18 augustus 2025, 02:33:39

De nieuwe jongen van 2004!!!!!!

Gestart door daan, 25 februari 2004, 23:35:15

« vorige - volgende »

Joyce28

Wat een mooie valkjes heb je zeg,heb van alle foto's genoten
veel geluk met de baby's :)

Mandy

Ja mooie fotosessie hoor Daan! ;D
En leuk dat je ook jongen van je eigen jongen hebt, ik voel me ook een beetje oma! :P
Bij mij legde ze ook zoveel eieren joh, ook 9, maar ik heb er 3 overgelegd, 6 vind ik meer als zat voor een 1e keer. Nu hebben Pico&Bello er 4 en tot nu toe gaat het gelukkig goed. :)
Ik hoop ook voor je dat je bevruchte eitjes van Bailey gaat krijgen joh! Ik zit ook te wachten op mijn bonte witmaskers Suske&Wiske. Er ligt 1 bevrucht ei bij Pino en Wiske broedt nu alleen op 2 eitjes waar ik nog niets aan zie, spannend hoor. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

daan

Hoi Ramona,

Nee nog steeds niet hoor hhahahhaa.
Nou ja hoe kan dat nou????????????????
probeer anders dit emailadres eens
danielle.van.der.hoort@kabelfoon.nl

Gr daan

daan

Hoi Joyce,

Dank je wel.
Ik vind het ook altijd erg leuk om foto's te maken dan dan aan jullie te laten zien.

Groetjes daan

daan

Hoi Mandy,

Ja idd een beetje oma gevoel ja.
het is toch extra mooi hoor.

Ja ik hoop het ook met Bailey. Er komen dan wel geen bonte witmaskers uit, maar wel splitjes daar voor dus das al mooi. hihihihi.

Ja veel hé 9 eieren, maar ze zijn niet allemaal bevrucht dus ik haal niks weg. Ik heb ze pas de afgelopen week zien wappen, dus misschien zijn alleen de laatste eitjes bevrucht.

Spannend hoor, ook bij jouw bonte witmaskers.
Ja das toch extra mooi om die te kweken hihihiihihi.

Groetjes Daan

daan

O ja Mandy,

ik heb nog een vraagje.
Bij mexx en Diesel is het jonkie Mr of Mrs X. Maar kan ik nu al zeggen of het een man of een popje is weet jij dat eigenlijk?

groetjes daan

Ramona25

Ik heb ze weer verstuurd!
Heb je geen msn ofzo :(
Dan stuur ik ze via daar?

daan

Hio allemaal,

Ik ga vanmiddag om 15.00 uur naar Dr Fled met Janny.
Er staat een stukje met foto onder spoed, en dan bij symptonen van Legnood.
Het gaat nit goed met haar, dus we gaan naar Feld toe om te kijken wat er aan de hand is.
Ze is heel geel, dus waarschijnlijk iets met haar levertjes, misschien. Ik weet het niet ik ben geen dokter.
Ik hoop dat het weer goed gaat komen met haar.
Ze heeft al zoveel mee gemaakt, en nu dit weer.
Ze heeft bij haar ene pootje geen teentjes meer, maar ze kan er alles mee.

ik hou jullie op de hoogte bij spoed.

Groetjes daan

daan

Nou ik was net bij mijn ouders en er was een valkje weg gevlogen uit de voliere van de buurman, 1 maand oud. Gisteravond was hij al weg gevlogen en ik loop achter het huis en zeg tegen mijn vader hé ik hoor een valkje. En toen hoorde ik dus dat de buurman er 1 miste. Dus hij heeft de ouders in een kooi gedaan en dicht in de buurt van het jong gezet. Hij bleef goed in de buurt van de kooi. En eenpaar uurtjes later had hij hem toch weer gevangen en nu zit hij weer veilig in de voliere. Hij was erg blij dat ik de geluiden van de valk herkende hahahha. Ja die herken ik uit duizende hihihi.

Nou Janny moetdus tijdelijk bij Dr Feld blijven. Hij gaat morgen bloed prikken en kijken wat er aan de hand is.
Erg sneu ik hoop dat ze snel opknapt.

ik heb vanochtend ook ng wat foto's gemaakt, maar had vanochtend niet echt zin om deze te plaatsen. Dus ik doe het nu maar.

Dit zijn de jongen van gabber en kuiffie. Volgens mij weer geen geparelde hihihi

En hierzo Blikkie met haar kindje.

En hier een mooie foto van Pepsi.

En hierzo Pino die samen met Lucky 11 eitjes heeft.

En hier is Sisi haar blok aan het verdedigen hihihi vond ik wel een mooie foto.

En hier is Zorro, mijn geparelde witmasker man. Hij heeft 2 vriendinnetjes, eentje om te wappen en eentje om samen mee te broeden.

Groetjes daan
Ik hou jullie op de hoogte ivm Janny.

Ramona25

Blikkie en Zorro dat vind ik hele mooie mutaties voor een eventuele 2e :)
Wat zijn het voor mutaties?

Mooie fotoos trouwens!

daan

Hoi Ramona,

Dat zijn cinnamon geparelde. Blikkie is een popje en Zorro is een mannetje. Maar meestal verdwijnen bij de mannen de parels maar Zorro mocht ze houden hihih.
Ja ik heb nog geen cinnamon geparelde gekweekt.
Maar het is idd een hele mooie mutatie hoor, ik vind ze ook schitterend.

Groetjes daan

Ramona25

Is het dan een witmasker cinnamon (zilver) geparelde?

En wie heeft die mutaties wel?
Ik bedoel dan weet ik bij wie ik zoeken moet voor het geval dat hihi

Paul

Hoi Daan,

De kleintjes zien er heel goed uit die zullen zeker ook weer heel mooi gaan worden :-)
Heb je die in die bakjes binnen zitten of was dat alleen even voor de foto?
Ik hoop dat je morgen een beetje goed bericht krijgt over Jannie in elk geval is het wel fijn dat ze in goede handen is bij dr Feld.
Die kan toch vaak net even meer doen dan dat je zelf kan en hij heeft alle medicijnen bij de hand als er wat nodig is.

Groetjes, Paul

daan

Hoi Paul,

De jongen zitten wel binnen hoor in de huisvoliere, maar voor de foto had ik ze ff in dat bakje gedaan. Ja met Janny gaat het al beter. ik heb het laatste nieuws bij spoed staan.
Ja ze is zekers in goede handen bij Feld.

Groetjes daan

daan

Ik ben toch te voorbarig geweest.
Helaas Kuiffie heeft toch weer aan de kuifjes van de jongen gezeten. gggggrrrrrrrrr@#$&*.................!!!!
Ik had zo gehoopt dat hij het te druk zou hebben met de jongen te voeren. want de pop ligt op de nieuwe eitjes te broeden. Maar nee, het is toch weer toe geslagen helaas. Het is gelukkig niet zo erg als het vorige nestje.

Lucky en Pino hebben inmiddels 12 eieren. ppfffffffff ect veel hoor voor de eerste keer.
Maar ik ga ff kijken wat bevrcuht is en als het er te veel zijn, danleg ik er eenpaar onder Skippy die zit op onbevruchtte eitjes te broeden.

Djaro en Zoran zijn het voor de 3e keer aan het proberen met een nestje. De eerste 2 keer was alles onbevrucht, maar ik heb ze nu wel zien wapppen. Zal het dan toch 3 maal is scheepsrecht zijn hahahahh Ik hoop het.

Met Janny gaat het dus ook erg goed, morgenavond ga ik haar weer ophalen. Maar alls staat bij spoed hé.

Van het weekend komen er weer foto;s

Groetjes daan