5 mei 2025, 16:11:07

Alle vogels in één hoek

Gestart door Whitney, 20 april 2013, 22:48:25

« vorige - volgende »

Whitney

Alleen 's avonds wanneer het dus donker wordt, gaan alle valkaprkieten in één hoek ( bovenaan waar het open is) hangen, dus niet op een stokje zitten ofzo maar gewoon met ze alleen precies daar hangen. Ik heb vandaag dus wat lampjes erin gedaan op de hok en in de hok zodat ze er misschien in zullen gaan maar zonder succes. Iemand enig idee wat er aan de hand is? :(
Ik ben niet heel actief op het forum, het kan daarom zo zijn dat je na een lange tijd pas een privébericht van me terug krijgt.

mijn excuses

Rianne

Misschien toch het warmste plekje? Bij mij zitten ze trouwens wel meestal op stok, en soms hangt er 1 in het gaas.

Whitney

Citaat van: Rianne op 20 april 2013, 23:20:37
Misschien toch het warmste plekje? Bij mij zitten ze trouwens wel meestal op stok, en soms hangt er 1 in het gaas.

Ja ik bedoel dat ze dus hangen op het gaas waar het juist open is en niet bedekt XD, maar zal ik de warmte lamp in het hok dan uitzetten?
Ik ben niet heel actief op het forum, het kan daarom zo zijn dat je na een lange tijd pas een privébericht van me terug krijgt.

mijn excuses

Rianne

Voor valkparkieten hoef je je binnenhok niet te verwarmen. Lekker weghalen dus :) Mijn vogels hebben geen eens een binnenhok.

Whitney

Citaat van: Rianne op 21 april 2013, 09:11:58
Voor valkparkieten hoef je je binnenhok niet te verwarmen. Lekker weghalen dus :) Mijn vogels hebben geen eens een binnenhok.

ow ok zal ik doen :) maar zou er nog een andere reden kunnen zijn waarom ze dat doen?

mijn excuses