17 augustus 2025, 19:31:53

De nieuwe jongen van 2004!!!!!!

Gestart door daan, 25 februari 2004, 23:35:15

« vorige - volgende »

daan

Hoi allemaal,

Ik heb vandaag lekker een hoop mooie foto's gemaakt.
ppppfffff wat is het warm hé. Je ziet ook dat de valkjes het erg warm hebben. Ik heb ze net weer ff lekker gesproeid, maar nu niet met de plantenspuit maar nu met de tuinslang, nou dat was helemaal feest hihhi
Hier een foto van de 2 lutino jonkies, ik kan nog niet echt zien of het plukken al minder wordt. Lief zijn ze hé.

En hier was de kleine van Storm en Blikkie effies alleen, dus snel een kiekje gemaakt. schattig hoor.

En hier van de 2 lieverds van Gabber en kuiffie.
O ze zijn om op te eten.

En hier een mooie foto in de voliere een aantal bij elkaar.

En dit is Levi, een broertje of zusje van Glitter en Orlando van Ramona en Henry. Replay wilde niet op de foto.
Maar ze is mooi geworden hé

En hier dan het verliefde stelletje Zwabber en Simba, ik heb nog nooit zo'n verliefd stel gezien. Ze zitten echt aan elkaar vast zelfs met dit warme weer hihi

En zien julie Djaro, Jazzy, Blikkie en Tazz op een rijtje zitten.

En dit is Tazz, die nog zit na te genieten van de douche met de tuinslang hahahaha

En dit is de papa van het kleinste jonkie die op de andere foto is te zien, dit een eigen jong van vorig jaar van me.

En dit is Punky op haar eitjes. Zorro zit ook op de eitjes e broeden, maar Zorro is ook druk aan het(proberen) wappen met Skippy hihihi.

Dit is Zorro de geparelde man, mooi hé.

En hier nog een mooie groepsfoto.

Zo ik hoop dat jullie de foto's mooi vonden.

Knuffel daan

boezempje

hai daan

de foto's zijn prachtig hoor.en die kleintjes oohhhh wat zijn ze tog lief he.je hebt echt heel mooien valkjes hoor :)en wat fijn dat het zo goed gaat :)

groetjes esther

daan

Hoi Esther,

Dank je voor je compliment meissie.
Ik ben ook erg trotst op alle valkjes die ik heb hihii. En dat zijn er inmiddels heeeeelllllll veel.

groetjes Daan

Paul

Hoi Daan,

Erg leuke foto's weer hoor en je mag er best trots op zijn want ze zijn echt prachtig allemaal.
Je mag de tuin van de buren wel overnemen en uitbreiden  :D
Jij hebt het valkjesvirus echt te pakken zo te zien je krijgt er steeds meer  :D

Groetjes, Paul

daan

Hoi Paul,

Nou das geen gek idee de tuin overnemen van de buren, kon dat maar hé hahahahaha. Nee er zal geen uitbreiding plaats kunne vinden helaas. Na het broedseizoen zullen er toch een paar weg moeten denk ik. Nou ja we zien het wel, zo ver is het nog niet toch.
Ja ik ben zeker trotst op ze allemaal.

Groetjes Daan

daan

Goeiemorgen allemaal,

Hier weer eens een berichie van ons.
Alles gaat goed op de geplukte jongen na dan, ik had al een berichie geplaatst bij spoed. Maar ik heb net toch de voerende valk weer terug gezet bij de jongen. En er werd gelijk volop gevoerd, gelukkig maar.

Als ik terug kom van mijn werk zal ik eens gaan bedenknen hoe ik het nou gaat doen. Ze mogen in ieder geval gene 2e ronde meer doen. Ik vind dit gewoon te erg.

Met de jongen van Gabber en Kuiffie gaat het ook heel erg goed en er wordt nog steeds niet geplukt door papa lief. En dat komt denk ik omdat Gabber alweer op 3 nieuwe eitjes zit te broeden. Dus Kuiffie heeft het veelste druk met de jongen. Dus geen verveling, dus ook geen plukken. Ik hoop dat dat zo blijft.
Hier een foto van de oudste.

En dit is de jongste.

Ik denk toch weer dat de oudste een geparelde gaat worden hahahha. Ik hoop het, je ziet het op de foto niet zo duidelijk, maar je ziet wel een beetje verschil met de oudste en de jongste. Kwam tekening.

Met de kleine van Storm en Blikkie gaat het ook heel goed. Daar heb ik nu ff geen foto vangemaakt, morgen weer.

Lucky en Pino hebben inmiddels 8 eitjes. pppppppfffffff. Eigenlijk 9 want de eerste ik kapot gegaan. Ik vind het wel veel hoor voor de eerste keer. Maar niet alles is bevrucht dus we zien het wel. En nog 1 eitje heeft een klein deukje.

Mexx en Diesel hebben 2 nieuwe eitjes. Maar de 3e komt er snel aan.

Punky zit op 3 eitjes te broeden, maar volgens mij niet bevrucht. want Zorro is de papa en die snapt niks van wappen hahahahaa.

Djaro en Zoran zijn ook weer druk bezig. Ik hoop zo dat het gaat lukken deze keer voor ze. Zoran moet snel een eitje leggen, je ziet het heel duidelijk aan haar houding.

Zo dit was het weer ff voor vandaag.

Fijne dag allemaal.

Groetjes Daan

Ramona25

Wat een vogels en wat een eitjes :)
Je hebt een druk bestaan zo met de vogels hihi...Ik vind het  heel mooi om te zien!
Ik heb je wat fotoos van glitter gestuurd :)

Ow ja enne misschien ga ik binnenkort als we zijn geslacht weten op zoek naar een maatje voor hem, als ie daarniet TE trots voor is want Glitter is heel ijdel hoor!
Als ik foto maakt gaat ie er echt voor zitten haha...

Dalijk wordt ie jaloers met een maatje of pikt ie m ofzo dat zou ik niet leuk vinden haha..

Maar goed ik denk dan aan een meer wittere van kleur. Maar geen albino. Wat voor 1 zoek ik dan lol!

Gr Ramona!

daan

Hoi Ramona,

Thanks dat je de foto's mooi vind. ja ik ben er ook erg druk mee bezig met alle kanjers hihihi.

Hé, maar ik heb nog geen foto's binnen hoor via de email. Maar als ik ze binnen krijg, wil je ze dan hier geplaatst hebben of niet?

Ja wat zoek je dan, soms een lutino. Die zijn ook leuk. Ik heb nu jongen, maar ik wil geen volgend nestje van ze, want ze plukken onwijs.

Hey wel ff de foto's nogmaals zenden hé hahahahaha

Groetjes daan
Trouwens die jongen op de foto die witmaskers dat zijn dus neefjes of nichtijes van Glitter, o nee geen neefjes of nichtjes het zijn stiefbroer of stiefzusjes hahahahaha

Henry

he ramona

nou mag ik raden wat voor valkje het wordt haahahahah
ik denk een lutino :D
maar je hebt het valken virus toch ook snel te pakken hen nou dat had ik dus ook.

henry en de valkjes

Ramona25

Heb je de fotoos echt niet binnen Daan?
Raar joh in mijn email staat dat ie toch verzonden heeft hoor, ik heb ze als bijlage in je mail gedaan...

Ik heb vandaag weer een paar leuke gemaakt alleen moet ik die ff nog online zetten doe ik wel vanaaf ofzo!

Gr Ramona!

Stijn dc

hoi

leuke foto's daan. Jammer dat de lutino's zo ontzettend geplukt worden. Maar waarom laat je de ouders geen rond emeer doen? Het is wel erg voor de jonkies, maar de pluimpjes groeien toch terug aan?

SDC:D

daan

Hoi Ramona,

Ik heb ze echt niet binnen gekregen hihihi
Wil je ze nogmaals sturen naar wintert"kabelfoon.nl.
Nou ja waarom zet tie niet niet het emailteken neer hahahah nou ja ipv de haakjes dus een emailtekentje.

Groetjes Daan

daan

Hoi Stijn,

Ja liever niet hoor, en meestal als de jongen zijn geplukt gaan ze later ook zelf plukken hé. En ik wil niet te veel lutino´s hahaha geintje.
Nou ja ik zie het wel joh. Er zijn nog geen eitjes op komst dus ik kan dan altijd nog beslissen.

Groetjes Daan

daan

Hoi allemaal,

Ik kom net thuis van mijn werk en ik kijk in de voliere en wat zie ik )eindelijk' Bailey en Chico waren aan het wappen. Eindelijk mijn bonte witmasker heeft het geleerd hahahahaha. De vorige ronde hadden ze 7 onbevrcuhte eieren helaas. Maar misschien gaat het nu wel lukken.

En Gabber heeft vandaag haar 4e eitje gelegd.

Maandag komen er weer nieuwe foto´s

Groetjes Daan

Ramona25

en heb je me fotoos nu al gehad ?
Gr Ramona!