5 augustus 2025, 19:18:30

De nieuwe jongen van 2004!!!!!!

Gestart door daan, 25 februari 2004, 23:35:15

« vorige - volgende »

Valerie

Hoi allemaal,

eerst en vooral proficiat met de geboorte van de jonkjes.

Voor iemand die helemaal geen verstand heeft van kweken met vogels, is het hier wel heel spannend om dit allemaal te volgen.

Vooral de evolutie volgen op foto's is heel leuk.

Ik wens jullie allemaal veel succes en ik volg het hele verhaal!

Daag,

Valerie, Kuifje en Tintin

daan

kijk mensen je ziet het teentje al door het gaatje heen komen

Geweldig he ik probeer zo meteen weer een fot te maken

Groetjes daan

Speedy

O wat een leuk gezicht zeg, hihi teentje eerst, dit is dus een stuitbevalling.

Groetjes,
   Trudie

daan

Hoi allemaal,

Hahahah het is dus niet het teentje het is het eitandje zei mijn vader. we gaan zo ff kijken maar ze komen er allebei niet uit, ik houjullie op de hoogte

Gr daan

Mandy

Aaahhh mooi hoor Daan! :P
Wat een heerlijke witte donsjes zijn het weer, gefeliciteerd hoor. ;)
Je hebt nu dus 3 jongen en de 4e is onderweg, maar ei 5, gaat dat ook nog lukken denk je? ::)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Speedy

Ok Daan,

Hou ons niet langer in spanning hoor, ik hoop dat alles goed gaat.
En misschien mag je ze wel een beetje helpen.

Groetjes,
   Trudie

Stijn dc

hoi daan,

alvast gefeliciteerd met je eerste vier jongen, hopelijk komt het laatste ei ook nog uit.

SDC:D

daan

1 maart 2004, 01:29:15 #22 Last Edit: 1 maart 2004, 01:48:47 by Angelique
 Hoi allemaal,

nummer 4 is ook geboren maar wel met wat hulp van mijn vader. Om 4 uur was mij pa hierzo en hij vond het er niet goed uitzien en het duurde ook al veelste lang, dus we hebben de kleine een handje (pootje) geholpen. Hij heeft heel voorzichtig een randje in de eierschaal gemaakt en daarna het bovenste kapje los gehaald en daarna het jonkie geholpen met eruit kruipen. De kleine was gelukkig al helemaal los van de schaal dus het gaf geen problemen. En nu ruim 6 uur laten doet tie het uitstekend. Hij is helemaal mooi opgedroogd en is erg druk bezig op zijn manier. Dus we hebbben nu 4 jongen en nog 1 eitje, afwachten wat dat eitje gaat doen.
Hier de foto's van de bevalling hihihihi

Speedy

O gossie possie....wat een klein kaal lief schatje, en wat eng om het zelf te moeten doen maar ook wel weer geweldig natuurlijk. Wat goed van je pa zeg.
En wat ziet het er mooi duidelijk uit allemaal..ik wil ook weten of er nu 1 geboren word, maar ja ik wil Nikita niet van streek maken he, ze slapen nu.
Ik zie het morgen wel.
Heel veel geluk met de kleine en suc6 met je volgende eitje.

Groetjes
   Trudie

daan

1 maart 2004, 11:14:48 #24 Last Edit: 1 maart 2004, 15:27:23 by Angelique
Goeienmorgen allemaal,

Gelijk vanochtend ff gekeken en alles gaat perfect met ze ook met de kleinste. Ze doen het erg goed. Ook gelijk snel gekeken bij het laatste eitje maar dat zit toch niet echt goed hoor. Maar 4 is een heel mooi aantal.

Groetjes Daan

Speedy

Goedemorgen Daan,

Geweldig he, zo een vooruitzicht, ik ben ook zo blij als een klein kind hoor.
Ze zijn nu met z'n 3tjes, nog 1 ei te gaan.
Ik kijk uit naar je foto's.

Groetjes,
    Trudie :)

Lique

Hoi Daan,

Wat jammer toch ook, mar misschien komt hij nog uit, heb je gekeken of hij nog bewoog in het ei?
Verder heb je lieverds van jongen hoor.
Ik heb de foto;s er tussen geplaatst.

groetjes Lique

Suzanne

Hoi Daantje,

Gefeliciteerd met je nestje!! Ik lees het nu pas, ben net terug van vakantie, vandaar mijn late reactie. Wel lief hoor  :-*

Mijn valkjes zijn nu wel zo ver dat ze in de nestkastjes gaan, maar verder gebeurd er weinig, behalve dan dat Pikachu de rest van de valkjes telkens weg jaagt bij de kasten  :-/ Weet niet zo goed wat ik daar mee moet.

De catharina's zijn erg leuk. Hing er vandaag eentje ondersteboven aan het gaas (dak), aan maar 1 pootje  :D. Die klauteren er wel op los. Kunnen ook zo lekker bekvechten met elkaar.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

daan

CitaatHoi Daan,

Wat jammer toch ook, mar misschien komt hij nog uit, heb je gekeken of hij nog bewoog in het ei?
Verder heb je lieverds van jongen hoor.
Ik heb de foto;s er tussen geplaatst.

groetjes Lique

Hey Lique,

Nee het eitje gaat echt niet meer uitkomen, ik heb geluisterd en gekeken of ik wat zag bewegen, maar helemaal niks hoor.
Ja poepies zijn het hé.
Dank je voor het plaatsen van de foto's donderdag komt die man naar de pc kijken en ik hoop dat het dan opgelost is.
Vreselijk als je pc je in de steek laat en dan kom je er idd achter hoe verslaafd je bent hahahahha

Groetjes Daan

daan

CitaatHoi Daantje,

Gefeliciteerd met je nestje!! Ik lees het nu pas, ben net terug van vakantie, vandaar mijn late reactie. Wel lief hoor  :-*

Mijn valkjes zijn nu wel zo ver dat ze in de nestkastjes gaan, maar verder gebeurd er weinig, behalve dan dat Pikachu de rest van de valkjes telkens weg jaagt bij de kasten  :-/ Weet niet zo goed wat ik daar mee moet.

De catharina's zijn erg leuk. Hing er vandaag eentje ondersteboven aan het gaas (dak), aan maar 1 pootje  :D. Die klauteren er wel op los. Kunnen ook zo lekker bekvechten met elkaar.

Groetjes

Suzanne

Hoi Suzanne,

En een lekkere vakantie gehad?
O dat komt vanzelf wel hoor die eitjes, geduld hebben hahahaha heb ik ook niet hoor.
Ja lachen hé met die Catharina's ze zijn zo grappig.
Ja ik ben zo blij met de kleintjes heerlijk.

Groetjes Daan