13 augustus 2025, 22:51:40

De nieuwe jongen van 2004!!!!!!

Gestart door daan, 25 februari 2004, 23:35:15

« vorige - volgende »

Paul

Hoi Daan,

Ik heb het vorig jaar in elk nest gehad helaas dat plukken :-(
Alleen in het laatste nest leek het goed te gaan tot op het laatste moment in een dag alle jongen verschrikkelijk waren geplukt door het popje.
Ik heb die toen gelijk appart gezet en de vader heeft alle jongen verder perfect grootgebracht :-)
Dus dat was met 5 jongen en dat ging heel goed.
Ik heb ook nesten gehad waar beide ouders plukte dan kan je er niet een weghalen.
En bij 1 koppel haalde ik de pop weg en de man voerde niet meer die riep alleen maar heel zielig om zijn vrouwtje :-(
In elk geval komen de veertjes allemaal weer terug dat is in elk geval een fijn idee.

Groetjes, Paul

daan

Dank je Paul,

Ja het idd een lastige kwestie dat plukken pfffff.
Maar ja niks aan te doen. De man zit nu apart en de pop doet het erg goed in haar eentje. En ja het is een zielig gezicht een valkje zonder kuifje, maar het heeft ook wel weer wat liefs, het is niet anders ik hoop dat het snel aangroeit.

Groetjes Daan

daan

27 maart 2004, 02:13:23 #107 Last Edit: 27 maart 2004, 02:23:34 by daan
Hoi allemaal,

GEWELDIG nieuws, de oudste heeft net zijn eerste vliegkunsten laten zien, hij ging een paar rondjes in huis vliegen, ik schrok me wild, maar het ging er goed. Allleen de landing was iets minder hahahahah maar geen brokken hoor.
Het is wel snel hoor dat ze al vliegen, nr 2 probeerde ook al een beetje te fladderen op mijn been. Het si zo mooi spul, ik zal er erg veel moeite mee hebben om ze straks weg te doen :'( Maar ja dat wist ik van te voren. :-/
Het gaat met de 2 jongste ook erg goed, je moet nu echt goed kijken welke nou nr, 1,2,3,4 is je ziet bijna al geen verschil meer.

Knuffel daantje
Er komen snel weer nieuwe foto's

Dus Ramona, jouw kanjer heeft al behoorlijk gevlogen haahah

Ramona25

Jaaa leuk zeg!
Wat een lieffie :D
Ondeugend past wel in ons gezin haah ik heb nml ook 2 ondeugende kids dus een 3e kan er ook wel bij hahaha...
Mijn dochter wil m glitter noemen maarre we we zien wel haha...

Onze valkje wilt vast ons tegemoet vliegen denk je niet haha  ;)

Henry

he ramona

nou pas maar op he dan komt het valkje per luchtpost naar je toe vliegen :D
geef hem maar alvast een stratengids van hoe hij moet vliegen :D   (grapje he ramona moet kunnen)

orlando 2

Ramona25

hahaah ik vind m wel grappig hoor  :P
Kan ie al lezen Daantje haha grapje :D

daan

Hoi Ramona,

Ja Glitter vind ik ook wel een leuke naam. Die heb ik nog niet gehoord hahahaha.
Ja goed he dat ze al gan vliegen, wel vroeg hoor, maar ja de vleugels doen het in ieder geval. hahahaaha
Ze vliegen zelfs zonder kuif whhhhhhhhaaaaaaa.

Hoi Henry,

Ja met een stratenboek zal hij het best kunnen vinden, ja lezen kunnen ze als de beste hihihihi.

Groetjes Daan

Ik zal morgen wel ff kijken voor nieuwe foto's okay.

daan

Zo hier de nieuwste foto's en verslag hihihi
Nummer 2 van Henry heeft ook zijn eerste vliegrondes gedaan, alleen de landing was niet perfect hij landde op een fotolijst die op de vensterbank stond en alles viel om, Gabber bleef er continu bij om te kijken of alles wel goed ging, de jongste 2 lagen lekker in mijn jas te slapen. Die dachten nou wij wachten nog wel effies. hahaha.
De oudste was helemaal mooi, ik deed de kooi open en Gabber vloog er vrij snel uit, wat denk je het oudste jong klom uit het blok en klom zelf de kooi uit en gingen ook in de rondte vliegen dat was echt schitterend, hij was zo snel de kooi uit, hij volgde echt zijn mama.
Hier de foto's

Hier alle jongen bij me.

Hier de oudste die later alweer snel het blok uit wilde toen ik hem er in had gezet.

Hier de 2 kleinste in het bakkie.

En dit is de landing van nummer 2 hahahaha

Ik ben er trouwens achter gekomen dat volgorde van de ringen niet goed heb om gedaan hahaahha
De oudste heb niet ringnr 1 gekregen (lekker slim he van me)
Ach ja dat zullen de zenuwen wel zijn geweest.
Maakt ook niet uit, ik moet alleen wel ff de administratie veranderen. Het zijn wel de eerste 4 ringen maar alleen de volgorde klopt niet.

Ze hebben trouwens ook al lekker zelf aan het trostgiers gegeten.

Groetjes daantje

Speedy

Zo wijs, hier hangt het popje Sky (3e jong) wel uit het blok, maar eruit is er nog geen 1 geweest hoor.
De mannetjes (2 oudste) Snowy en stormy hebben hoogtevrees. :D :D :D
En wat denk je? de ouders wipwappen alweer sinds vanmiddag.
Rn waarschijnlijk heb ik morgen al een jong liggen van Punky en Kobus, ik ehb het al horen piepen.

Groetjes,
  Trudie

Henry

he daan

ja ze moeten wel kunnen landen he de valkjes anders komen er brokken van :D
en dat is ook niet de bedoeling he.maar ze zien er wel mooi uit.

henry

Nes

He Daantje,

wat leuk! Echt mooi zo als alle jonkies bij je zitten!
Vertederend is dat he  :)? Ik kan het me voorstellen dat het moeilijik is om ze weg te doen.

Groetjes Nes.

Stijn dc

hoi

wat een leuke foto van de landing van dat jonkie. Echt een brokkenpiloot dan. HOpelijk betert dat nog. :D Anders moet de toekomstige eigenaar maatregelen treffen denk ik :)

SDC:D

Mandy

Leuke foto's Daan, maar waarom sta je er nou met een half gezicht op, jammer hoor. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

daan

29 maart 2004, 02:09:03 #118 Last Edit: 29 maart 2004, 02:32:01 by daan
Hoi Mandy,

Okay vooruit dan hihiiihi
Hier een foto van mijn hele gezicht whaaa.
Hij is een beetje donker (maar goed ook hé) hihihihi

O ja tino had nog meer foto's gemaakt maar die zet ik er maar niet op.
Ik had een behoorlijk kort rokje aan us hij ging ff gelijk foto's maken van de rest benen en laarzen en kont enz enz hahahaha
Hij had een lol.

Groetjes Daan

Speedy