6 augustus 2025, 10:55:46

De nieuwe jongen van 2004!!!!!!

Gestart door daan, 25 februari 2004, 23:35:15

« vorige - volgende »

daan

Hoi allemaal,

Met de jongen gaat alles uitstekend de oudste heb al 1 oogje open, en wat een verschil al hé met de jongste. Je ziet het echt goed, maar de jongste heb ook een goed gevulde krop dus dat gaat ook allemaal goed, ondanks dat het waarschijnlijk toch een zwakker jonkie is, omdat tie natuurlijk niet zelf uit zijn ei is gekomen.
Donderdag laat ik weer foto's zien, dan kunnen jullie zien hoe hard ze groeien.
Oja het laatste ei komt echt niet meer uit, ik heb gekeken en geluisterd maar het is niet goed, ik laat het nog een paar daagjes leggen en daarna haal ik het weg.

Groetjes Daan

Suzanne

CitaatHoi Suzanne,

En een lekkere vakantie gehad?

Groetjes Daan

Ja hoor, heerlijk die vakantie. Alleen niet leuk dat ik alleen terug moet, omdat mijn man daar nog 3 weken moet werken (alweer)  >:(

Vanochtend probeerden Kiki en Gizmo (die naar mijn idee een koppeltje zijn) te wipwappen. Wat gebeurd er.... gaat die gekkie van een Loki proberen er ook op te kruipen  :D. Daarnaast ging de rest zich er ook mee bemoeien, en lukte het dus niet  :-/. Moest aan de ene kant wel lachen, maar aan de andere kant dacht ik: als dat iedere keer zo gaat, vind ik het wel logisch dat ik geen eitjes vind  :-/

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

daan

5 maart 2004, 01:14:41 #32 Last Edit: 5 maart 2004, 01:25:54 by daan
Hoi allemaal,

Hier weer ff een berichie van mij!!!
Alles gaat heel erg goed met de kleintjes ik heb het laatste eitje weg gehaald en open gemaakt, want ja dan ben ik wel erg nieuwsgierig. Je zag een vogeltje erin zitten maar niet helemaal volgroeit. Het zag er helemaal niet eng uit, hij is in een vroeger stadium afgestorven. Sneu maar ja 4 jongen is ook een heel goed resultaat.
De oudste heb ik gister geringd ik had eerst 4 mm erom heen zitten, toen kwam ik er achter dat ik een te klein ringetje had gebruikt, dus gelukkig kreeg ik het ringetje er weer makkelijk vanaf, dus daarna weer een ringetje maar dan 5,4, die ging vrij makkelijk natuurlijk, maar hij is goed blijven zitten, dus jonkie nr is geringd, morgen maar ff kijken voor of nummer 2 ook al geringd kan worden. De twee oudste hebben al helemaal de oogjes open. En die groeien als kool. De kleinste 2 groeien ook goed hoor en ze hebben elke keer weer een volle krop. Hier de nieuwe foto's
Dit is de oudste nu 9 dagen oud.

Dit zijn nr 1 en 2

En dit zijn de 2 kleinsten

In de blokken in de voliere gebeurt nog weinig ze hebben wel de blokken al geinspecteerd, maar verders nog weinig nieuws.
Wel weet ik nu zeker dat Bailey, mijn bonte witmakser een mannetje is dus daar ben ik erg blij mee hihihihi

Groetjes Daan

Suzanne

Lief zijn ze joh, Daantje  :-* En 4 jongen lijkt mij zeker een mooi resultaat  :)

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Speedy

O wat ie ie mooi met open oogjes, zo schattig.
We lopen een beetje gelijk Daan, ik heb gisteren ook de oudste geringt, en dit keer blijft ie wel zitten, want hij ging er met moeite om, bij de verdikking (zeg maar knie) daar bleef ie hangen.
En ook heb ik er 4, leuk joh.

Groetjes,
   Trudie

Stijn dc

hello

leuk dat de jonkies zo goed groeien. Wat vliegt de tijd toch weer voorbij. Want voor je het weet is je eerste nestje weer voorbij hoor. Geniet er maar met volle teugen van.

SDc:D

daan

Dank je Stijn, Ja het is zo weer voorbij, daarom ben ik zo blij dat het kweekseizoen weer is begonnen.
Ik hoop dit jaa een aantal nestjes te krijgen.

Groetjes Daan

daan

Hoi allemaal,

Jonkie nr 2 heb ik ook vanavond geringd, het gaat zo goed met ze, ze groeien als kool hihihi
Ik heb er nu al moeite mee dat ze straks over een paar weekjes weg moeten. Maar ja daar zal ik aan moeten wennen.
Want ja ik kan niet alles houden hé.
Morgen weer nieuwe foto's.

Groetjes Daan

Stijn dc

hello

ik hoop voor jou ook dat je veel nestjes krijgt. ik hoop dit jaar ook wel op een aantal. maar met vier koppels, en dan nog twee koppels roodruggen mioet dat  vast en zeker lukken :)

SDC:D

Ramona25

Ze zien er idd echt heel lief uit, wat een plaatjes :), zal wel wennen zijn als ze "van huis" gaan...Ik ben benieuwd naar de volgende fotoos :)
Gr en veel liefs van Ramona!

daan

Ik heb vandaag jonkie nummer 3 geringd.
Alles gaat erg goed en bij de oudste 2 zie je al echt donkere kleurtjes komen.
Hier de nieuwe foto's

daan

Dit is de oudste.

En dit is nummer 3.

daan

daan

En dit is de jongste.

Grioetjes Daan

Mandy

Ach wat een plaatjes weer, ze zien er goed uit hoor en ze worden ook goed verzorgd zo te zien, heerlijk die volle kroppen! ;D
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl