14 augustus 2025, 00:29:37

De nieuwe jongen van 2004!!!!!!

Gestart door daan, 25 februari 2004, 23:35:15

« vorige - volgende »

daan

Hoi Paul,
Ja ik weet het en normaal als alle valkjes eruit zijn gaan de amarylussen naar de serre, waar ze niet komen, maar nu waren alleen de jongen eruit en die vliegen nog niet allemaal.
Dus ik liet ze ff staan, en net toevallig lande ze op de bloemen.
Maar het is goed dat je het nogmaals zegt hoor, het kan niet vaak genoeg gezegd worden.
Maar de kleine werd er al gelijk afgehaald door mij en Tino maakte ff snel de foto

Groetjes Daan
Ja ze zijn ook aan de red bull
hahahahahha

Paul

Hoi Daan,

Gelukkig dat je het al wist.
Ik weet het eigenlijk pas zeker sinds vandaag en ik schrok eigenlijk dat mensen van 2 a 3 gram al dood gaan.
Dat die planten dan zonder waarschuwing zomaar verkocht mogen worden klopt niet.
Maar ik las dat het amarilussen waren dus ik dacht meteen even melden.
Beter een berichtje teveel als iets ergs met de valkjes he.

Groetjes, Paul

daan

Hoi allemaal,

Alles gaat weer erg goed, en de jongen zijn nu allemaal het blok  uit, en zijn al flink an het vliegen in de kooi en buiten de kooi. En ze zaten vandaag zelfs al lekker van kronkelwilg te peuzelen.
Hier de laatste foto's

En deze is ook wel leuk, je ziet het ze zoeken de prijzen al snel op hahahahaha. Dat moet toch goed komen hé.

Groetjes daantje

Stijn dc

hoi

wat zien ze er ongelooflijk leuk uit zeg. Zo allemaal hetzelfde nog. ZE zien er echt schattig uit. Ze doen me een beetje denken aan een nest puppy's als je zo ziet zitten daar. :)

SDC:D

Suzanne

Owww, wat een scheetjes zeg  :-* :-* :-*

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Henry

he daan

dus orlando2 heeft dus binnen een paar dagen beter kunnen vliegen :D
dus dan hoef ik hem dus niks voor te doen he ;D

henry

daan

Citaathoi

wat zien ze er ongelooflijk leuk uit zeg. Zo allemaal hetzelfde nog. ZE zien er echt schattig uit. Ze doen me een beetje denken aan een nest puppy's als je zo ziet zitten daar. :)

SDC:D

Ja idd het lijkt wel een nestje puppies ja en ze zijn ook allemaal het zelfde dat is zo'n mooi gezicht.
Vorig jaar zaten er 2 geparelde bij en nu allemaal witmaskertjes. grappig hoor.

daan

CitaatOwww, wat een scheetjes zeg  :-* :-* :-*

Groetjes

Suzanne

Dank je ze zijn ook zo lief en knuffelig.
Echte kroelkonten

daan

Citaat                                he daan

dus orlando2 heeft dus binnen een paar dagen beter kunnen vliegen :D
dus dan hoef ik hem dus niks voor te doen he ;D

henry

ja dat vliegen zit wel goed hoor hahahaha
Je hoeft het niet voor te doen.
Ze leren snel hé

Ramona25

Ze zijn al zo snel en vlug met alles wanneer denk je dat ze het  "huisje"mogen verlaten?

Ow ja mijjn schoonmoeder is ook geinteresseerd in een valkje, maar ik heb begrepen dat je de laatste 2 zelf wilde houden?
Ik denk ik vraag het maar :)

daan

1 april 2004, 03:13:46 #145 Last Edit: 1 april 2004, 15:25:45 by Angelique
Hoi Ramona,

Had je trouwens de foto's nog ontvangen via de mail???
Ik denk dat het ongeveer 1 a'2 weekjes nog kan duren, ik zie ze nog niet zelf eten, dus ja dat moeten ze wel doen natuurlijk.
Ja de 2 jongste hou ik zelf, en ik denk zelfs dat het jongste jonkie ook niet helemaal goed is. Die hebben we toen uit het ei geholpen, hij ligt iedere keer plat op de grond. Verders is tie heel normaal, Tino (mijn vriendje) zei al misschien is het een m.ongooltje. Dus die hou ik in ieder geval zelf en nr 3 ook.
Ik hoop snel weer andere nestjes te krijgen, dus als ze even geduld hebt, dan mag ze van een volgend nestje wel een jonkie. Hoor het maar ff van d'r.
Het gaat in ieder geval onwijs goed me jouw jonkie, hij is ook zo lief, soms knabbelt tie aan je vinger, maar dat is echt gewoon spelen. en knuffelen zijn ze allemaal gek op.
Ik laat het je gelijk weten als ze zelf eten okay.
Maar het duurt nu niet zo lang meer hoor.
Trouwens ik vind dat de tijd is gevlogen, maar voor jou is dat anders hé als je moet wachten tot je schatje thuis komt.

Groetjes Daan

Nes

Hey Daan,

wat een schatjes, het lijken wel allemaal vierlingen  ;).
Wat jammer dat het jongste valkje niet helemaal oke is.
Het is toch niets ernstigs hoop ik?

Groetjes Nes.

daan

Hoi Nes, ja mooi hé allemaal het zelfde.
Je ziet eigenlijk niks aaan de kleinste, maar soms ligt ti eplat op de grond. Heel vreemd, maar hij is erg lief, hij is zelfs nog het felste van allemaal hihihihii.
Ach miisschien vind tie het gewoon lekker liggen ofzo.
Hij doet het in ieder geval verders erg goed hoor.

Groetjes Daan

daan

Goeienmorgen,

Zo vandaag hetblok uit de kooi gehaald, want de jongen zaten er al bijna niet meer in, en ze willen graag vliegen in de kooi. Dus zo is er ff meer ruimte.
Ik heb gister ff terug zitten rekenen, maar de oudste was gister nog maar 5 weken. Dus het gaat allemaal wel heel snel, ik zie sommige zelfs al een beetje zaadjes pikken.
Maar ja waneer eten ze nou eigenlijk helemaal zelfstandig, want ze blijven gewoon voer bij moeders vragen., dat had ik vorig jaar ook met die jongen. Ik ja ik zal het goed n de gaten houden, want ik gan toch nog maar echt ff wachten hoor, met ze weg te doen, want als ik ze volgende week weg zou doen, zijn ze 6 weken, en dat vind ik toch echt nog te jong.
Trouwens de jongste vliegt nu ook door de kooi, het is een herrie vanuit de kooi hahahahahha
Hier de nieuwe foto's

Ik heb Gijs gister ook lekkker in de buitenvoliere gedaan, hij zat nu samen met Kuiffie in de grote kamervoliere, maar dat ging niet helemaal goed. Gijs werd constant angevallen door Kuiffie.
Dus Gijs ging lekker nar buiten, nou ik heb me wild gelachen. Gijs zijn hormoontjes werken wel erg snel, hij ziet allemaal mooie meiden en hij begint ze allemaal te versieren, vleugels wijd en dansen en zingen, het was zo'n mooi gezicht. En daarna vloog tie naar buiten. Hij was echt aan het genieten, zo mooi hé.
En ik heb trouwens ook heerlijk genoten van de capriolen die die uithaalde hahahhhahahhahaaa.

Groetjes Daan

daan

Nog een heel leuk nieuwtje.
Ik ging net voeren in de buitenvoliere en wat denk je. Ja eindelijk een eitje. Djaro en Zoran hebben hun eerste eitje gelegd. O happy happy happy. Vorig jaar had alleen nog maar Gabber en Kuiffie. Dus ook alleen maar met hun jonkies. Dus dit is het eerste koppel dat een eitje hebt uit de buitenvoliere. En ik ben zo benieuwd wat daar uit komt, om dat het een hele rare combi is hahahahahaha.
Zo grappig toen ik net het binnenhok in liep van de voliere, alle mannen zaten in het blok en de poppen zaten lekker op stok hahahahha.
Ik zal snel een foto maken, maar ik wil ze niet te veel storen want dit zijn geen tamme valkjes dus ja dan id het toch ff anders denk ik.

Nou mijn dag kan vandaag niet meer stuk, ondanks dat ik vreselijke kiespijn heb. hahahahaha

Groetjes Daan