, die gan ik pas over een poosje koppelen.
Ik denk alleen dat ik nog voor mijn geparelde popjes van vorig jaar (eigen kweek) nog mooie mannen moet zoeken.
Want de witmasker mannen die ik heb zitten zijn allemaal broertjes van de geparelde die ng buiten zitten dus dat kan niet hé. Maar ja dan nog op zoek naar 2 mooie mannen en dan het liefst gewoon witmaskers.

Zo ik dan ga ik straks de foto's van de jongen plaatsen.

Groetjes daan

daan

En dan hier de foto van de jonkies.
Ze vliegen nu allemaal al en de oudste zie ook al een beetje eten, en zaadjes pellen. Dus Ramona het zal niet lang meer duren of je kan GLITTER ophalen. En Henry dan kun jij Orlano2 ook ophalen hahahhaa
De andere 2 zal ik ook nog een naam voor moeten verzinnen want die hou ik zelf hihihi
Hier de foto's

Ze zijn zo lief en je ziet nu ook wel een beetje welk karakter ze hebben, zo grappig dat dat weer verschilt per valkje.
Maar ze zijn allemaal even lief.
En ze rekken en strekken al zelf op de stok zonder te vallen hahaha en dat schoon maken van ze is ook zo'n schattig gezicht.
Ik zal het wel moeilijk krijgen als ze weggaan maar het moet en dat is ff wennen.

Groetjes Daan

Henry

he daan

nou dat is dus groot nieuws wat je voor mijn valkjes hebt ;)
ze zitten namelijk al vanaf vanmorgen voor het raam te zitten in de zon te wachten op orlando2 :D
maar ze waren niet te houden toen ik zei dat orlando2 er binnenkort aankomt vliegen :D

henry en de valkjes

Ramona25

daan

Hoi Hoi,

Ja alles is zeer goed hoor!!!
Ik heb hier weer nieuwe foto's
Ze hebben vannacht zonder de mama in de kooi geslapen, ik heb Gabber (mama) vanochtend weer bij de jongen gezet, nou toen kon ze aan het werk hoor hahahaha, Ze stonden allemaal tegelijk om eten te schreeuwen, terwijl ze ook zelf al een beetje eten. Ze blijven groeien en groeien. Het worden nu echt al hele valkjes.
Hier zijn de foto's

daan

Hier alle 5 bij me zo lief zijn ze hihihi

Zo dat zijn de nieuwe foto's van de jonkies.

Djaro en Zoran hebben nog steeds 2 eitjes eigenlijk hadden ze vandaag hun 3e eitje moeten leggen, nou ja misschien nu wel maar dat zie ik morgen dan wel, want nu slapen alle valkjes in de voliere, want de verlichting is net uitgesprongen.

De andere koppels hebben nog geen eitjes maar ze zitten wel allemaal al veel in de blokken.

Groetjes daan

Henry

he daan

nou wat groeien ze hard zeg het zijn super valkjes nu het lijken wel super-man :D :D

henry

daan

Hoi ja ze groeien echt heel hard ja, je valkje bij Mandy vandaan wordt ook ook al een plaatje hé. Heel mooi valkje.

Groet Daan

Henry

he daan

hoe gaat het nu eigenlijk orlando2?en weet je al wanneer hij weg mag bij jou ?ja het valkje bij mandy gaat echt super ik denk dat hij snel weg mag ik dacht dat mandy zei het weekend voor de vakantie dat ik vertrek.

henry

daan

Hoi Henry,

Ik had al een mailtje gestuurd naar jou en Ramona, de kids kunnen worden opgehaald hoor, ze zitten nu 2 dagen zonder hun mama en het gaat hartstikke goed ze eten alle 4 al zelfstandig. Dus zeg het maar waneer jullie je kanjer komen ophalen.
Ik ga nu een dagje weg ben morgenavond weer thuis dus dan hoor ik het wel okay.

Groetjes daan
p.s en de kuifje beginnen ook weer een beetje te groeien

daan

Nou zeg, willen jullie je kanjer niet komen ophalen ofzo???
Nou ja ik hoor het wel okay.
Het gaat in ieder geval dus heel erg goed met ze.

Groetjes daan